Injectables behandeling voor rimpels in Breda bij Amphia Ziekenhuis, Locatie Langendijk
Cosmetische kliniek Amphia Ziekenhuis, Locatie Langendijk

Amphia Ziekenhuis, Locatie Langendijk

Amphia Ziekenhuis, Locatie Langendijk prijslijst
Botox
1 zone botox (merk: Botox)
v.a. € 200 per zone
Fillers
Juvéderm
v.a. € 450 per ML
Injectables door Amphia Ziekenhuis, Locatie Langendijk in Breda
Kliniek opgericht
2021
Heb je een vraag of klopt er iets niet? Neem contact op

Is dit jouw kliniek?

Claim nu deze kliniek en pas de gegevens naar wens aan.

Registreer je kliniek

Injectables specialisten

Guido Dolmans
Dr. Guido Dolmans
Functie
Plastisch Chirurg
Botox zone vanaf
€ 200,00
Filler per ml vanaf
€ 450,00
Bekijk deze specialist

Amphia Ziekenhuis, Locatie Langendijk Reviews

3.7
600 reviews
Vandaag naar kno. Blijkt een assistent te zijn. Wat kan je daarvan verwachten. Ben 10 minuten voor mijn afspraak, moest terug omdat ze ineens alleen aanmelden bij hoofdingang hebben ingevoerd. Terug en op tijd op mijn plek. Gelukkig goed ter been. En nu maar wachten wachten het loopt flink uit. Geen communicatie niets. Zit nu dik 40 minuten te wachten. Erg o... Toon meer »
Vandaag naar kno. Blijkt een assistent te zijn. Wat kan je daarvan verwachten. Ben 10 minuten voor mijn afspraak, moest terug omdat ze ineens alleen aanmelden bij hoofdingang hebben ingevoerd. Terug en op tijd op mijn plek. Gelukkig goed ter been. En nu maar wachten wachten het loopt flink uit. Geen communicatie niets. Zit nu dik 40 minuten te wachten. Erg onpersoonlijk en zeer slecht in communicatie op locatie. Nu nog afwachten wie mij onderzoekt. Toon minder »
Sasse Fras
28 augustus 2025 14:02
Vandaag geholpen op de afdeling longgeneeskunde. Wat een gespecialiseerd personeel en hoe lief! Jullie zijn geweldig en ik zal in ieder geval tot morgen blijven en mocht dat door de omstandigheden langer moeten zijn, dan is dat geen straf! Ga zo door! Groetjes, Patrick Heijne.
Patrick Heijne
26 augustus 2025 15:03
Arts van de afdeling pijngeneeskunde levert prutswerk af.
Jezelf een medisch manager noemen zegt eigenlijk al genoeg.

Zelfs de afhandeling van een klacht bij Amphia is van een bar slecht niveau.
De klachtbemiddelaar heeft geen idee wat bemiddelen is. Als dit geen onzin baan is weet ik het ook niet meer.
X5er
14 augustus 2025 18:06
2 augustus heeft mijn man een openhart operatie ondergaan. Gelukkig is alles goed gegaan. Wij zijn onder de indruk van de grote deskundigheid, goede zorg, en duidelijke informatie. Dankzij.. Het verplegend personeel van operatie kamer.. Tot ic.. Tot de verpleegafdeling heel veel dank en waardering. Het chirurgen team, zijn zeer vakkundig en betrokken.
Sylvia Egeter
13 augustus 2025 15:03
hier op de spoed terecht gekomen met partner die in 2022 een spoed operatie heeft gehad in het amphia omdat hij een scheur in zijn aorta had en een hartklep die niet meer werkte. 2 jaar later in 2025 voelt partner zich absoluut niet goed en komen we op 1 februari 2025 hier weer terecht op de spoed. Partner helemaal aant het transpireren alsof het leven uit h... Toon meer »
hier op de spoed terecht gekomen met partner die in 2022 een spoed operatie heeft gehad in het amphia omdat hij een scheur in zijn aorta had en een hartklep die niet meer werkte.
2 jaar later in 2025 voelt partner zich absoluut niet goed en komen we op 1 februari 2025 hier weer terecht op de spoed. Partner helemaal aant het transpireren alsof het leven uit hem gaat. In paniek naar spoed gereden. Wat een drama dat we daar mee moesten maken. Nog voordat een arts hem mee kon nemen, stonden er 2 politie mannen en 3 beveiligers om hem naar buiten te begeleiden. Zelfs toen hij oxycodon voorgeschreven kreeg, moesten ze ons beiden nog een rode kaart geven zodat aankomende jaren geen toegang meer verkregen in het amphia.

