Jeroen Bosch Ziekenhuis Den Bosch - Bekijk prijzen en maak een afspraak
Jeroen Bosch Ziekenhuis Den Bosch

Jeroen Bosch Ziekenhuis Den Bosch

Jeroen Bosch Ziekenhuis Den Bosch uit 's-Hertogenbosch is gespecialiseerd in cosmetische behandelingen, waaronder botulinetoxine (Botox) en fillers.

Kenmerken
Kliniek opgericht
2021
Adres
Henri Dunantstraat 1, 's-Hertogenbosch
Heb je een vraag of klopt er iets niet? Neem contact op

Is dit jouw kliniek?

Claim nu deze kliniek en pas de gegevens naar wens aan.

Registreer je kliniek

Jeroen Bosch Ziekenhuis Den Bosch Reviews

3.8
448 reviews
Een zeldzaam fijn en goed ziekenhuis. Zijn eerlijk tegen en met je. Nemen jouw zorgvraag serieus en proberen maatwerk te leveren. Denken out of the box. Natuurlijk kan niet alles goed gaan maar dit is een ziekenhuis waar zij wél hun best doen voor jouw gezondheid. Poli Urologie is een voorbeeld voor alle andere ziekenhuizen, vooral de overheidsziekenhuisjes.
Ji Ha
16 augustus 2024 12:12
Het JBZ is een hoog gewaardeerd streekziekenhuis, dat hoogwaardige zorg aanbiedt in diverse disciplines. De ziekenzorg is prima. Waardering is er vooral voor de uitgebreide keuze in maaltijden, wanneer je interne zorg nodig hebt.
Antoon Sleutjes
6 augustus 2024 13:01
Ik wil dit toch ff kwijt.
Voor het ziekenhuis staat rookvrij gebied en dan niet 1 bord maar best veel borden.
En iedereen heeft er gewoon schijt aan en loopt of zit gewoon te roken. Ook liggen er heel veel peuken op de grond.
Je kunt wel bordjes neerhangen maar misschien ook gewoon handhaven en die sukkels aanspreken op hun gedrag
John
24 juli 2024 15:03
Hoeveel geld heeft het niet gekost om voor het ziekenhuis een rookvrije zone te maken. Elke keer als ik er kom zitten ze gewoon te roken. Zelfs met zuurstofcilinders voor copd zitten ze buiten te roken. Hef aub die zone op. Of ga eens handhaven.
Dirk Smit
23 juli 2024 07:07
Onprofessioneel ziekenhuis op de kindergeneeskunde ze gebruikten je kind als proefobject van 12 weken oud.
En dan gaan ze dreigen ontzettend onprofessioneel
Jelmer V
11 juni 2024 10:10
Slechte ervaringen met de expertise in het JBZ en sinds de aanpassing van het aanmeldsysteem, voelde ik me toch genoodzaakt om een review achter te laten. Het is omslachtig en onnodig voor de mensen die maar voor 1 afspraak langskomen. Het laatste struikelblok is dat sinds corona moet je je aanmelden voor bloed te laten prikken. Dat is niet meer terug gezet,... Toon meer »
Slechte ervaringen met de expertise in het JBZ en sinds de aanpassing van het aanmeldsysteem, voelde ik me toch genoodzaakt om een review achter te laten.
Het is omslachtig en onnodig voor de mensen die maar voor 1 afspraak langskomen.
Het laatste struikelblok is dat sinds corona moet je je aanmelden voor bloed te laten prikken. Dat is niet meer terug gezet, terwijl de wachttijden nu nog langer zijn dan ervoor.. Toon minder »
Suzanne Hage
4 juni 2024 14:02
Mooi ziekenhuis,
Vriendelijk en kundig personeel.
Aanmelden bij bezoek polikliniek is
Omslachtig, zeker oudere mensen hebben hier problemen mee.
Marcel Be Heuvel
12 mei 2024 03:03
Verschrikkelijk slecht z.h, al veel slechte verhalen gehoord en nu zelf ondervonden.
Te horen krijgen van een longspecialist dat een embolie en infarct hetzelfde zouden zijn, en dan zo onvriendelijk en kortaf aan de telefoon..
H.a. en mmc geraadpleegd en blijkt toch echt verschil tussen te zitten.
Nee was voor ons laatste keer hier!!
J VV
7 mei 2024 14:02
Ik heb vandaag een dagbehandeling gehad aan mijn hand. Als gevolg van een ongevalletje gisteren met een slijp tol had ik een hele diepe wond met een compleet doorgesneden pees en een beschadigde zenuw. Vanmorgen direct geopereerd. Vanaf de allereerste minuut een perfecte zorg op de dag verpleging en op de ok. Kernwoorden: vriendelijk, professioneel, aandacht... Toon meer »
Ik heb vandaag een dagbehandeling gehad aan mijn hand. Als gevolg van een ongevalletje gisteren met een slijp tol had ik een hele diepe wond met een compleet doorgesneden pees en een beschadigde zenuw. Vanmorgen direct geopereerd. Vanaf de allereerste minuut een perfecte zorg op de dag verpleging en op de ok. Kernwoorden: vriendelijk, professioneel, aandacht, teamwork, transparantie en prima communicatie, deskundigheid en perfecte warme belangstelling! Operatieteam werkte als een zeer geoliede machine. Ook op de herstel kamer werkte het team perfect samen. Veel persoonlijke aandacht! Speciaal compliment voor Laura van de dag verpleging voor de voorbereiding en de nazorg. Super! Toon minder »
Frank Verhulsdonck
25 april 2024 19:07
Ik heb woensdag 6-3-2024 een biopt gehad van mijn borst,6 stukjes eruit geplukt,ze waren heel begripvol en meelevend,en zeker de vrouwelijke,die de arts bijstond,zij begreep mij direct.Geen prettig onderzoek,maar werd er doorheen gesleept dankzij haar.De arts zelf was ook echt kundig en vriendelijk.Maar op andere afdelingen helaas niet goed behandeld,en fout... Toon meer »
Ik heb woensdag 6-3-2024 een biopt gehad van mijn borst,6 stukjes eruit geplukt,ze waren heel begripvol en meelevend,en zeker de vrouwelijke,die de arts bijstond,zij begreep mij direct.Geen prettig onderzoek,maar werd er doorheen gesleept dankzij haar.De arts zelf was ook echt kundig en vriendelijk.Maar op andere afdelingen helaas niet goed behandeld,en fouten gemaakt waardoor ik in UMC Maastricht 2x geopereerd moest worden in juni en juli 2022,en in 2020 in Nijmegen aan mijn nek geopereerd,waardoor ik nu Titanium in mijn nek heb en een metalen plaatje bij mijn strottenhoofd,omdat ze de verkeerde diagnose stelde in jbz,en zo heb ik er nog wel een paar waar het verkeerd is gegaan.Daarom was ik ook echt blij met deze 2 artsen,ik ga altijd met angst naar jbz,van wat zal er nu weer mis gaan,of krijg ik een snauw.Vind het verdrietig om het te melden,dat jbz niet voldoet aan genoeg kundige of bekwame artsen,hoop dat er iets mee gedaan word eindelijk?! Toon minder »
Anita Bolsius
8 maart 2024 17:05
De ouderenzorg… ik kan er nu een boek over schrijven, vol afgrijselijke verhalen. Zelden zo boos en verdrietig geweest. Als je de beschaving van een land kunt aflezen aan hoe we met hulpbehoevenden omgaan, is het treurig met Nederland gesteld. Maar ik kan ook mooie verhalen vertellen! Over fantastische medewerk(st)ers op de afdeling Geriatrie van het Jeroen... Toon meer »
De ouderenzorg… ik kan er nu een boek over schrijven, vol afgrijselijke verhalen. Zelden zo boos en verdrietig geweest. Als je de beschaving van een land kunt aflezen aan hoe we met hulpbehoevenden omgaan, is het treurig met Nederland gesteld.
Maar ik kan ook mooie verhalen vertellen! Over fantastische medewerk(st)ers op de afdeling Geriatrie van het Jeroen Bosch Ziekenhuis in ‘s-Hertogenbosch. Over hulpvaardige, empathische medewerk(st)ers van Thuiszorg en Zorgbemiddeling bij Brabant Zorg. Over betrokken thuiszorgmedewerksters daar. Over lieve, betrokken en zeer deskundige verplegende en verzorgende kanjers bij Elde Maasduinen (Liduina Zorgexpertise). Wat evenzo van toepassing is op alle lieve mensen bij het Martinushuis - BrabantZorg .
Een brok in mijn keel en koude rillingen bij het uitzwaaien van mijn schoonmoeder uit de crisisopvang door het afdelingspersoneel in Boxtel met een ere-haag. En het warme welkomstcomité van de medewerksters in het Martinushuis in Nuland. Ma wordt nu goed verpleegd. Toon minder »
Harrie Tuerlings
28 februari 2024 19:07
Wat een chaos weer. Nu is je patientenpasje ineens niet meer bruikbaar. Maar moet je klaarblijkelijk met je i.d. voortaan aanmelden. Nergens medegedeeld of bericht gehad. Kom je dus op de dag zelf voor een onaangename verrassing te staan. Dan die achterlijke verwarrende bewegwijzering :"Gebouw 0 ingang 2 aanname 3 🤬. Ipv van gewoon de poliklinieken te beno... Toon meer »
Wat een chaos weer. Nu is je patientenpasje ineens niet meer bruikbaar. Maar moet je klaarblijkelijk met je i.d. voortaan aanmelden. Nergens medegedeeld of bericht gehad. Kom je dus op de dag zelf voor een onaangename verrassing te staan.
Dan die achterlijke verwarrende bewegwijzering :"Gebouw 0 ingang 2 aanname 3 🤬. Ipv van gewoon de poliklinieken te benoemen of met een kleursysteem te werken.
Meeste dokters zijn totaal niet geinteresseerd en zitten er bij met een chagrijnige kop.
Zoek dan een andere baan!
Assistentes zijn over het algemeen wel vriendelijk.
Het ziekenhuis ziet er wel schoon uit.
HOreca is belachelijk duur.

