De behandeling en het meisje wat mij geholpen heeft, waren uitstekend. Zij verdient in elk geval zeker de sterren die ik nog geef. Er loopt alleen een receptioniste / coordinator rond die echt niet weet wat klantvriendelijkheid en klantenbinding inhoudt. Eigenhandig en zonder overleg worden afspraken vervroegd, onder het motto: we hebben u geprobeerd te bell...
Toon meer »
De behandeling en het meisje wat mij geholpen heeft, waren uitstekend. Zij verdient in elk geval zeker de sterren die ik nog geef. Er loopt alleen een receptioniste / coordinator rond die echt niet weet wat klantvriendelijkheid en klantenbinding inhoudt. Eigenhandig en zonder overleg worden afspraken vervroegd, onder het motto: we hebben u geprobeerd te bellen 😳. Dat was ook zo, maar er was geen contact geweest, dan kan je niet eigenhandig een afspraak vervroegen en doodleuk een mail sturen dat de afspraak verplaatst is. Dit was ook niet eenmalig of per ongeluk. Het was namelijk bij meerdere klanten gebeurd. Een klant moest vervolgens alsnog een half uur wachten (parkeermeter loopt door), bij een andere klant was het apparaat kapot en deze kon onverrichter zaken weer naar huis en een klant die niet wist dat haar afspraak (zonder overleg) was vervroegd, werd gebeld waar ze bleef…bij aankomst kreeg deze klant de wind van voren dat ze te laat zou zijn, en dreigde men haar behandeling in te korten. Belachelijk, want ze wist niet eens dat haar afspraak vervroegd was. Het bleek ook dat dit zonder overleg verplaatsen van de afspraak bij deze klant al 2x eerder plaatsgevonden had. Toen de klant waarvan het apparaat kapot was er over ging mopperen tegen een andere klant, werd de receptioniste boos op haar. Dat het overmacht was en dat deze mevrouw het niet kon maken om te gaan klagen tegen een andere klant (terwijl ook hier bleek dat het apparaat te pas en te onpas kapot is, en ook dit niet de eerste keer is), na het (in mijn ogen totaal ongepast) op haar nummer zetten van de klant, riep ze haar nog na dat ze haar geld terug zou storten ennnnn HAAR ACCOUNT PER DIRECT ZOU BLOKKEREN. Het moest toch echt niet gekker worden. Ook ik wilde weglopen, maar had aanbetaald en was flabbergasted. Ik was echt verbijsterd over deze schofterige behandeling van een klant. Echt schandalig. Probeer je in te leven in de klant, geef een extra korting voor het ongemak, bied nogmaals je excuus aan, laat de klant mopperen, maar je gaat een klant niet schofferen en blokkeren, terwijl jezelf de aanbetaalde (!) behandeling niet kunt waarmaken. Lase. heeft mooie aanbiedingen om met deze zaak kennis te maken, de behandeling die gegeven wordt is prima, het meisje dat mij hielp superlief, maar het is jammer dat het ‘visitekaartje’ van het bedrijf zich zo gedraagt. Voor mij reden om hier echt niet terug te komen.
Toon minder »