Kliniek MCL - Bekijk prijzen en maak een afspraak
Kliniek MCL

Kliniek MCL

Tarieven
Botox
1 zone - onbekend merk botulinetoxine
V.a. € 195 per zone
Fillers
1 ML hyaluronzuur filler (onbekend merk)
V.a. € 450 per ml
Kenmerken
Gespecialiseerd in
Botox, Fillers, Profhilo
Kliniek opgericht
2012
Adres
Laan van Meerdervoort 622, Den Haag
Heb je een vraag of klopt er iets niet? Neem contact op

Is dit jouw kliniek?

Claim nu deze kliniek en pas de gegevens naar wens aan.

Registreer je kliniek

Werkzame specialisten

Lany Pradjarahardja
Lany Pradjarahardja
Functie
-
Botox zone v.a.
€ 195,00
Filler per ml v.a.
€ 450,00
Bekijk deze specialist

Kliniek MCL Reviews

3.9
300 reviews
Tevreden over KNO-afdeling MLC Leeuwarden Mijn ervaring met de KNO-afdeling van het Medisch Centrum Leeuwarden is zeer positief. De zorg was professioneel, vriendelijk en efficiënt. Het team nam de tijd om duidelijk te communiceren en stelde me volledig op mijn gemak. De behandeling verliep soepel en met veel aandacht voor detail. Kortom, uitstekende zorg i... Toon meer »
Tevreden over KNO-afdeling MLC Leeuwarden

Mijn ervaring met de KNO-afdeling van het Medisch Centrum Leeuwarden is zeer positief. De zorg was professioneel, vriendelijk en efficiënt. Het team nam de tijd om duidelijk te communiceren en stelde me volledig op mijn gemak. De behandeling verliep soepel en met veel aandacht voor detail. Kortom, uitstekende zorg in een fijne omgeving! Toon minder »
Khaled Mustafa
28 november 2024 21:09
Patientje pesten CT scan gemaakt na 5 dagen niets kunnen eten door de ergste pijn die er bestaat voor de mens koliekpijnen door vastzittende niersteen die er nier uit wilde Nieren compleet uitgedroogd 3x zelf naar het ziekenhuis gereden en diclovenac hielp niet gaf dat de huisarts in opleiding al aan maar die wilde geen morfine geven vanwege zogenaamd versl... Toon meer »
Patientje pesten

CT scan gemaakt na 5 dagen niets kunnen eten door de ergste pijn die er bestaat voor de mens koliekpijnen door vastzittende niersteen
die er nier uit wilde
Nieren compleet uitgedroogd
3x zelf naar het ziekenhuis gereden en diclovenac hielp niet gaf dat de huisarts in opleiding al aan maar die wilde geen morfine geven vanwege zogenaamd verslavingsgevaar
De pijn ging dwars door de diclovenac heen hielp dus totaal niet
Pas na 3x dokterspolie wel morfine meegekregen en weer opnieuw naar huis gestuurd
Toen uiteindelijk naar de spoedpolie en CT SCAN gemaakt waar duidelijk werd dat het een niersteen is
Plus bijkomende nare ontdekking een node in de longen mij werd door de arts een zogezegd naar bericht ter ore gebracht
Ik zou mij volgens de arts daar flinke zorgen over kunnen maken want het is niet best werd mij verteld
Dus zelf opgezocht overlevingskans longkanker nou idd 1 a 2 jaar meer zit er niet in
Dus ik gaf door dat deze info naar mijn longarts in Leeuwarden gestuurd moest worden
Ik was weer thuis na een aantal dagen spoedopname in het ziekenhuis
Na 6 niets eten en drinken en al de pijn moest ik natuurlijk goed revalideren
2 weken later belde ik op naar Leeuwarden ze wisten er niks vanaf dus was er niks doorgestuurd ik belde sneek op en liet alles doorsturen daarna zeer hypocriet behandeld door de longpolie Leeuwarden
Terwijl mij verteld was door de arts in sneek dat het ernstig is er is dus 2 weken lang niks gedaan???? De assistente van de longarts snapte er niks van en belde mij 3x terug wat ik wil en wat ik bedoel en dat zij niks voor mij kan doen en dat ze nergens vanaf weet en telkens zegt maar u belt mij op met deze informatie en daar kan ik niks mee dus zei ik dat dit niet mijn werk is om telkens te om mij heen te bellen om die informatie bij mijn longarts te krijgen dat is haar werk en toen zei ze dat ik zelf moet bellen naar sneek en alles zelf moet regelen die mevrouw wil haar werk dus niet doen dus zei ik nou dan ben je het ook niet waard om daar te zitten
Dus ik belde weet naar de longpolie en kreeg ELLEN STURER van het secretariaat aan de telefoon ik wist niet eens waar her over ging ze zei dat ze me niet kon helpen daarna wat ik voor u betekenen nou als deze mevrouw niks voor mij kan doen dan kan ze ook niks voor mij beteken heel simpel dus ik antwoorde niks en hing op