En overal hangen bordjes met gedragscode, waarop staat dat je iedereen met respect moet behandelen en dat ze bij agressie de politie inschakelen.
Maar blijkbaar is die gedragscode alleen voor de patienten van toepassing want door de meeste artsen word je echt respectloos behandeld.

En als je dan een keer boos wordt dan mag dat niet, want dan bellen ze de politie

Maar wie kan ik bellen als ik weer eens geschoffeerd word door een arts???!!! Toon minder »
Vegas Andrean
22 februari 2024 13:01
Ik ben in veel ziekenhuizen geweest, maar de pogingen hier om te moderniseren gaat echt niet oké. Je wordt hier ipv naam een nummer, zal vast privacy redenen hebben, maar dit is voor oudere mensen super verwarrend. Dan het parkeren, je kan zo naar binnen rijden om er achter te komen dat er na 10 minuten geen plek is en je als haaien achter elkaar opzoek ben... Toon meer »
Ik ben in veel ziekenhuizen geweest, maar de pogingen hier om te moderniseren gaat echt niet oké. Je wordt hier ipv naam een nummer, zal vast privacy redenen hebben, maar dit is voor oudere mensen super verwarrend.

Dan het parkeren, je kan zo naar binnen rijden om er achter te komen dat er na 10 minuten geen plek is en je als haaien achter elkaar opzoek bent naar die persoon die voor je neus vertrekt.

Aanmelden moet met een QR code die je kan krijgen na aanmelden via een sms, dus zonder telefoon kan je hier niet naar binnen. Ben je netjes op tijd zonder QR code (gebeurt zie ik in wachtruimte constant) mag je terug naar de ingang.

