CosMed logo_kleur_RGB_HR

CosMed Kliniek

Onze visie:
Wanneer je prettig in je lichaam zit, voel je je mooier en gelukkiger. CosMed biedt behandelingen die perfect zijn afgestemd op jouw lichaam en wensen!

Waarom kiezen voor CosMed:
Eerlijk advies, warm en betrokken

Het bewijs:
Een 9,2 op Zorgkaart Nederland

CosMed Kliniek uit Bosch en Duin is gespecialiseerd in cosmetische behandelingen, o.a. met botulinetoxine (Botox) en fillers.

Reviews

3.1
13 reviews
De baliemedewerkster is arrogant en onvriendelijk.
PH DH
11 mei 2022 14:02
Borstvergroting en borstlift ondergaan. Behandeling en nazorg was echt onwijs goed. Resultaat is ook naar tevredenheid. Mooie littekens en alles netjes recht en zoals het hoort.
Michelle de Jong
28 februari 2022 16:04
Borstvergroting en borstlift ondergaan. Behandeling en nazorg was echt onwijs goed. Resultaat is ook naar tevredenheid. Mooie littekens en alles netjes recht en zoals het hoort.
Michelle de Jong
28 februari 2022 16:04
Kliniek is organisatorisch echt een chaos. Er is nul dossiervorming. Behandeling van een van onze kinderen is niet goed gegaan. Voor overdracht naar het ziekenhuis moet medisch dossier worden overgedragen. Het is er simpelweg niet. Van de ingreep ligt niets vast in het EPD. Er is al diverse keren toegezegd het dossier op te leveren, maar keer op keer wordt d... Toon meer »
Kliniek is organisatorisch echt een chaos. Er is nul dossiervorming. Behandeling van een van onze kinderen is niet goed gegaan. Voor overdracht naar het ziekenhuis moet medisch dossier worden overgedragen. Het is er simpelweg niet. Van de ingreep ligt niets vast in het EPD. Er is al diverse keren toegezegd het dossier op te leveren, maar keer op keer wordt dit niet nagekomen. Zeer discutabel hoe deze "kliniek" zijn DBC's vergoed krijgt, terwijl er geen enkele vorm van registratie is..... Toon minder »
Robert E
17 september 2021 20:08
Kliniek is organisatorisch echt een chaos. Er is nul dossiervorming. Behandeling van een van onze kinderen is niet goed gegaan. Voor overdracht naar het ziekenhuis moet medisch dossier worden overgedragen. Het is er simpelweg niet. Van de ingreep ligt niets vast in het EPD. Er is al diverse keren toegezegd het dossier op te leveren, maar keer op keer wordt d... Toon meer »
Kliniek is organisatorisch echt een chaos. Er is nul dossiervorming. Behandeling van een van onze kinderen is niet goed gegaan. Voor overdracht naar het ziekenhuis moet medisch dossier worden overgedragen. Het is er simpelweg niet. Van de ingreep ligt niets vast in het EPD. Er is al diverse keren toegezegd het dossier op te leveren, maar keer op keer wordt dit niet nagekomen. Zeer discutabel hoe deze "kliniek" zijn DBC's vergoed krijgt, terwijl er geen enkele vorm van registratie is..... Toon minder »
Robert E
17 september 2021 20:08
Hier bovenooglid correctie ondergaan. Een lelijke litteken aan over gehouden. Niet in de juiste plaats. Heb geen contact meer met ze gezocht omdat het geen zin heeft . Litteken blijft een litteken
Kim Recht
11 juli 2021 18:06
Hier bovenooglid correctie ondergaan. Een lelijke litteken aan over gehouden. Niet in de juiste plaats. Heb geen contact meer met ze gezocht omdat het geen zin heeft . Litteken blijft een litteken
Kim Recht
11 juli 2021 18:06
Teleurstellend en ongeloofwaardig ! Vijf maanden na de ooglid behandeling viel het resultaat tegen: plooien aan beide zijkanten, en het linkerboven ooglid was al weer verslapt. Ik had dit al 2 maal schriftelijk (met foto's) en 1 maal in een telefoongesprek met de consulente besproken. Toen ik na 5 maanden voor controlle bij Schiettecatte kwam heb ik dit bes... Toon meer »
Teleurstellend en ongeloofwaardig !