Waarna deze irritante vrouw mij stuurt terugbellen en met veel kabaal verweet dat ik de telefoon erop gooide en zij daar niet van gediend was ja helaas zei ik als u mij niet kan helpen zoals u zelf al zegt dan heb ik niks aan zo een gesprek

Maar mij werd door niemand verteld waarom ik deze mevrouw ellen sturer aan de telefoon kreeg
Omdat ik de mevrouw van de longpolie dus de assistente van de longarts de telefoniste dus raar zou hebben bejegend
Hiervoor kreeg ik een zogenaamde gele kaart

Dus dat er gebrekkige communicatief of geen communicatie is tussen de ziekenhuizen plus dat ik de communicatie op gang heb gebracht over mijn ct scan wordt mij verweten en hiervoor krijg ik als patiënt een gele kaart

Dus de patient wordt verweten dat er een gebrekkige tot geen communicatie is tussen de ziekenhuizen
En de ct scan werd afgedaan als nou u hoeft zich geen zorgen te maken het is slechts een lit tekentje

??????
Hoe dan? Hoe halen ze het in hun hoofd
Slechter dan slecht plus deze longarts neemt zelf een flink risico met haar zogenaamde bevinding ze zegt maar wat want de arts in Sneek zegt toch echt wel totaal iets anders

Wederom een bizar verhaal
Wederom omdat ik heel veel soortgelijke verhalen lees

Ik heb zelf totaal geen verwachtingspatroon van ziekenhuizen maar dit slaat alles