Nou 1 maand later en partner staat op een wachtlijst om binnen 3 jaar voor een 2e keer een hartklep operatie te ondergaan. Want z'n hartklep is op en zijn lekkage is te veel dat een operatie met spoed weer eraan zat te komen.

Beslist het Amphia in april even dat ze hem helemaal niet willen opereren. Dus partner nog langer moeten wachten en uiteindelijk dit jaar in juni geopereerd in het Erasmus Mc.

Ik dacht dat ziekenhuizen er voor patiënten in nood zijn?

Mijn partner die wordt dit jaar in 2025 pas 35 jaar in augustus.

Zo ga je toch niet met mensen om?

Je kijkt toch in het systeem naar het verleden van een patiënt.
Je roept toch niet gelijk de politie en beveiliging?

Als zij in februari 2025 al hem juist hadden behandeld dan had partner niet 5 maanden hoeven te wachten op een spoed operatie.

Partner is heel erg achteruit gegaan in de maanden dat hij moest wachten.

Amphia is dus echt een ziekenhuis dat niet op iedere plek de juiste mensen hebben staan.

Deze review gaat specifiek over de medewerkers van de spoedeisende hulp die op zaterdag 1 februari 2025 aan het werk waren achter de balie. - 2 blonde hele onvriendelijke en onmenselijke dames
- 3 beveiligers
- medewerker van apotheek (oude grijs harige dame)

Partner had gewoon dood kunnen gaan als wij niet alsnog op 12 maart 2025 naar de polikliniek cardiologie in Dordrecht beland waren. Want 30 april kreeg hij al zijn preoperatieve screening in het Erasmus Mc.

Amphia heeft gefaald en het Amphia is dus niet zo groot en doet zijn naam dus totaal niet goed.