En HOEZO is alles zo ontzettend onlogisch ingericht qua gebouwen, afdelingen en verdiepingen. Om te beginnen is hier de EERSTE verdieping VERDIEPING 0 (die bestaat nergens anders) en hoezo gebouw A-B-C... in hetzelfde gebouw.

Geen de specialisatie zoals in Tilburg gewoon een nummer. En geef aan nummer zoveel tot zoveel volg deze kleur (op de grond).

Echt heel teleurstellend dat het zo onpersoonlijk moet en zo klantonvriendelijk. Vooral voor oude mensen mogen de (niet zo'n) knappe koppen die hier vorm aan hebben gegeven zich schamen. Toon minder »
Nout de Laat
31 januari 2024 14:02
4 verstandskiezen laten trekken, werd van te voren niks uitgelegd waardoor ik niet wist wat er precies ging gebeuren. Aan het einde ook geen uitleg gekregen over wat wel en niet mocht en wat ik verder moest doen. Werd me ook niet verteld dat de verdoving nog meer zou inwerken dus dat ik niks meer voelde in mn hele gezicht. Ook tijdens het behandelen niet aan... Toon meer »
4 verstandskiezen laten trekken, werd van te voren niks uitgelegd waardoor ik niet wist wat er precies ging gebeuren. Aan het einde ook geen uitleg gekregen over wat wel en niet mocht en wat ik verder moest doen. Werd me ook niet verteld dat de verdoving nog meer zou inwerken dus dat ik niks meer voelde in mn hele gezicht. Ook tijdens het behandelen niet aan mij als patient gedacht, lip zat hele tijd tussen hun vingers en mn tanden en toen ze mijn hoofd draaide duwde ze op mn oogbal. Werd daarna gelijk weggestuurd toen het klaar was. Oja en heb nog nooit zo’n chaotisch ziekenhuis gezien waar alles super onduidelijk is. Alles bij elkaar echt mega slechte ervaring waarbij het wcht pijnlijk en verschrikkelijk was om mee te maken Toon minder »
liselotte petersburg
27 januari 2024 12:12
Ik ben gisteren op de dagbehandeling geweest voor een operatie aan mijn sleutelbeen. Graag wil ik mijn complimenten geven voor de perfecte zorg die ik er ontving. Ontzettend aardige verpleegkundigen en artsen en duidelijke, heldere uitleg bij elke stap die werd gezet. Eenmaal uit narcose ook perfect geholpen, eten gekregen en goede uitleg over de medicatie.... Toon meer »
Ik ben gisteren op de dagbehandeling geweest voor een operatie aan mijn sleutelbeen. Graag wil ik mijn complimenten geven voor de perfecte zorg die ik er ontving. Ontzettend aardige verpleegkundigen en artsen en duidelijke, heldere uitleg bij elke stap die werd gezet. Eenmaal uit narcose ook perfect geholpen, eten gekregen en goede uitleg over de medicatie. Ik voelde me uitstekend op mijn gemak gesteld en verzorgd. Heel fijn, naar omstandigheden..😊 Toon minder »
Jan Willem deJongh
26 januari 2024 07:07
Sinds enige tijd onder behandeling in dit ziekenhuis en heb een ingrijpende operatie ondergaan. Over de medische staf, artsen, verplegend personeel etc niets dan lof. Bekwaam, vriendelijk, behulpzaam. Deze mensen verdienen 5 sterren. De administratie daarentegen is puur Kafka. Als je geen Nederlandse verzekering hebt zoals ik kom je in de situatie dat ze je... Toon meer »
Sinds enige tijd onder behandeling in dit ziekenhuis en heb een ingrijpende operatie ondergaan. Over de medische staf, artsen, verplegend personeel etc niets dan lof. Bekwaam, vriendelijk, behulpzaam. Deze mensen verdienen 5 sterren. De administratie daarentegen is puur Kafka. Als je geen Nederlandse verzekering hebt zoals ik kom je in de situatie dat ze je de toegang geweigerd wordt mits ik 1000€ betaal. Ik heb bij een internationale organisatie gewerkt en ben daardoor bij een buitenlandse verzekeringsmaatschappij. En daar kunnen ze niet mee overweg.
Ik werd een paar jaar geleden met spoed in een Thais ziekenhuis opgenomen, zij stuurden een fax naar Parijs en hadden 2 minuten daarna bericht dat alles in orde was en dat ik alleen als ik à la carte wilde eten de extra kosten zelf moest betalen. Hetzelfde een Frankrijk. Ik werd urgent opgenomen in een ziekenhuis in Tulle. Na 2 dagen kwam iemand mij vragen naar mijn verzekering. Alles in no-time geregeld. Ook trouwens de Bergman kliniek hier in Nederland. Ze hebben me een keer gevraagd waar ik verzekerd was en alles is zonder enig probleem geregeld.
Dit in tegenstelling tot het Jeroen Bosch Ziekenhuis waar een boekhoudertje een patient met afspraak voor een behandeling toegang weigert mits je 's-morgens met je pin-pasje even 1000€ aftikt. Toon minder »
ferdinand rammelt
21 december 2023 17:05
Opgenomen met longaanval...een hele goede begeleiding gehad door verpleging....ondanks de werkdruk kon ik altijd bellen wat ik niet snel doe, en ook n sociaal praatje met Ad ...een van de verplegers, Ad kwam gewoon naast me zitten....ff....waardeer ik erg....leuk gesprek....Ad gaat denk ik vlgd jaar met pensioen...ik denk dat hij t JBZ dan gaat missen....bed... Toon meer »
Opgenomen met longaanval...een hele goede begeleiding gehad door verpleging....ondanks de werkdruk kon ik altijd bellen wat ik niet snel doe, en ook n sociaal praatje met Ad ...een van de verplegers, Ad kwam gewoon naast me zitten....ff....waardeer ik erg....leuk gesprek....Ad gaat denk ik vlgd jaar met pensioen...ik denk dat hij t JBZ dan gaat missen....bedankt Ad! Toon minder »
Suzanne Nendels
13 december 2023 19:07
Ik ben in dit ziekenhuis geopereerd door het team van Dr. E.G.G. (Emiel) Verdaasdonk, Dr. F. Gillissen. De operatie ging goed, de chirurgen hebben geweldig werk geleverd! Na de operatie kwam ik onder de hoede van verpleegkundigen die altijd voor me klaar stonden, fijn contact, zorg op een heel hoog niveau. Het probleem was om de pijn van de patiënt in de gat... Toon meer »
Ik ben in dit ziekenhuis geopereerd door het team van Dr. E.G.G. (Emiel) Verdaasdonk, Dr. F. Gillissen. De operatie ging goed, de chirurgen hebben geweldig werk geleverd! Na de operatie kwam ik onder de hoede van verpleegkundigen die altijd voor me klaar stonden, fijn contact, zorg op een heel hoog niveau. Het probleem was om de pijn van de patiënt in de gaten te houden, de juiste pijnstillers te kiezen en de juiste dosis in te stellen. Helaas ben ik een zeer moeilijk geval en heb ik veel pijn moeten doorstaan, desondanks heeft het team mijn gezondheid op het juiste niveau gebracht. Ik ben erg dankbaar voor hun hulp en zou het ziekenhuis aan iedereen aanraden die verwacht in goede handen te zijn! Ze hebben een goede keuken :) Bedankt! Toon minder »
Marcin Bernat
21 november 2023 07:07
Onbegrijpelijk waarom de in- en uitgang bij het zwembad, bij de Tolbrug in de avond tijdens de kinder zwemlessen niet is geopend. Iedereen moet het halve ziekenhuis door..terwijl er gewoon een in- en uitgang is bij het zwembad. Iemand zal er over nagedacht hebben
Tasty_Explorer
17 november 2023 17:05
Bejaarde moeder viel vd trap. Met de ambulance naar het zh met pijn aan haar voet. Foto maken was niet nodig zeiden ze op de spoed. Was gewoon gekneusd. Na een aantal dagen kon ze nog niet lopen. Toch maar een foto gemaakt. Bleek een zeer complexe breuk te zijn Prutsers
D
25 oktober 2023 21:09
Vaatchirurg dr van de haak fijne dokter en zeer kundig,open been dankzij hem gelukkig genezen en naderhand door hem gelaserd ,om te voorkomen dat ik weer open been krijg.
Corry vanVlijmen
3 oktober 2023 07:07
Ik ben erg, erg slecht behandeld. Heb bijna 2 uur moeten wachten op de arts waarbij ik vervolgens te horen kreeg dat de arts er niet is en er een vervangende arts van elders komt. Omdat er nu een extreme lange uitloop was en andere patiënten er al waren en ook moesten wachten ben ik door de vervangende arts binnen 5 min afgehandeld. Alles wat de arts deed wa... Toon meer »
Ik ben erg, erg slecht behandeld. Heb bijna 2 uur moeten wachten op de arts waarbij ik vervolgens te horen kreeg dat de arts er niet is en er een vervangende arts van elders komt. Omdat er nu een extreme lange uitloop was en andere patiënten er al waren en ook moesten wachten ben ik door de vervangende arts binnen 5 min afgehandeld. Alles wat de arts deed was gehaast, van zijn antwoorden tot bewegingen. Je kon aan de vervangende arts zien dat hij er met zijn gedachten niet helemaal bij mij was maar eerder bij de uitloop. Zijn antwoorden waren niet duidelijk en als ik ergens op antwoord, werd ik snel weg gepraat met antwoorden die niet helder waren. Ik ben letterlijk/figuurlijk en pijnlijk! afgehandeld omdat ze hun uitloop willen inhalen. Terwijl ik recht heb op een sessie van min 40 min. Het betreft de afdeling Maag/ darm en lever.