Ik vind dit patientje pesten Toon minder »
Nico Van den bergh
20 november 2024 12:12
Ik ben 3 weken geleden geopereerd aan mijn pols, vanwege een ganglion en carpaal tunnelsyndroom. Ik vond het doodeng, heb ik ook gelijk aangegeven. Na de plaatselijke verdoving mocht m'n moeder bij me blijven tot de verdoving helemaal was ingewerkt. Ik voelde me helemaal gezien en serieus genomen in mijn angst. De operatie zelf is me ook ontzettend meegevall... Toon meer »
Ik ben 3 weken geleden geopereerd aan mijn pols, vanwege een ganglion en carpaal tunnelsyndroom. Ik vond het doodeng, heb ik ook gelijk aangegeven. Na de plaatselijke verdoving mocht m'n moeder bij me blijven tot de verdoving helemaal was ingewerkt. Ik voelde me helemaal gezien en serieus genomen in mijn angst. De operatie zelf is me ook ontzettend meegevallen, ondanks mijn angst. Er stond een fijn muziekje aan, een assistente kwam af en toe even checken hoe ik me voelde. Al met al een top ervaring, voor zover mogelijk 😉
M'n rechterpols moet ook nog, maar de stress daarvoor is nu zo'n 10% in plaats van 500% 😅 Toon minder »
Kleine Kluskabouter
7 november 2024 00:12
Hier geweest om iemand op te halen die na operatie niet in staat was om van afdeling naar uitgang te lopen. Geparkeerd op parkeerplaats voor halen/brengen, met de rolstoel naar afdeling gegaan en weer terug naar auto. Bij terugkomst gelijk een waarschuwing, omdat er al een uur daar geparkeerd zou staan... Dit is nooit zo lang geweest, misschien iets langer d... Toon meer »
Hier geweest om iemand op te halen die na operatie niet in staat was om van afdeling naar uitgang te lopen.
Geparkeerd op parkeerplaats voor halen/brengen, met de rolstoel naar afdeling gegaan en weer terug naar auto.
Bij terugkomst gelijk een waarschuwing, omdat er al een uur daar geparkeerd zou staan...
Dit is nooit zo lang geweest, misschien iets langer dan de bedoelde 5 min. maar goed, wat is 5 min. als je iemand van afdeling moet halen met rolstoel.
Gelijk waarschuwing dat volgende keer wielklem zou krijgen...
Erg on klant/patiënt vriendelijke komt dat over. Toon minder »
Rub y
25 september 2024 10:10
Kwamen voor hechtingen van een snijwond, zonder dat ze ernaar keken konden we op afspraak pas drie uur later terecht...Naast dit was alles dicht op zondag en hadden we al 40 minuten in de telefonische wachtrij gestaan, terwijl we ondertussen al in Leeuwarden waren.
Rianne Kerkhof
18 augustus 2024 14:02
Restaurant om 8 uur open, om kwart over 8 bijna niks klaar..
1 saucijzenbroodje 4.50.. denk je even te kunnen eten flikken ze je dit..
Alles is zoo duur. Je kan beter ontbijten op het vliegveld dan hier ook maar iets halen
Magno Veenstra
9 augustus 2024 06:06
Ben inmiddels ‘n week geleden opgenomen in het MCL afd Vaatchirurgie.. en kan geen betere verzorging en verpleging wensen!zeer kundig en vriendelijk personeel…iedere dag vers en gevarieerd eten en meerdere malen per dag koffie/thee incl kleine traktatie.Ik kom hier tot rust en kan me voor 100% focussen op spoedig herstel. Ik zou dan graag het hele Team heel... Toon meer »
Ben inmiddels ‘n week geleden opgenomen in het MCL afd Vaatchirurgie..
en kan geen betere verzorging en verpleging wensen!zeer kundig en vriendelijk personeel…iedere dag vers en gevarieerd eten en meerdere malen per dag koffie/thee incl kleine traktatie.Ik kom hier tot rust en kan me voor 100% focussen op spoedig herstel. Ik zou dan graag het hele Team heel 💕willen bedanken en voel me bevoorrecht om hier te kunnen genezen.💐💐💐💐💐 Toon minder »
Rene-Albert Jurres
3 augustus 2024 16:04
heb gisteren een afspraak gehad, aardige kno-arts, was geduldig. weet niet of ze dit lezen, maar was een goeie ervaring
Nynke Zeevenhooven
18 juli 2024 18:06
3 maanden geleden in April een afspraak gemaakt bij de kaakchirurgie MCL Leeuwarden voor een wortelkanaalbehandeling Na 3 maanden 3 juli had ik mijn eerste afspraak dat was sochtends die werdt verplaatst naar de middag wegens omstandigheden. Smiddags 3 juli kreeg ik nog een bericht van mijn afspraak om15:50 Smiddag op weg naar het MCL voor mijn wortelkanaalb... Toon meer »
3 maanden geleden in April een afspraak gemaakt bij de kaakchirurgie MCL Leeuwarden voor een wortelkanaalbehandeling
Na 3 maanden 3 juli had ik mijn eerste afspraak dat was sochtends die werdt verplaatst naar de middag wegens omstandigheden.
Smiddags 3 juli kreeg ik nog een bericht van mijn afspraak om15:50
Smiddag op weg naar het MCL voor mijn wortelkanaalbehandeling toen ik in het MCL kwam werd mij verteld dat mijn afspraak niet door
ging ze hadden nog gebeld toen ik al onderweg was zo rond 15:00 dat heb ik niet gehoord.