Bah bah! Toon minder »
Reena Dihal
19 juli 2025 11:11
Deze review betreft alleen de communicatie. Het is natuurlijk absurd dat je voor het simpel wijzigen van een afspraak (omdat je ziek bent geworden) een uur aan de telefoon hangt en steeds maar weer dat bandje hoort dat de medewerkers allemaal hun best doen etc...
Peter Vegt
17 juli 2025 07:07
Ik kwam bij de mond- kaak en aangezichtchirurgie om mijn verstandskies te laten verwijderen. De route stond duidelijk aangegeven en ik werd goed ontvangen. Ik was erg gespannen, maar de chirurgen waren erg vriendelijk en meegaand. Ze dachten mee met wat voor mij de beste behandelkeuze was. Tijdens de behandeling waren ze erg professioneel en stelden ze mij o... Toon meer »
Ik kwam bij de mond- kaak en aangezichtchirurgie om mijn verstandskies te laten verwijderen.
De route stond duidelijk aangegeven en ik werd goed ontvangen.
Ik was erg gespannen, maar de chirurgen waren erg vriendelijk en meegaand. Ze dachten mee met wat voor mij de beste behandelkeuze was. Tijdens de behandeling waren ze erg professioneel en stelden ze mij op een prettige manier gerust. Naderhand vertelden ze precies wat ik thuis nog moest doen met betrekking tot medicatie en vervolg stappen. Superteam! Toon minder »
Lisa Poppelaars
15 juli 2025 16:04
Voor mijn oog moest ik naar de oogarts toe. Ik ben daar bij mijn eerste consulent erg slecht behandeld door een arts. Hij gaf amper of geen antwoord op mijn vragen en gaf mij een standaard folder mee. Hij was in zijn benaderwijze extreem kortaf en nam mij niet serieus. Toch besloten om te overleggen met het Amphia of ik naar een andere arts kon. Met hen tel... Toon meer »
Voor mijn oog moest ik naar de oogarts toe. Ik ben daar bij mijn eerste consulent erg slecht behandeld door een arts. Hij gaf amper of geen antwoord op mijn vragen en gaf mij een standaard folder mee. Hij was in zijn benaderwijze extreem kortaf en nam mij niet serieus. Toch besloten om te overleggen met het Amphia of ik naar een andere arts kon. Met hen tel een nieuwe afspraak gemaakt. Bevestiging gehad op deze afspraak via de mail. Dit gaf mij gelukkig weer een beter gevoel. Eenmaal aangekomen voor deze afspraak gaven ze aan dat ze verzet is en dat ik hierover een mail gehad heb. Hoe verwarrend kan communicatie zijn? Ik vind de communicatie op deze manier onduidelijk en heeft geeft een hoop gedoe. Nog los van de benadering van een van de oogartsen. Toon minder »
Veerle Luijmes
14 juli 2025 06:06
Tijdens mijn opname in het Amphia Ziekenhuis (locatie Molengracht) vanwege een dubbele longembolie met infarct heb ik helaas moeten ervaren dat er kostbare tijd verloren is gegaan. De klachten waren ernstig, maar werden in eerste instantie niet serieus genoeg genomen. Dit leidde tot vertraging in de juiste diagnose en behandeling. Hoewel ik uiteindelijk de... Toon meer »
Tijdens mijn opname in het Amphia Ziekenhuis (locatie Molengracht) vanwege een dubbele longembolie met infarct heb ik helaas moeten ervaren dat er kostbare tijd verloren is gegaan. De klachten waren ernstig, maar werden in eerste instantie niet serieus genoeg genomen. Dit leidde tot vertraging in de juiste diagnose en behandeling.

Hoewel ik uiteindelijk de juiste zorg heb ontvangen, was dit een gemiste kans die tot meer schade heeft geleid dan nodig was geweest. In situaties waarin iedere minuut telt, is snelle en doortastende medische actie cruciaal. Ik hoop dat toekomstige patiënten sneller en adequater geholpen worden. Toon minder »
Joop Koop
14 juni 2025 20:08
Erg onkundig, hebben zeker tijdens de studie alleen maar op hun telefoon zitten spelen. Daarnaast kan je er niet op vertrouwen dat als je niet door mannen geholpen wilt worden dat dit ook word gerespecteerd. Ik ben nog steeds bezig met jullie aan te klagen. Maar Ontslagen zullen vallen. Vandaag hoorde ik weer een zeer verontrustende geluid. Waardoor ik alva... Toon meer »
Erg onkundig, hebben zeker tijdens de studie alleen maar op hun telefoon zitten spelen. Daarnaast kan je er niet op vertrouwen dat als je niet door mannen geholpen wilt worden dat dit ook word gerespecteerd. Ik ben nog steeds bezig met jullie aan te klagen. Maar Ontslagen zullen vallen. Vandaag hoorde ik weer een zeer verontrustende geluid. Waardoor ik alvast een 1 geef en bij deze een waarschuw! Ga niet naar deze ziekenhuis Toon minder »
roos ouarda
27 mei 2025 16:04
ik had een heftig auto ongeluk gehad en belandde op de eerste hulp. in de dienstapotheek tijdens het ophalen van m'n medicijnen viel ik bijna flauw... de zuster (die overigens heel lief was) nam me mee en constateerde dat m'n bloeddruk veel te laag was. ik was ook helemaal wit weggetrokken. de dokter vond dat ik me niet moest aanstellen en ze hebben me zo vi... Toon meer »
ik had een heftig auto ongeluk gehad en belandde op de eerste hulp. in de dienstapotheek tijdens het ophalen van m'n medicijnen viel ik bijna flauw... de zuster (die overigens heel lief was) nam me mee en constateerde dat m'n bloeddruk veel te laag was. ik was ook helemaal wit weggetrokken. de dokter vond dat ik me niet moest aanstellen en ze hebben me zo via een rolstoel in de taxi gegooid met een kotszak. bedankt voor deze goede gang van zaken hè :)