Kreeg al te horen dat Jeroen Bosch Ziekenhuis een slechte reputatie heeft en er vele klachten zijn richting het ziekenhuis. Heb het nu zelf ondervonden en wat ik nooit verwacht had. Dat dit gewoon kan in een land als Nederland, artsen horen professioneel te blijven op elke vlak.

Ik kom er niet meer en zal er ook nooit meer komen. Toon minder »
J. H
29 september 2023 13:01
Erg jammer dat niet iedereen hier naar toe kan als je alleen de mogelijkheid heb voor contant te betalen en je verplicht word over al te pinnen en dat nog bij een zieken huis waar iedereen naar toe zou moeten kunnen en dat je bij een zieken huis moet betalen om te parkeren slaat al nergens op slechte zaak dit het gaat steeds meer achter uit
hendri goudswaard
21 september 2023 04:04
Bijzonder tevreden over oogheelkunde waar zowel mijn vrouw als ik onder behandeling zijn. Echter parkeren is beschamend duur. 2,20 voor een half uur. Slechts 3 min bij oogarts binnen geweest.
J Goossens
16 augustus 2023 05:05
Laat ik voorop stellen dat ik het qua zorg een prima ziekenhuis vind. Vorig jaar 2 operaties gehad en alles prima gegaan, goede verpleging, goede chirurg. Dit waren 2 min of meer spoedoperaties die binnen 7 en 4 weken ingepland werden. Afgelopen januari weer bij de chirurg geweest omdat ik nog geopereerd moet worden aan een middenrifbreuk. Vervelend om hierm... Toon meer »
Laat ik voorop stellen dat ik het qua zorg een prima ziekenhuis vind. Vorig jaar 2 operaties gehad en alles prima gegaan, goede verpleging, goede chirurg. Dit waren 2 min of meer spoedoperaties die binnen 7 en 4 weken ingepland werden.
Afgelopen januari weer bij de chirurg geweest omdat ik nog geopereerd moet worden aan een middenrifbreuk. Vervelend om hiermee rond te lopen, maar het is geen spoed. Na een maand of 3 een keer gebeld en kreeg te horen dat de wachtlijst 7 maanden was. Dat zou dus deze maand zijn. Half juli nog eens gebeld en nu blijkt de wachtlijst 11-12 maanden te zijn. Bizar vind ik het dat het zo lang gaat duren.
Ik kan alleen maar hopen dat het allemaal goed blijft gaan. Toon minder »
Sandra vEJ
15 augustus 2023 20:08
Ben helemaal van mijn apropos! Was n uur te vroeg (want waar en hoe parkeren en zo), mocht op de afdeling meteen naar de radioloog, foto's gemaakt, 'kleed u maar weer aan' en doei!