Daar aangekomen kwam ik terecht bij een kaakchirurg in opleiding die mij zei dat ze geen wortelkanaalbehandeling deden op deze afdeling alleen wortelpunt behandeling daar hebben ze 3 maanden voor nodig gehad om dat te ontdekken op de afdeling MKA Toon minder »
Sam Bloemen
16 juli 2024 08:08
3 maanden geleden in April een afspraak gemaakt bij de kaakchirurgie MCL Leeuwarden voor een wortelkanaalbehandeling Na 3 maanden 3 juli had ik mijn eerste afspraak dat was sochtends die werdt verplaatst naar de middag wegens omstandigheden. Smiddags 3 juli kreeg ik nog een bericht van mijn afspraak om15:50 Smiddag op weg naar het MCL voor mijn wortelkanaalb... Toon meer »
3 maanden geleden in April een afspraak gemaakt bij de kaakchirurgie MCL Leeuwarden voor een wortelkanaalbehandeling
Na 3 maanden 3 juli had ik mijn eerste afspraak dat was sochtends die werdt verplaatst naar de middag wegens omstandigheden.
Smiddags 3 juli kreeg ik nog een bericht van mijn afspraak om15:50
Smiddag op weg naar het MCL voor mijn wortelkanaalbehandeling toen ik in het MCL kwam werd mij verteld dat mijn afspraak niet door
ging ze hadden nog gebeld toen ik al onderweg was zo rond 15:00 dat heb ik niet gehoord.
Daar aangekomen kwam ik terecht bij een kaakchirurg in opleiding die mij zei dat ze geen wortelkanaalbehandeling deden op deze afdeling alleen wortelpunt behandeling daar hebben ze 3 maanden voor nodig gehad om dat te ontdekken op de afdeling MKA Toon minder »
Lady Dijkstra
16 juli 2024 08:08
Ben jammer genoeg zo'n beetje een "vaste klant" bij het MCL. Mijn ervaringen met de poli's Interne Geneeskunde (Nefrologie), Cardiologie, Reumatologie, Kaakchirurgie, KNO en Vaatchirurgie zijn uitstekend! Aardige artsen en medewerk(st)ers. Mijn ervaring van 10 jaar geleden op de afdeling chirurgie was iets minder maar dat is inmiddels hopelijk verbeterd. Wac... Toon meer »
Ben jammer genoeg zo'n beetje een "vaste klant" bij het MCL. Mijn ervaringen met de poli's Interne Geneeskunde (Nefrologie), Cardiologie, Reumatologie, Kaakchirurgie, KNO en Vaatchirurgie zijn uitstekend! Aardige artsen en medewerk(st)ers. Mijn ervaring van 10 jaar geleden op de afdeling chirurgie was iets minder maar dat is inmiddels hopelijk verbeterd. Wachttijden zijn wellicht aan de lange kant maar dat is waarschijnlijk te wijten aan het personeelstekort wat een landelijk probleem is.
Kortom, een prima ziekenhuis! Toon minder »
Suze Boon
13 juli 2024 09:09
Al.een maar maand zit ik voor mijn zoontje te wachten op een afspraak bij de kaakchirurg nooit geen bericht van hun gekregen terwijl.we.door zijn gestuurd door de tandarts
trijntje v
11 juli 2024 05:05
Handig looproutes in combinatie met QR-aanmelding via app mijnMCL bij de afdeling zorgt voor snelle en efficiënte afhandeling.
Jacob Heres
20 juni 2024 09:09
Lange wachtrij, maar dan heb je ook wat. Verstandskies eruit voordat ik kon knipperen. Topservice :)
Lennie Pennie
4 juni 2024 11:11
Slechtste ziekenhuis ooit! Ik heb al een paar dagen last van mijn verstandskies. Maar omdat er donderdag een feestdag was, is de kaakchirurg pas maandag weer beschikbaar. Dus met moeite heb ik volgehouden en ik belde vandaag de tandarts voor een verwijzing, die ik meteen via de mail kreeg. Dus ik belde daarna het ziekenhuis op en die zeiden dat er een wachtl... Toon meer »
Slechtste ziekenhuis ooit!
Ik heb al een paar dagen last van mijn verstandskies. Maar omdat er donderdag een feestdag was, is de kaakchirurg pas maandag weer beschikbaar. Dus met moeite heb ik volgehouden en ik belde vandaag de tandarts voor een verwijzing, die ik meteen via de mail kreeg. Dus ik belde daarna het ziekenhuis op en die zeiden dat er een wachtlijst van een paar weken is. Dus ik zei tegen de mevrouw: 'Ik eet al dagen niet!' Zegt ze dat het niet haar probleem was en dat ik de tandarts moest bellen. Ik heb dit al vaker gehoord van anderen dat het een slechte ziekenhuis is. Nu heb ik WEER de tandarts gebeld en die heeft meteen gezegd dat ze me moeten helpen en nu zelf gaat bellen wat echt een drama is. Ik woon hier nog maar kort, maar wat een slechte ervaring, deze mensen hebben geen hart. Het is me eerder al overkomen dat ze me niet wilden helpen vanwege een verbrande arm wat derde graad verband was en ze zeiden dat ik maar met de bus naar het Martini Ziekenhuis in Groningen moest gaan. Echt slecht."
Heb de werknemers nog gefilmd maar het enigste wat ze deden is lachen en mee snel na buiten vervoeren Toon minder »
Yes Sin
13 mei 2024 09:09
Een mooi ruim ziekenhuis. Gezellig ingericht. We waren daar met de presentatie van het boek Herinneringen van een gynaecoloog. Keurig verzorgd. Mooie locatie
