Erg vriendelijk en persoonlijk ontvangen door assistent. Zij gaf uitleg over de behandeling en het te verwachten resultaat. Na de behandeling, het resultaat viel tegen, kan er ineens door de arts wel duidelijkheid komen over, wat is ooglid en wat hoort nog bij de wenkbrauw. De wenkbrauwen blijken dan te zijn gezakt, wat alleen kan worden verholpen door ze te...
Toon meer »
Erg vriendelijk en persoonlijk ontvangen door assistent. Zij gaf uitleg over de behandeling en het te verwachten resultaat. Na de behandeling, het resultaat viel tegen, kan er ineens door de arts wel duidelijkheid komen over, wat is ooglid en wat hoort nog bij de wenkbrauw. De wenkbrauwen blijken dan te zijn gezakt, wat alleen kan worden verholpen door ze te laten liften. Als ik aangeef dat ik dat vooraf graag had gehoord komt daar geen reactie op, behalve dan dat deze operatie, van het ooglid, goed is gelukt.
De behandeling zelf gaat heel ontspannen en persoonlijk. Nemen de tijd, praten met je, stellen je gerust. Zelfs liefdevol te noemen.
Om 23 uur leek het alsof er een hechting los was en ik in een gapend gat in mijn ooglid zat te kijken. Gelukkig is er een noodlijn denk je dan. Bellen, geen gehoor. Bellen, geen gehoor. De paniek slaat toe, zo ook het beeld van een "horror-ooglid". Uiteindelijk, na vele malen bellen neemt de vriend van de assistent op met "hallo?" Als je dan de assistent zelf aan de lijn krijgt heeft deze natuurlijk alle begrip maar vraagt zich af of de arts nog wel zal reageren op de Whatsapp....... omdat ze misschien al wel zal slapen!!!! Wanhopig neem ik de regie in handen: "Whatsapp???? Dan moet je haar maar bellen" "Bel je me daarna dan terug?" Dit laatste doet, God zei dank, de arts zelf. Ze weet me gerust te stellen.
Ik had vooraf de reviews op de site gelezen, allemaal positief. Nu ik deze review wil plaatsen lukt dat niet. Raar. Is dat alleen op uitnodiging?
Hallo Miranda,
Ten eerste raar dat je alleen ingaat op de bereikbaarheid. Als jullie die willen verbeteren kan dat ook zonder dat ik jullie bel. Eigenlijk vind ik het veel erger dat ik vooraf niet goed ben geïnformeerd over het te verwachten resultaat. Dat, een deel, van mijn "probleem" ook door mijn wenkbrauwen lijkt te komen. Als ik dat aangeef word daar niets mee gedaan. Zolang alles goed gaat zijn jullie echt super klantvriendelijk maar als dat niet zo is.....
Groet Hettie
Toon minder »