het ambulancepersoneel was overigens heel lief & begaan, dat waren echt toppers! Toon minder »
Lizz
26 mei 2025 17:05
Super ervaring, ben na een jaar eindelijk door gestuurd door mijn huisarts wat een drama een jaar lopen met een hernia. Vandaag dr van der Velden geweest, pijnpoli. Eindelijk geholpen, gelijk verlichting. Geen pijn gehad, van de behandeling. Fijne arts en verpleegkundigen. Alle lof voor jullie, dankjewel
Ph Den Hollander
20 mei 2025 21:09
Wat een afdeling die oogpolie nu 3 keer geweest wachttijden van 1 /12 uur is kennelijk normaal.
Ze willen teveel op een tijdsbestek wat niet kan.
Iedere keer 1 1/2 uur of langer wachten.
Er zijn betere oogpolies waar ik dan nu ook naar toe ga.
Ik gun ze geen patiënt meer toe.
eddy waes
11 april 2025 14:02
Waardeloos!!! Honderd keer hetzelfde vertellen, geen communicatie onderling! Antwoorden op vragen geven ze niet, praten overal over heen..... Verhuizen naar een andere kamer, spullen weg!! Maak je het kastje open liggen er de gebruikte bekers en rietjes nog in 🤢🤮
mascha van der laag
12 maart 2025 19:07
Werd mij vandaag verteld dat mijn dossier na 6maanden gesloten is (normaal is dit min 12 maanden). Omdat de 'patiënten toestroom' hoog was, ik bedoel wat kan mij dat verekken dat de patiënten stroom hoog is das niet mijn probleem. Zeker als je weet dat een patient al 5jaar met hetzelfde probleem rondloopt. Helaas is 0 sterren niet mogelijk
STONECOLDT
5 maart 2025 17:05
Ik was meegenomen door de ambulance voor acute spoedhulp, Daar aangekomen in de wachtkamer gedropt en maar wachten. Toen kwam een jong verpleegkundige met een rolstoel en mij naar de de kamer gebracht, zo zei ze: dit is uw kamer en wens u welterusten en weg was ze. De volgende ochtend bij ontbijt vroeg ik brood met kaas en even later heb ik mijn broodje geha... Toon meer »
Ik was meegenomen door de ambulance voor acute spoedhulp,
Daar aangekomen in de wachtkamer gedropt en maar wachten.
Toen kwam een jong verpleegkundige met een rolstoel en mij naar de de kamer gebracht, zo zei ze: dit is uw kamer en wens u welterusten en weg was ze.
De volgende ochtend bij ontbijt vroeg ik brood met kaas en even later heb ik mijn broodje gehad, ik draaide de kaas om en ik zag twee schimmels liggen.
Voor de rest heb ik gewoon geen woorden voor.
En dit is mijn ervaring bij Amphia. Toon minder »
Ronny Harryana
5 maart 2025 11:11
Je moet in je graf liggen voordat ze je komen helpen. Echt waar. En die oude vrouwtje achter de balie met grijs/wit haar, hoe slaap je in de nacht? Verschrikkelijk. Ik respecteer het als je een systeem hebt en uiteraard kan je niet impulsief wat doen. Maar je komt niet naar de spoedeisende hulp om daar nog een afspraak te maken, dan kan je net zo goed naar d... Toon meer »