Grethe Ruloffs-Hoekstra
5 maart 2024 21:09
Moet helaas een ster geven. Vraag me af of ze weten waar ze mee bezig zijn. Sinds mijn vader in ziekenhuis ligt geen herstel en heeft hele dag pijn maar word door personeel niet serieus genomen. Zij bepalen alles voor hem en chirurg heeft nu al 4 operaties gedaan in voet. Ben mijn bijde opa's en oma's ook verloren door blunderen artsen. Mensen,als je wilt he... Toon meer »
Moet helaas een ster geven.
Vraag me af of ze weten waar ze mee bezig zijn. Sinds mijn vader in ziekenhuis ligt geen herstel en heeft hele dag pijn maar word door personeel niet serieus genomen. Zij bepalen alles voor hem en chirurg heeft nu al 4 operaties gedaan in voet. Ben mijn bijde opa's en oma's ook verloren door blunderen artsen. Mensen,als je wilt herstellen en een goede zorg wilt sla mcl Leeuwarden af en ga naar umcg of sneek Toon minder »
t z!
4 februari 2024 09:09
w.j.j. van den berg, ben vanaf mn 2e zwaar mishandeld door mn ouders, het enige wat ze hier deden, was toekijken en mij niet helpen, later via J.Tichelaar als labrat misbruikt bij Compaz... ben stamboomhouder van: van den Berg (adel)... rest van mn leven dankzij jullie: ben van adel, stamboomhouder van: van den Berg (opa bekend van opstand in de turf) heb in... Toon meer »
w.j.j. van den berg, ben vanaf mn 2e zwaar mishandeld door mn ouders, het enige wat ze hier deden, was toekijken en mij niet helpen, later via J.Tichelaar als labrat misbruikt bij Compaz... ben stamboomhouder van: van den Berg (adel)... rest van mn leven dankzij jullie: ben van adel, stamboomhouder van: van den Berg (opa bekend van opstand in de turf) heb in 2000 Odd vellows geweigerd, was een grote zoektocht naar mij op de radio (waar is de echte Netschaap (mijn activisten naam) ivm netscape, daarna betrokken bij 911 (koffieshop start art, met andre uit gorredijk en peter uit heerenveen (2 van politie heerenveen)) 2 weken voor 911 mn werk op pauze gezet, op 911 ontslag genomen, verdiende 10.000 gulden per 4 weken, daarna betrokken bij wesam, zwarte piet (via conda lisa rise), daarna assange (via pirate bay) paar jaar na 911 kwam aivder indo albert in mn leven (bood mij veel geel geld aan om na 911 mn leven weer op te bouwen, hij kreeg de middelvinger) via cristien (koffieshop eigenaar van downtown leeuwarden, daarna aivder bert dalmolen (via koffieshop cannupa heerenveen) heeft mij jaren gestalkt of ik aub de politiek in wil en in dat proces hebben ze in mn relatie lopen kloten etc etc.. Toon minder »
Justin_hvn
25 januari 2024 14:02
Ik ontving rekeningen, ook al moest Unfalkasde ze betalen. Daar had ik Vbucks mee kunnen kopen. Maar de artsen waren erg aardig en gastvrij
izzMicha
18 december 2023 10:10
Ziekenhuis met meerdere verdiepingen en groot parkeerterrein waarvoor je moet betalen. Belangrijk voor Leeuwarden en omgeving.
Gerard van der Made
8 november 2023 11:11
Endoscopische operatie galblaas en galsteen gehad. Galblaas en galsteen zijn verwijderd. Operatie is vlot en goed gegaan. Kundige personeel.
GJE Jelsma
28 oktober 2023 20:08
Wederom geweldig. De vriendelijkheid van iedereen, de betrokkenheid om het goed te laten komen. Een operatie is nooit leuk maar hoe hier iedereen, van alle afdelingen hun best doen, geweldig. Bedankt.
Klaas Kant
15 oktober 2023 21:09
Voor het eerst in 65 jaren te horen gekregen op schrift, dat de wachttijden gaan oplopen door te weinig personeel! Dus wat gaat de raad van bestuur nu doen!?!?!?
Lauwrens Wiersma
21 juli 2023 14:02
Er is in september 2022 een operatie aan gevraagd. In november 2022 is beloofd om de operatie uit te voeren. Door miscommunicatie is dit niet gebeurt. Ik heb toen gesproken met een van de medewerkers van dit ziekenhuis in leeuwarden en gezegt dat miscommunicatie op nummer 1 staat i dit ziekenhuis. Maar als je commentaar hebt kom je helemaal niet meer aan d... Toon meer »
Er is in september 2022 een operatie aan gevraagd. In november 2022 is beloofd om de operatie uit te voeren. Door miscommunicatie is dit niet gebeurt. Ik heb toen gesproken met een van de medewerkers van dit ziekenhuis in leeuwarden en gezegt dat miscommunicatie op nummer 1 staat i dit ziekenhuis.
Maar als je commentaar hebt kom je helemaal niet meer aan de beurt. Nu heb ik gehoord helemaal meer geopereerd te worden. Ook heb ik gemerkt dat klachten functionaris helemaal niet onafhankelijk is en partij kiest voor haar collega's. Als je een klacht hebt ga dan gewoon naar een ander ziekenhuis. Eigenlijk komt het hier op neer hou je mond dicht..Maar juist van klachten kun je leren. De hele cultuur is hier niet goed, voelt heel slecht Jan Hoogesteger