Was zo vlug dat ik niet eens parkeergeld hoefde te betalen 😳.
Shelley Munt
7 augustus 2023 14:02
Ik vind dat dit een heel vervelend ziekenhuis is om contact mee op te nemen. En dat terwijl de artsen die mij behandelen juist wel heel vriendelijk en beleefd zijn. Maar al het personeel dat aan de telefoon zit, bij de poli's en in het algemeen is bijzonder onaardig en haast op het botte af. Chagrijnige mensen die totaal geen begrip voor je situatie hebben,... Toon meer »
Ik vind dat dit een heel vervelend ziekenhuis is om contact mee op te nemen. En dat terwijl de artsen die mij behandelen juist wel heel vriendelijk en beleefd zijn. Maar al het personeel dat aan de telefoon zit, bij de poli's en in het algemeen is bijzonder onaardig en haast op het botte af. Chagrijnige mensen die totaal geen begrip voor je situatie hebben, die je vertellen dat een poli sinds deze week opeens 's middags een paar uur dicht is, maar dan echt op zo'n toon dat je denkt: die mevrouw daar heeft echt helemaal geen zin in haar werk. Ga dan ander werk zoeken, mens! Nogmaals, de artsen die mij behandelen vind ik prima, maar het personeel dat je telefonisch te woord staat is gewoon te chagrijnig voor woorden. Dit nu al meerdere keren meegemaakt. Toon minder »
Bart Roelands
19 juli 2023 10:10
Na ernstig ziek 4 dagen coma 43 dagen op IC met hele goede, lieve en fijne verpleegkundigen, daarna nog 2,5 week revalideren op afdeling....waren ook behulpzaam niemand had het verwacht maar ik ben er nog
Janine de Waal
8 juli 2023 21:09
1 ster omdat een arts ons geen hand wou geven met een smoes dat het niet meer gedaan word wegens covid! Begrijpelijk! 1 uur later zien we dezelfde mevrouw hand geven aan witte patiënten! Triest TE Triest voor worden. Dan is dat nog niks we kwamen om 8 uur aan rond 9 werd er verteld dat de hand van me partner gebroken is pas om 12 uur s nachts kreeg hij pas G... Toon meer »
1 ster omdat een arts ons geen hand wou geven met een smoes dat het niet meer gedaan word wegens covid! Begrijpelijk! 1 uur later zien we dezelfde mevrouw hand geven aan witte patiënten! Triest TE Triest voor worden. Dan is dat nog niks we kwamen om 8 uur aan rond 9 werd er verteld dat de hand van me partner gebroken is pas om 12 uur s nachts kreeg hij pas Gips. Uren lang wachten terwel er andere na ons allemaal geholpen werden die ook allemaal gips nodig hadden. Spoed service SUPER SLECHT! Toon minder »
Youssra El Far
2 juli 2023 08:08
Op zondag 14 mei, rond 17.00 uur, kwamen mijn partner en ik aan omdat ik me erg slecht voelde, ik moest overgeven, ik was duizelig, ik kon nauwelijks lopen. De dag ervoor, 13.05, waren we in hetzelfde ziekenhuis na de val die ik vrijdag had, er werd een hersenschudding vastgesteld. We werden ontvangen door een verpleegster in kamer 2, ze was vanaf het begi... Toon meer »
Op zondag 14 mei, rond 17.00 uur, kwamen mijn partner en ik aan omdat ik me erg slecht voelde, ik moest overgeven, ik was duizelig, ik kon nauwelijks lopen. De dag ervoor, 13.05, waren we in hetzelfde ziekenhuis na de val die ik vrijdag had, er werd een hersenschudding vastgesteld. We werden ontvangen door een verpleegster in kamer 2, ze was vanaf het begin erg onbeleefd tegen ons, ze klaagde dat we geen afspraak hadden gemaakt, enz. We waren de dag ervoor in het ziekenhuis en de dokter die me onderzocht zei dat als ik voelde me de volgende dag slechter, ik zou zonder uitstel terug moeten komen.
De verpleegster begon steeds onaangenaamer te worden, waar ik nauwelijks zat, voelde ik me zo slecht en ze zei dat als iets niet bij ons past, we terug moesten naar ons land.
Ik voelde me erg gekwetst door deze woorden omdat ik hier hard werk, ik belasting betaal zoals iedereen en de situatie die plaatsvond was gewoon onaanvaardbaar. Na de woorden van de dame verlieten we verontwaardigd het kantoor, de dames van de receptie glimlachten dom toen mijn verloofde naar de naam van de verpleegster vroeg, deze informatie wilden ze niet verstrekken (we wilden meteen een klacht indienen). Dergelijk gedrag is onaanvaardbaar, toen belde de dokter ons gracieus, een andere deur ging open en zei dat we binnen moesten komen. Ik kreeg aanvullende medicijnen waarna ik me steeds slechter voelde, ik was nog steeds duizelig, ik sliep nog en mijn buik deed pijn. Vandaag ging ik voor een privébezoek aan een dokter in Duitsland en het bleek dat ik in uw ziekenhuis niet alleen geen professionele hulp kreeg en werd gediscrimineerd, maar dat ik ook medicijnen kreeg die me pijn deden in plaats van me te helpen. Toon minder »
Monika Hartwich
17 mei 2023 13:01
Helaas is mijn moeder afgelopen zaterdag op zondag overleden aan de gevolgen van een infectieziekte waardoor ze eerst zaterdag 06 mei 2023 op de spoedeisende hulp belandde. Deze 5 sterren zijn voor Helen die op de spoedeisende hulp menselijkheid bracht richting mijn moeder door haar met U aan te spreken en mijn moeder toesprak dat ze er knap uitzag (troosten... Toon meer »
Helaas is mijn moeder afgelopen zaterdag op zondag overleden aan de gevolgen van een infectieziekte waardoor ze eerst zaterdag 06 mei 2023 op de spoedeisende hulp belandde. Deze 5 sterren zijn voor Helen die op de spoedeisende hulp menselijkheid bracht richting mijn moeder door haar met U aan te spreken en mijn moeder toesprak dat ze er knap uitzag (troostende en haar hand vasthoudende). Met alle pijn die mijn moeder had, waren dit écht de woorden die mijn ijdele moeder zichtbaar fijn vond om te horen. Ik zou het erg waarderen van het Jeroen Bosch Ziekenhuis als er met deze review richting haar iets gedaan kan worden. Dat zou mijn moeder heel graag gezien hebben. Met vriendelijke groet, Julian (zoon van Eva van der Heijden - Bannink). Toon minder »
Julian van der Heijden
9 mei 2023 21:09
Bij een scan moeten laten maken zou het prettig zijn als men met nuchter moeten zijn rekening houd met diabeet zijn. Als je tot 9 uur nuchter moet zijn, wordt je erg naar, zeker als de afspraak dan ook nog eens 45 minuten uitloopt. Wordt een mens niet vrolijk van. Mvg. Mevr T.P. Lamers
theatagged
2 mei 2023 06:06
Twee keer in het ziekenhuis gelegen. In het JBZ. Van 5 november 2021 t/m 16 november 2021. Voor Covid. Inclusief IC-opname. Vervolgens van 12 december 2022 t/m 28 december 2022. Voor een ontstoken galblaas. Met sepsis als complicatie. Doordat er verklevingen waren door de heftige ontsteking. Wat een TOP ziekenhuis! Wat een kundig en liefdevol personeel! Be... Toon meer »
Twee keer in het ziekenhuis gelegen. In het JBZ.
Van 5 november 2021 t/m 16 november 2021. Voor Covid. Inclusief IC-opname.