Vijf maanden na de ooglid behandeling viel het resultaat tegen: plooien aan beide zijkanten, en het linkerboven ooglid was al weer verslapt. Ik had dit al 2 maal schriftelijk (met foto's) en 1 maal in een telefoongesprek met de consulente besproken. Toen ik na 5 maanden voor controlle bij Schiettecatte kwam heb ik dit besproken en hem gevraagd om een 'na-correctie' te doen voor de plooien. Hij wilde dit niet doen omdat dit volgens hem niet mogelijk zou zijn danwel tot een slecht resultaat zou leiden. Vervolgens ben ik voor een second opinion naar Boerhaave gegaan, v/d Weij vertelde mij dat een beter resultaat mogelijk was en heeft mij in september behandeld. Eind december was ik ZEER tevreden met het door hem bereikte resultaat. In Januarie heb contact opgenomen met CosMed en een klacht ingediend. Twee maanden later beweren zij dat ik mijn ontevredenheid / klacht over de behandeling niet aan hen gemeld zou hebben, dit ondanks de 2 emails aan de consulente als bewijs. Bovendien beweren zij dat ik tijdens de na-controlle bij de arts de ontevredenheid over het resultaat niet besproken zou hebben en dat ik niet om een na-correctie zou hebben gevraagd, CosMed: "Schiettecatte heeft hier geen herinnering aan en er staat ook NIETS in het medisch dossier vermeld; het is uw woord tegen het zijne'" Maar hoe is het mogelijk dat de consulente NIET in het medisch dossier heeft opgenomen wat ik in 2 emails en 1 telefoon gesprek heb medegedeeld namelijk dat het resultaat tegen viel en ik niet tevreden was? Het is namelijk de taak van de consulente om / het is standaard procedure dat deze informatie in het medisch dossier op te nemen.

Niet alleen is het resultaat van de behandeling teleurstellend, maar vooral ook de communicatie met de consulente en de procedure van klachtafhandeling door CosMed zijn zeer ongeloofwaardig. Toon minder »
Bo Bor
4 april 2021 17:05
Teleurstellend en ongeloofwaardig ! Vijf maanden na de ooglid behandeling viel het resultaat tegen: plooien aan beide zijkanten, en het linkerboven ooglid was al weer verslapt. Ik had dit al 2 maal schriftelijk (met foto's) en 1 maal in een telefoongesprek met de consulente besproken. Toen ik na 5 maanden voor controlle bij Schiettecatte kwam heb ik dit bes... Toon meer »
Teleurstellend en ongeloofwaardig !

Vijf maanden na de ooglid behandeling viel het resultaat tegen: plooien aan beide zijkanten, en het linkerboven ooglid was al weer verslapt. Ik had dit al 2 maal schriftelijk (met foto's) en 1 maal in een telefoongesprek met de consulente besproken. Toen ik na 5 maanden voor controlle bij Schiettecatte kwam heb ik dit besproken en hem gevraagd om een 'na-correctie' te doen voor de plooien. Hij wilde dit niet doen omdat dit volgens hem niet mogelijk zou zijn danwel tot een slecht resultaat zou leiden. Vervolgens ben ik voor een second opinion naar Boerhaave gegaan, v/d Weij vertelde mij dat een beter resultaat mogelijk was en heeft mij in september behandeld. Eind december was ik ZEER tevreden met het door hem bereikte resultaat. In Januarie heb contact opgenomen met CosMed en een klacht ingediend. Twee maanden later beweren zij dat ik mijn ontevredenheid / klacht over de behandeling niet aan hen gemeld zou hebben, dit ondanks de 2 emails aan de consulente als bewijs. Bovendien beweren zij dat ik tijdens de na-controlle bij de arts de ontevredenheid over het resultaat niet besproken zou hebben en dat ik niet om een na-correctie zou hebben gevraagd, CosMed: "Schiettecatte heeft hier geen herinnering aan en er staat ook NIETS in het medisch dossier vermeld; het is uw woord tegen het zijne'" Maar hoe is het mogelijk dat de consulente NIET in het medisch dossier heeft opgenomen wat ik in 2 emails en 1 telefoon gesprek heb medegedeeld namelijk dat het resultaat tegen viel en ik niet tevreden was? Het is namelijk de taak van de consulente om / het is standaard procedure dat deze informatie in het medisch dossier op te nemen.

Niet alleen is het resultaat van de behandeling teleurstellend, maar vooral ook de communicatie met de consulente en de procedure van klachtafhandeling door CosMed zijn zeer ongeloofwaardig. Toon minder »
Bo Bor
4 april 2021 17:05
Ik ben ontzettend goed geholpen. Veel informatie en de nodige begeleiding vooraf. Super vriendelijke verpleging met veel een op een aandacht. Ook op medisch vlak zeer tevreden.
feja ruiter
8 juli 2020 10:10
Beter laat dan nooit.... Ben een jaar geleden geholpen en zeer, zeer tevreden!! Goede zorg, correcte benadering en zeer goede chirurg. Dr Schellekens, ik ben u eeuwig dankbaar. Ook de voorlichting vooraf was erg goed en deskundig. Raad iedereen die nog twijfelt deze kliniek aan.
Inge
4 juli 2020 09:09
Schrijf een review
Tarieven
Botulinetoxine
Botox
V.a. €180 per zone
Fillers
Restylane
V.a. €465 per ml
Kenmerken
Gespecialiseerd in
Botox (botulinetoxine), Fillers
Kliniek opgericht
2016
Adres
Biltseweg 14, Bosch en Duin
Heb je een vraag of klopt er iets niet? Neem contact op

Werkzame specialisten

Zoek, vergelijk en boek een injectable of filler behandeling