micombinatie Toon minder »
Jan Hoogesteger
2 juli 2023 17:05
Modern ziekenhuis. Nette afdelingen. Ruime kamers. Op diverse plekken aan de muur kunst te bekijken. Leuke winkelstraat voor patienten, familie en personeel. Geen slagerij aangetroffen.
Olaf Oosterhout van
28 juni 2023 20:08
Opnieuw wordt een afspraak niet nagekomen. Dit ziekenhuis maakt zijn naam waar......je bent een nummer en je kunt er niets aan doen.
De menselijke maat ontbreekt hier al tijden. Telefonisch afspraak verzetten 15 minuten voor de behandeling is niet klant vriendelijk. Ronduit belachelijk !!!
Henk V
2 mei 2023 10:10
Ontiegelijk lang wachten op echo, daarna pas na een maand een vervolg gesprek, om te horen krijgen dat ik nog eens 3 maanden op een behandeling moet wachten, loop inmiddels 6 maanden met pijn... Waardeloos
Sisqa 83
14 april 2023 03:03
Operatie geslaagd en verzorging goed. Afspraken met een arts maken is een ander verhaal. Slechte planning bijna alle afspraken lopen meer dan een half uur uit voordat je aan de beurt bent in mijn geval. Telefonische afspraken zijn helemaal een drama. Meerdere keren voorgekomen dat er meer dan een uur later dan de afspraak was gebeld werd. Dan is er planning... Toon meer »
Operatie geslaagd en verzorging goed. Afspraken met een arts maken is een ander verhaal. Slechte planning bijna alle afspraken lopen meer dan een half uur uit voordat je aan de beurt bent in mijn geval. Telefonische afspraken zijn helemaal een drama. Meerdere keren voorgekomen dat er meer dan een uur later dan de afspraak was gebeld werd. Dan is er planning technisch iets mis, calamiteiten kunnen voor komen maar bij zoveel uitloop kun je een receptioniste laten bellen. Nu blijft de patiënt wachten net alsof die niets te doen heeft. Bij het UMCG en Nij Smellinghe gaat dit prima dus dan moet het in het MCL ook mogelijk zijn anders heb je de zaken niet goed voor mekaar. Erg jammer want het levert onnodige veel frustratie op wat makkelijk voorkomen kan worden. De rest qua verzorging was wel goed maar dit overschaduwt het toch na meerdere keren hiermee te maken hebben gehad. Vandaar 2 sterren. Voor het verplegend personeel trouwens 5 sterren! Toon minder »
just me The Netherlands
13 april 2023 14:02
Fantastisch geholpen bij een dagopname met narcose op afdeling C. Zoveel medewerkers gezien, allemaal even vriendelijk, geduldig en deskundig. En dat ondanks de hoge werkdruk. Want ik zie het, jullie hébben het druk. En dan toch de tijd nemen en laten merken dat je elke patiënt ook echt 'ziet'. Respect hoor. Dankjulliewel.
Sv G
3 april 2023 18:06
Als je introvert bent of angst voor medicijnen is er zeer slechte nazorg. 2.5 maanden na een tia pas komen. Precies een dag te laat moeder overleden.
Tristan De vries
10 maart 2023 01:01
Wat een poppenkast. Eerst 3 maanden wachten tot je eindelijk een echo kan maken, om vervolgens een dik uur na je afspraak nog niet geroepen te worden. En na verwachting liep het nog op tot sowieso 30 minuten extra. Word ook niks gemeld, je moet het zelf maar naar de balie lopen voor informatie. En vervolgens wel parkeerkosten moeten betalen voor een afspraak... Toon meer »
Wat een poppenkast. Eerst 3 maanden wachten tot je eindelijk een echo kan maken, om vervolgens een dik uur na je afspraak nog niet geroepen te worden. En na verwachting liep het nog op tot sowieso 30 minuten extra. Word ook niks gemeld, je moet het zelf maar naar de balie lopen voor informatie. En vervolgens wel parkeerkosten moeten betalen voor een afspraak waar je niet bent geweest. Ronduit een waardeloos slecht ziekenhuis. Toon minder »
Astrid Wierda
9 februari 2023 09:09
Wat een poppenkast. Eerst 3 maanden wachten tot je eindelijk een echo kan maken, om vervolgens een dik uur na je afspraak nog niet geroepen te worden. En na verwachting liep het nog op tot sowieso 30 minuten extra. Word ook niks gemeld, je moet het zelf maar naar de balie lopen voor informatie. En vervolgens wel parkeerkosten moeten betalen voor een afspraak... Toon meer »
Wat een poppenkast. Eerst 3 maanden wachten tot je eindelijk een echo kan maken, om vervolgens een dik uur na je afspraak nog niet geroepen te worden. En na verwachting liep het nog op tot sowieso 30 minuten extra. Word ook niks gemeld, je moet het zelf maar naar de balie lopen voor informatie. En vervolgens wel parkeerkosten moeten betalen voor een afspraak waar je niet bent geweest. Ronduit een waardeloos slecht ziekenhuis. Toon minder »
Astrid Astrid
9 februari 2023 09:09
Meerdere slechte ervaringen mee , waarvan de laatste ronduit schandalig ! Komen afspraken niet na , en zijn niet bereikbaar .
frank dijkstra
29 januari 2023 23:11
Ik ben hier vaak en goed geholpen. Er wordt veel gedaan om het de patiënten naar de zin te maken. Ook de wachttijden zijn vrijwel altijd kort. Doktoren en verpleging zijn vakkundig en staan in goed contact met de patiënt. 4 sterren omdat het altijd beter kan en ze daar goed mee bezig zijn.
Jos Meeusen
22 januari 2023 13:01
Wat een professionals! Alleen maar lieve en aardige mensen die je helpen, als je zelfs even de route niet weet. Een afspraak maken gaat soepel en “inchecken” voor de afspraak als je aanwezig bent gaat super eenvoudig door middel van een aanmeldzuil.
Vincent Walstra
3 januari 2023 13:01
Ik doe deze review omdat toekomstige patiënten mogen weten dat er nog steeds artsen / anesthesisten bestaan die respectloos met patiënten omgaan in het MCL