Vervolgens van 12 december 2022 t/m 28 december 2022. Voor een ontstoken galblaas. Met sepsis als complicatie. Doordat er verklevingen waren door de heftige ontsteking.

Wat een TOP ziekenhuis! Wat een kundig en liefdevol personeel! Begripvol, empatisch en geduldig.
Beide periodes waren, qua ziekte/aandoening, verschrikkelijk maar de mensen van het JBZ hebben het dragelijk gemaakt en mij er doorheen gesleept.
Hoe vreemd het misschien ook klinkt, ik kijk met een fijn gevoel terug op beide ziekenhuisopnames...

Beide keren is de situatie echt zorgelijk geweest maar door de kennis en kunde en door de lieve zorgzaamheid, hebben het verplegend personeel EN de artsen hun uiterste best gedaan. Dat voelt als een beschermende deken!
In het JBZ ben je geen nummer!
Ik heb het meegemaakt dat een chirurg, die mij slechts 1 keer op de OK had gezien, mij ogenblikkelijk herkende toen hij de gang op kwam lopen waar ik net mijn rondje maakte. En echt kende!
Tot in detail wilde hij weten hoe het met mij ging. Ik was echt verbaasd. Het feit alleen al dat hij mij herkende maar ook zeker zijn oprechte interesse...!
Voor mij is het JBZ een heel veilige haven!
Ga zo door...

Remco de Poorter, 51 jaar. Toon minder »
Remco de Poorter
23 april 2023 06:06
Een circus, geen ziekenhuis. Ik raad het echt elke zwangere vrouw aan. Ik kwam naar het ziekenhuis voor de afgesproken introductiedatum en de dokter op de afdeling wist niet waarvoor ik kwam. Er is geen communicatie tussen de schilders. Na twee uur werd ik naar huis gestuurd en zou ik 's avonds terugkomen. Ik zal eraan toevoegen dat het een tweeling is en da... Toon meer »
Een circus, geen ziekenhuis. Ik raad het echt elke zwangere vrouw aan. Ik kwam naar het ziekenhuis voor de afgesproken introductiedatum en de dokter op de afdeling wist niet waarvoor ik kwam. Er is geen communicatie tussen de schilders. Na twee uur werd ik naar huis gestuurd en zou ik 's avonds terugkomen. Ik zal eraan toevoegen dat het een tweeling is en dat ik erg nerveus ben over de bevalling zelf. Ik vertrouw ziekenhuizen en dokters nog steeds niet. nog een reden tot zorg. Ik raad het niet aan Toon minder »
Magdalena Lewandowska
30 maart 2023 14:02
Begrijp werkelijk al die negatieve reviews hier niet (zegt klaarblijkelijk meer over de patiënt dan over het personeel) heb inmiddels 2x een operatie moeten ondergaan in het JBZ twee totaal verschillende operaties maar allebei als zeer prettig ervaren! Zowel bij de eerste operatie 2011 als de laatste vier weken geleden waar ik via spoedeisende hulp super wer... Toon meer »
Begrijp werkelijk al die negatieve reviews hier niet (zegt klaarblijkelijk meer over de patiënt dan over het personeel) heb inmiddels 2x een operatie moeten ondergaan in het JBZ twee totaal verschillende operaties maar allebei als zeer prettig ervaren! Zowel bij de eerste operatie 2011 als de laatste vier weken geleden waar ik via spoedeisende hulp super werd ontvangen en behandeld aan mijn ingezaagde arm. Ok er is eerst door 2 (in opleiding) verschillende artsen naar mijn wond gekeken het JBZ is nu eenmaal een opleidingsinstituut waarna dokter Oostveen mij prima heeft geleid naar de operatie. De verpleging op zaal was super, Don op de uitslaapkamer perfecte gozer, personeel in de o.k met name chirurg Oostveen top......kan er niets anders van maken als dit

