Teleurstellend en ongeloofwaardig !
Vijf maanden na de ooglid behandeling viel het resultaat tegen: plooien aan beide zijkanten, en het linkerboven ooglid was al weer verslapt. Ik had dit al 2 maal schriftelijk (met foto's) en 1 maal in een telefoongesprek met de consulente besproken. Toen ik na 5 maanden voor controlle bij Schiettecatte kwam heb ik dit bes...
Toon meer »
Teleurstellend en ongeloofwaardig !
Vijf maanden na de ooglid behandeling viel het resultaat tegen: plooien aan beide zijkanten, en het linkerboven ooglid was al weer verslapt. Ik had dit al 2 maal schriftelijk (met foto's) en 1 maal in een telefoongesprek met de consulente besproken. Toen ik na 5 maanden voor controlle bij Schiettecatte kwam heb ik dit besproken en hem gevraagd om een 'na-correctie' te doen voor de plooien. Hij wilde dit niet doen omdat dit volgens hem niet mogelijk zou zijn danwel tot een slecht resultaat zou leiden. Vervolgens ben ik voor een second opinion naar Boerhaave gegaan, v/d Weij vertelde mij dat een beter resultaat mogelijk was en heeft mij in september behandeld. Eind december was ik ZEER tevreden met het door hem bereikte resultaat. In Januarie heb contact opgenomen met CosMed en een klacht ingediend. Twee maanden later beweren zij dat ik mijn ontevredenheid / klacht over de behandeling niet aan hen gemeld zou hebben, dit ondanks de 2 emails aan de consulente als bewijs. Bovendien beweren zij dat ik tijdens de na-controlle bij de arts de ontevredenheid over het resultaat niet besproken zou hebben en dat ik niet om een na-correctie zou hebben gevraagd, CosMed: "Schiettecatte heeft hier geen herinnering aan en er staat ook NIETS in het medisch dossier vermeld; het is uw woord tegen het zijne'" Maar hoe is het mogelijk dat de consulente NIET in het medisch dossier heeft opgenomen wat ik in 2 emails en 1 telefoon gesprek heb medegedeeld namelijk dat het resultaat tegen viel en ik niet tevreden was? Het is namelijk de taak van de consulente om / het is standaard procedure dat deze informatie in het medisch dossier op te nemen.
Niet alleen is het resultaat van de behandeling teleurstellend, maar vooral ook de communicatie met de consulente en de procedure van klachtafhandeling door CosMed zijn zeer ongeloofwaardig.
Toon minder »