Men vergeet dat een patiënt een mens is met gevoelens en emoties.

Ronduit schandalig hoe ik hier 2 jaar aan het lijntje ben gehouden en behandeld 😡
Richard De Vries
23 november 2022 16:04
Wij willen de zuster,doktoren , Ambulance personeel bedanken voor de geweldige zorg van mijn zoontje van afgelopen dinsdag en gisteren. Jullie hebben geweldig werk geleverd in combinatie met het UMCG.
ONZE dank is groot dankzij jullie addequate optreden is pieter gezond.
Zit hij weer thuis te spelen.
1000 maal dank
Joukje Sijswerda
6 augustus 2022 07:07
Lange wachttijden en incongruente communicatie. Bij de afd. Gynaecologie kreeg ik (nadat ik 5 minuten had gewacht voordat ik iemand aan de telefoon kreeg) op 4 augustus 16:15 uur te horen dat de eerstvolgende mogelijkheid voor een afspraak zou zijn op 22 september. "Mooi binnen de 6 weken" zei de assistent...en toen ik vroeg of het niet eerder kon... "eerder... Toon meer »
Lange wachttijden en incongruente communicatie. Bij de afd. Gynaecologie kreeg ik (nadat ik 5 minuten had gewacht voordat ik iemand aan de telefoon kreeg) op 4 augustus 16:15 uur te horen dat de eerstvolgende mogelijkheid voor een afspraak zou zijn op 22 september. "Mooi binnen de 6 weken" zei de assistent...en toen ik vroeg of het niet eerder kon... "eerder heb ik geen plek". Toen ik vertelde dat ik onrust ervaar omdat ik wil weten welke CIN uitslag ik ga krijgen en dat die datum pas na 7 weken is zei ze ineens "op 13 september heb ik ook nog een plek, dan ben je mooi halverwege de 6 weken". Ik heb gevraagd of ze misschien in de war is want dat is aan het einde van de 6e week. De doorverwijzing was van gisteren en ik vind het heel bijzonder dat ze eerst een paar keer zegt dat het niet eerder kan en dan ineens wel een plekje iets eerder heeft. Toon minder »
Janneke Brouwer
4 augustus 2022 15:03
Mcl helaas 1x was t nodig om opgenomen te worden ivm longontsteking..na een paar dagen omdat ik geen klager ben met koorts en zwak weggestuurd omdat ik wel in staat was op mn benen te staan..was nog niet aan ontslag toe..jammer..ik hoop dan ook t niet snel weer nodig te hebben..als je er komt voor advies bij een arts trouwens wel altijd goed behandeld hoor..... Toon meer »
Mcl helaas 1x was t nodig om opgenomen te worden ivm longontsteking..na een paar dagen omdat ik geen klager ben met koorts en zwak weggestuurd omdat ik wel in staat was op mn benen te staan..was nog niet aan ontslag toe..jammer..ik hoop dan ook t niet snel weer nodig te hebben..als je er komt voor advies bij een arts trouwens wel altijd goed behandeld hoor..daar mankeerde niks aan.. Toon minder »
Hannie Kloosterman
25 juli 2022 10:10
Een goed ziekenhuis, ik geef een 10 voor de fijne verzorging, de knie operatie is goed verlopen bij de orthopeed
Een fijne man , erg aardig en invoelend en meelevend.
Legt alles goed uit.
Eer zeer ervaren orthopeed.
Ik ben heel blij dat ik vandaag geholpen ben.
Nu herstellen de komende weken rustig aan doen.
Ik ben heel blij met MCL Leeuwarden
Gerjanda Lei-Faasse
8 juli 2022 11:11
Ik ben meegenomen door de ambu m'n hart filmpje was uitermate slecht ik zou in goede handen zijn, opeens protocol anorexia dus niet verder gedaan kalium was aan d3 lage kant eiwitten en ga zo maar even door geen drinken gekregen terwijl ok wel uitdroging verschijnselen had en moest zelf maar de weg naar huis vinden het was inmiddels al half 2 koningsdag en g... Toon meer »
Ik ben meegenomen door de ambu m'n hart filmpje was uitermate slecht ik zou in goede handen zijn, opeens protocol anorexia dus niet verder gedaan kalium was aan d3 lage kant eiwitten en ga zo maar even door geen drinken gekregen terwijl ok wel uitdroging verschijnselen had en moest zelf maar de weg naar huis vinden het was inmiddels al half 2 koningsdag en geen taxi beschikbaar krijgen we een alleminium deken en geen tijd ga maar wachten op de trein van morgen ik was kapot beduust en bang om te sterven of beroofd te worden het was extreem koud en er is ons geen enkele andere optie verteld ook geen pinpas mee vrij logisch als je plots door de ambulance word afgevoerd