Voor mij dus alleen maar positief!! Toon minder »
Marc van Bakel
6 maart 2023 20:08
Zeer onvriendelijk te woord gestaan door een medewerkster van de mdl poli, weten schijnbaar nergens van af, heel veel gehaast aan de telefoon en je wordt er neergezet als nummer ipv patiënt. En als je vraagt of ze eventueel een notitie ervan kunnen maken van de vraag in kwestie voor de mdl arts, wordt er gezegd dat ik dan maar beter een maand kan wachten. Ma... Toon meer »
Zeer onvriendelijk te woord gestaan door een medewerkster van de mdl poli, weten schijnbaar nergens van af, heel veel gehaast aan de telefoon en je wordt er neergezet als nummer ipv patiënt. En als je vraagt of ze eventueel een notitie ervan kunnen maken van de vraag in kwestie voor de mdl arts, wordt er gezegd dat ik dan maar beter een maand kan wachten. Maar mag wel iedere keer +-130 euro dokken voor een telefonisch consult, en dan zo behandeld worden. Jullie moeten je schamen, in en in triest. Toon minder »
PB
9 februari 2023 12:12
Slechtste ziekenhuis wat er bestaat. Maken hele grote medische fouten waaraan mensen overlijden. Leugens die ze dan zeggen tegen de nabestaanden om een rechtszaak te voorkomen. Je word er nooit serieus genomen!
Annabel Schoot
2 februari 2023 14:02
een mooi ziekenhuis maar als je gaat slapen is het heel erg benauwd wel stom dat je met meerdere in een kamer moet slapen maar voor de rest toppie zelfs ipads om tv zenders op te kijken goede behandeling gehad
Kim Borg
7 december 2022 14:02
Trombosebeen als complicatie van operatie: kan gebeuren. Maar, na telefonisch contact, ruim 2,5 uur op de “spoedeisende hulp” moeten wachten is … wanprestatie
Jeroen van Rosmalen
2 december 2022 19:07
Naast het feit dat er 100 verschillende verhalen door verschillen artsen word verteld wat de oorzaak is van de pijn, zijn de verpleegkundige echt heel erg onbeleefd. Staan op de gang gewoon luid en duidelijk nare dingen over patiënten aan het vertellen. Oja. En heel onprofessioneel dat patiëntendossiers gewoon open staan op de apparaten van de kamers. Kon ge... Toon meer »
Naast het feit dat er 100 verschillende verhalen door verschillen artsen word verteld wat de oorzaak is van de pijn, zijn de verpleegkundige echt heel erg onbeleefd. Staan op de gang gewoon luid en duidelijk nare dingen over patiënten aan het vertellen. Oja. En heel onprofessioneel dat patiëntendossiers gewoon open staan op de apparaten van de kamers. Kon gewoon alles zien van die patient Toon minder »
J J
4 november 2022 16:04
Het is ongelofelijk hoeveel er fout gaat in dit ziekenhuis. Artsen en verpleegkundigen zijn dwingend, kijken niet naar de persoon maar alleen naar het protocol, onwetend en vooral de artsen hebben nul gevoel van compassie. Er wordt geen rekening gehouden met eigen wensen indien artsen het hier niet mee eens zijn. Vaak voel ik mij een proefkonijn. Ik ga zo sn... Toon meer »
Het is ongelofelijk hoeveel er fout gaat in dit ziekenhuis. Artsen en verpleegkundigen zijn dwingend, kijken niet naar de persoon maar alleen naar het protocol, onwetend en vooral de artsen hebben nul gevoel van compassie. Er wordt geen rekening gehouden met eigen wensen indien artsen het hier niet mee eens zijn. Vaak voel ik mij een proefkonijn. Ik ga zo snel mogelijk op zoek naar een nieuw ziekenhuis Toon minder »
Senna Hoeksem
12 oktober 2022 13:01
Heel mooi ziekenhuis en echt handig online portal.
Marina Kustova
5 oktober 2022 21:09
Onprofessioneel en slecht georganiseerd bovendien de wachttijden zijn absurd lang. Management weten dat maar blijkbaar geen interesse om de dienstverlening te verbeteren. Cashen heeft hoger prioriteit helaas..
code 850
17 augustus 2022 10:10
Lange wachttijden, onpersoonlijke dienstverlening, onduidelijke informatie na röntgenfoto, kortom overgeorganiseerde en daardoor onwerkbare molog met dito personele uitstraling en betrokkenheid.
Clemens van Hulten
21 juli 2022 09:09
Goedemorgen, Zojuist heb ik een bloedonderzoek teruggekregen i.v.m. een overwegend veganistisch dieet. Plotseling besefte ik mij hoe dankbaar ik de onderzoekers van mijn bloed ben, hoe warmhartig ik het ervaar om te lezen dat de onderzoeken voorzien zijn van een bijschrift. Op deze wijze kan ik gehoor geven aan de wonderlijke reacties van mijn lichaam, omd... Toon meer »
Goedemorgen,

Zojuist heb ik een bloedonderzoek teruggekregen i.v.m. een overwegend veganistisch dieet. Plotseling besefte ik mij hoe dankbaar ik de onderzoekers van mijn bloed ben, hoe warmhartig ik het ervaar om te lezen dat de onderzoeken voorzien zijn van een bijschrift.

Op deze wijze kan ik gehoor geven aan de wonderlijke reacties van mijn lichaam, omdat ik er nu filosofisch en moreel voor kies om niet tot nauwelijks vlees te eten en enige vorm van zuivel te drinken afkomstig van een dier. Ik dien het lichaam te voorzien van een gezond repliek.