Je moet in je graf liggen voordat ze je komen helpen. Echt waar. En die oude vrouwtje achter de balie met grijs/wit haar, hoe slaap je in de nacht? Verschrikkelijk. Ik respecteer het als je een systeem hebt en uiteraard kan je niet impulsief wat doen. Maar je komt niet naar de spoedeisende hulp om daar nog een afspraak te maken, dan kan je net zo goed naar de huisarts gaan. Ondertussen ligt mijn nichtje net niet op de grond. Schaam jullie je diep. Binnen in de wachtkamer wachten was ook teveel gevraagd. Mevrouw wilde liever dat we buiten stonden. En nee het was niet druk, we waren bijna de enige daar. En dit allemaal met rustig blijven en niet je stem verheffen.. schandalig dat dit nog in Nederland gebeurd. Toon minder »
Ömer Kurban
31 januari 2025 19:07
Je moet in je graf liggen voordat ze je komen helpen. Echt waar. En die oude vrouwtje achter de balie met grijs/wit haar, hoe slaap je in de nacht? Verschrikkelijk. Ik respecteer het als je een systeem hebt en uiteraard kan je niet impulsief wat doen. Maar je komt niet naar de spoedeisende hulp om daar nog een afspraak te maken, dan kan je net zo goed naar d... Toon meer »
Je moet in je graf liggen voordat ze je komen helpen. Echt waar. En die oude vrouwtje achter de balie met grijs/wit haar, hoe slaap je in de nacht? Verschrikkelijk. Ik respecteer het als je een systeem hebt en uiteraard kan je niet impulsief wat doen. Maar je komt niet naar de spoedeisende hulp om daar nog een afspraak te maken, dan kan je net zo goed naar de huisarts gaan. Ondertussen ligt mijn nichtje net niet op de grond. Schaam jullie je diep. Binnen in de wachtkamer wachten was ook teveel gevraagd. Mevrouw wilde liever dat we buiten stonden. En nee het was niet druk, we waren bijna de enige daar. En dit allemaal met rustig blijven en niet je stem verheffen.. schandalig dat dit nog in Nederland gebeurd. Toon minder »
Ömer Kurban | Pro Visuals
31 januari 2025 19:07
Het personeel wat in dit ziekenhuis werkt zou even aardig moeten zijn voor mensen met epilepsie als ze zijn voor zwangere vrouwen. Helaas heb ik dit niet zo ervaren, misschien zouden ze kunnen meekijken bij de afdeling verloskunde, want daar gaat het wel super goed. Als je zwanger bent zijn ze heel lief maar als je epilepsie hebt zijn ze ineens niet zo lief?... Toon meer »
Het personeel wat in dit ziekenhuis werkt zou even aardig moeten zijn voor mensen met epilepsie als ze zijn voor zwangere vrouwen.
Helaas heb ik dit niet zo ervaren, misschien zouden ze kunnen meekijken bij de afdeling verloskunde, want daar gaat het wel super goed. Als je zwanger bent zijn ze heel lief maar als je epilepsie hebt zijn ze ineens niet zo lief?!
Heel erg naar dit te hebben mogen ervaren.