En onjuist bejegend Toon minder »
Amanda Jeanine Kamermans
2 mei 2022 18:06
Ik heb er een paar maal gelegen, voor een pacemaker, longontsteking (en)(12×!). Nu lig ik er te wachten op een operatie die morgenochtend plaats gaat vinden. De long wordt voor een deel verwijderd.De wachttijd was 2 weken, wat gewoon kort is. Ik ben er rete-bang voor,maar ben toch wel enigszins gerustgesteld door de in mijn geval altijd duidelijke uitleg ove... Toon meer »
Ik heb er een paar maal gelegen, voor een pacemaker, longontsteking (en)(12×!). Nu lig ik er te wachten op een operatie die morgenochtend plaats gaat vinden. De long wordt voor een deel verwijderd.De wachttijd was 2 weken, wat gewoon kort is. Ik ben er rete-bang voor,maar ben toch wel enigszins gerustgesteld door de in mijn geval altijd duidelijke uitleg over de operatie en alles eromheen! Je kunt echt alles vragen...Deze dames en heren staan voor je klaar! Allemaal even vriendelijk. Het eten is geweldig goed,ik denk dat het MCL zich ook daarin onderscheid. Hoe hard men daar werkt,daar kan ik alleen maar diep respect voor hebben Daarom 25 sterren. Jazeker: vijfentwintig sterren. Jullie zijn geweldige mensen! Toon minder »
Frank Runia
17 maart 2022 15:03
Wat een superonvriendelijk ziekenhuis,zeg.2 keer inloggen met een code bij een "zuil".Hoe verzin je het.Er wordt totaal geen rekening gehouden.met de ouderen onder ons,die hier natuurlijk niet mee om.kunnen gaan.ik vind het een schande.Ben zo blij dat wij tenminste voor de meeste zaken.in ons altijd vriendelijke ziekenhuis in Dokkum terecht kunnen. Daar wor... Toon meer »
Wat een superonvriendelijk ziekenhuis,zeg.2 keer inloggen met een code bij een "zuil".Hoe verzin je het.Er wordt totaal geen rekening gehouden.met de ouderen onder ons,die hier natuurlijk niet mee om.kunnen gaan.ik vind het een schande.Ben zo blij dat wij tenminste voor de meeste zaken.in ons altijd vriendelijke ziekenhuis in Dokkum terecht kunnen. Daar wordt je tenminste als mens behandeld en niet als nummer . Toon minder »
Afke Wouda
15 maart 2022 20:08
Zeer slecht carona testen die zo verdwijnen
Zou je in maart geopereerd worden wordt nu volgende maand dokter die zegt dat het niet naar buiten gebracht mag worden restaurant 4 broodjes en koffie 40 euro
Ja mensen u leest het goed 40 euro
En dan het personeel wat gewoon met ballen bezig is dan met de mensen die wachten
Zeer slechte barrel daar
Johannes Pit
8 maart 2022 20:08
20 carona testen zo weg
Allemaal mensen die een operatie hadden
Mensen geven elkaar de schuld
Hoop dat de mensen een compensatie krijgen inverband 1 uur en 11 minuten rijden
Jan Pieter
4 maart 2022 09:09
druk ziekenhuis ,afspraken lopen soms gigantish uit dat vind ik behoorlijk slecht vaak word er dan ook nog lacherig over gedaan 3 weken terug had ik 15.00 een afspraak maar werd 16.30 geholpen onder het mom dat er tussendoor mensen tussen zijn gekomen
Raymond Stefan Langoor
14 februari 2022 20:08
Goeie zorg als je er ligt, de dokters zijn alleen beetje dom.
Aiden Ros
29 september 2021 06:06
ik werdt heel goed behandeld Door verpleegkundigen en dokter bedankt daar voor
H De Vries
3 augustus 2021 06:06
Te druk
Zeker bij de ingang en de controle op covid wordt steeds minder. Kon zo door lopen.
T De VLIEGER
3 juli 2021 21:09
Schrijf een review

Veelgestelde vragen

Wat kost één zone Botox bij Kliniek MCL?

Één zone Botox bij Kliniek MCL kost € 195,00.

Wat kost een filler behandeling bij Kliniek MCL?

1 ML filler kost bij Kliniek MCL v.a. € 450,00. Tijdens een vrijblijvend consult kun je bespreken wat jouw behandeling gaat kosten.

Wat voor reviews heeft Kliniek MCL?

Op basis van 49 Google reviews heeft Kliniek MCL 3.9 van de 5 sterren.

Wat is het adres van Kliniek MCL?

Op Laan van Meerdervoort 622, 2564 AK Den Haag, Nederland is Kliniek MCL gevestigd in Den Haag.