Onnoemelijk dank! Toon minder »
Jojakim Branderhorst
1 juli 2022 08:08
Er was bij mij een plek op mijn longen ontdekt, maar waarom duren die onderzoeken zó lang, longarts in opleiding had verzuimd te vertellen dat ik moest stoppen met bloedverdunners, daarom ging longpunctie niet door, en kwam ik op de wachtlijst, dit is van de zotte, heb advies gevraagd aan zorgverzekering, en heb nu as vrijdag al punctie in ander ziekenhuis,... Toon meer »
Er was bij mij een plek op mijn longen ontdekt, maar waarom duren die onderzoeken zó lang, longarts in opleiding had verzuimd te vertellen dat ik moest stoppen met bloedverdunners, daarom ging longpunctie niet door, en kwam ik op de wachtlijst, dit is van de zotte, heb advies gevraagd aan zorgverzekering, en heb nu as vrijdag al punctie in ander ziekenhuis, daar doen ze meer moeite voor spoed, en zijn alle onderzoeken tegelijk, en hoef je niet elke keer vrij te nemen van je werk, voor elk apart onderzoekje, was er niet blij mee! Toon minder »
Yvonne Wabbijn
21 juni 2022 16:04
Zijn niet helemaal duidelijk in de communicatie en bereiden je soms niet voldoende voor op onderzoek etc. Voorbeeld morgen moet ik een holterkastje onderzoek maar zijn niet duidelijk geweest in voor hoelang het moet. Of gaan er automatisch van uit dat je hun brieven of oproepen maar begrijpt. Terwijl ik juist het niet altijd even goed begrijp wat ze willen.... Toon meer »
Zijn niet helemaal duidelijk in de communicatie en bereiden je soms niet voldoende voor op onderzoek etc. Voorbeeld morgen moet ik een holterkastje onderzoek maar zijn niet duidelijk geweest in voor hoelang het moet. Of gaan er automatisch van uit dat je hun brieven of oproepen maar begrijpt. Terwijl ik juist het niet altijd even goed begrijp wat ze willen. Een heldere duidelijke brief/oproep zou een pluspunt zijn. Ze moeten ook rekening houden met mensen die wat moeilijker lerend zijn/leerachterstand en/ of licht verstandelijke beperking. Dat merk ik dat niet voldoende wordt gedaan Toon minder »
Rilana Lammers
8 mei 2022 17:05
Heel mooi ziekenhuis, Vanaf de grote weg is het zeer gemakkelijk te bereiken, Het is er aardig groot waardoor het soms wat onoverzichtelijk is, Gelukkig hebben ze daar voor vrijwilligers/personen rond lopen die je vriendelijk weg wijs maken, Als je een langere tijd moet wachten, Kan je achter het ziekenhuis een hele mooie ronden door de natuur maken waar j... Toon meer »
Heel mooi ziekenhuis, Vanaf de grote weg is het zeer gemakkelijk te bereiken,

Het is er aardig groot waardoor het soms wat onoverzichtelijk is, Gelukkig hebben ze daar voor vrijwilligers/personen rond lopen die je vriendelijk weg wijs maken,

Als je een langere tijd moet wachten, Kan je achter het ziekenhuis een hele mooie ronden door de natuur maken waar je vele vogelsoorten kunt spotten,

Mijn minpuntje is de parkeer kosten, die vind ik aardig hoog! Het gehele terrein is een rook vrije zonen, Jammer dat dat niet word gehandhaafd! Toon minder »
Rpt CCH
20 april 2022 11:11
Veel te lange wachttijden mijn man kan bijna niet meer lopen van de pijn zijn enkel is dik en heel rood hij heeft een zenuw in zijn voet beschadigd moet naar pijnbestrijding maar moet gewoon nog twee maanden wachten dit vindt ik zeer slecht
marian slotboom
13 april 2022 09:09
Op dit moment ben ik opgenomen,dit is voor de tweede keer,heb te horen gekregen dat er niets meer aan mijn rug te doen is En ze zijn niet eerlijk want ze houden informatie achter,en ben blij dat ik de app heb,heb goedkeuring van vgz om seciondpinion te laten doen in een ander ziekenhuis Dus dit wordt nooit of de nimmer nog mijn ziekenhuis,slechte communicati... Toon meer »
Op dit moment ben ik opgenomen,dit is voor de tweede keer,heb te horen gekregen dat er niets meer aan mijn rug te doen is
En ze zijn niet eerlijk want ze houden informatie achter,en ben blij dat ik de app heb,heb goedkeuring van vgz om seciondpinion te laten doen in een ander ziekenhuis
Dus dit wordt nooit of de nimmer nog mijn ziekenhuis,slechte communicatie. Toon minder »
Anja Schuurmans
5 april 2022 07:07
Mijn zoon moest naar de kaakchirurg, super vriendelijk, duidelijk alles uitgelegd. Alle tijd voor hem genomen.
Dineke Vernout
29 maart 2022 10:10
Heb hier 2 weken op de afdeling chirurgie gelegen 8e verdieping. Wat een fijn team dat daar werkt. Echt goede verzorging.
Lia van Herwijnen
19 maart 2022 09:09
Vandaag moest ik naar de kaakchirurg, was heel bang en zenuwachtig, ik ben heel goed en fijn geholpen door de assistente en kaakchirurg was ook heel goed rustig en stelde mij heel erg gerust. Verstandskiezen waren er zo uit. Top ziekenhuis
Amy Evers
17 februari 2022 09:09
Deskundigheid is ver te zoeken.
Evelien van Vliet
16 september 2020 20:08
Wachtijd zou wat korter mogen
Eliana
27 augustus 2020 13:01
Schrijf een review

Veelgestelde vragen

Hoe zijn de ervaringen bij Jeroen Bosch Ziekenhuis Den Bosch?

Jeroen Bosch Ziekenhuis Den Bosch scoort 3.8 van de 5 sterren uit 55 Google reviews.

Wat is het adres van Jeroen Bosch Ziekenhuis Den Bosch?

In 's-Hertogenbosch is Jeroen Bosch Ziekenhuis Den Bosch gevestigd op Henri Dunantstraat 1.