Kort samen gevat:
Pas op met dit ziekenhuis, je wordt niet serieus genomen en ze sturen je van de kast naar de muur. Toon minder »
Gijs-Jan Kool
4 januari 2025 23:11
Opgenomen en geholpen middels bypass operatie aan 3 kransslagaderen door dr vd Linden en zijn team.
Zeer onder de indruk van alle mensen die hier in teamverband werken aan het herstel van de mens, in welke hoedanigheid dan ook.
Petje af.
God s zegen gewenst bij jullie werk.
Hartelijke groeten.
Dick Verdoorn
Dick Verdoorn
28 december 2024 12:12
Zeer slechte zorg bij spoed afdeling , ze laten je uren wachten voordat de dokter langskomt daarna nog uren wachten voor doktersoverleg .Mijn kind mocht niet op bed liggen met heel veel pijn. Er werd gezegd dat de bed voor mensen zijn met spoed, terwijl het erg rustig was. Mijn kind kon tot er iemand kwam wel op het bed liggen, Nu heeft ze meer pijn. 3 uur l... Toon meer »
Zeer slechte zorg bij spoed afdeling , ze laten je uren wachten voordat de dokter langskomt daarna nog uren wachten voor doktersoverleg .Mijn kind mocht niet op bed liggen met heel veel pijn. Er werd gezegd dat de bed voor mensen zijn met spoed, terwijl het erg rustig was. Mijn kind kon tot er iemand kwam wel op het bed liggen, Nu heeft ze meer pijn. 3 uur lang op een stoel laten
wachten. En 3 uur lang niemand die komt vragen hoe het gaat . De arts heeft alleen pijnstilling gegeven na zolang wachten. Nog niet eens een echo.
Ik vroeg om een ct- scan. Haar ogen gingen wijd open en zei: Er zijn geen aanwijzingen voor een echo en u vraagt een ct scan?
Ik zei : ik stop al die giftige medicatie.( Paracetamol 4. X2 en nog eens ibuprofen 3 keer) niet in haar maag. En toen draaide ze haar rug en liep zonder iets te zeggen weg..ik was boos!! Ik reed direct door naar de Belgische spoed afdeling in Genk ,Oost-Limburg .
Daar mocht ze gelijk op bed (prive kamer) . Bloed en urine onderzoek gehad, vervolgens zonder dar wij erom vroegen echo gemaakt .na een klein half uurtje,kwam de verpleging en zei met echo was niet duidelijk wat te zien, we nemen haar mee voor een ct- scan. Dokter kwam langs en
Wat bleek? Mijn dochter had kist in de lever!!
Ze hebben een verwijzing gegeven naar mdl arts, naar gynocoloog,naar uroloog,naar vaat heelkunde voor nadere onderzoeken! Diep triest bij spoed in Breda , niet serieus genomen en onvriendelijke verpleging en arts. Toon minder »
petek petek
3 december 2024 06:06
Als ik toch 0 sterren kon geven dan had ik dat nu dus echt gedaan. In de jaren dat ik in het Ampia zelf kwam waren de gebeurtenissen erg klein steeds maar ze horen niet in een ziekenhuis. Ik ga ze ook hier niet allemaal benoemen. Maar nu is echt de grootste fout gemaakt die iemand maar kan maken. En ik wil mensen behouden ervoor dat zij hetzelfde gaan meemak... Toon meer »
Als ik toch 0 sterren kon geven dan had ik dat nu dus echt gedaan.
In de jaren dat ik in het Ampia zelf kwam waren de gebeurtenissen erg klein steeds maar ze horen niet in een ziekenhuis. Ik ga ze ook hier niet allemaal benoemen. Maar nu is echt de grootste fout gemaakt die iemand maar kan maken. En ik wil mensen behouden ervoor dat zij hetzelfde gaan meemaken. Mijn moeder heeft enkele weken op basis van onderzoeken de uitslag gehad van kanker. En alles werd in een sneltreinvaart in werking gezet. Echter was de punctie nog niet binnen. Maar gezien de locatie waar het zat was ze al door verwezen naar het erasmus in Rotterdam. Echter werden we maar niet gebeld door Rotterdam over de uitslag van de punctie. Mijn moeder is al in de 70 en die zijn niet van het achterna bellen en wachten geduldig. Er was wel al een kenningsmakingsgesprek met de arts gepland. Daar ging ze heen met mijn zus. De arts ging zijn verhaal doen, niet wetende dat we de diagnose kanker hadden gehad. Nou die diagnose mocht niet eens gemaakt worden zonder de uitslag van de punctie. En de uitslagen van bloed die binnen waren toonde helemaal niks dat daarop wees aan. Echt een grove fout die er is gemaakt, wij hebben als geilzin behoorlijk in de stress gezeten al die tijd voor bijna niks. Wel laten we het weefsel en bult weg halen uit voorzorg. Maar niet in het Amphia natuurlijk. Toon minder »
Maartje Nowak
17 november 2024 12:12
Assistente van Mond-, Kaak- en Aangezichtschirurgie is echt asociaal, en vooral geen begrip. Super chagrijnig
D S
28 oktober 2024 10:10
Zeer slechte zorg bij spoed afdeling , ze laten je uren wachten voordat de dokter langskomt daarna nog uren wachten voor doktersoverleg .Mijn kind mocht niet op bed liggen met heel veel pijn. Er werd gezegd dat de bed voor mensen zijn met spoed, terwijl het erg rustig was. Mijn kind kon tot er iemand kwam wel op het bed liggen, Nu heeft ze meer pijn. 3 uur l... Toon meer »
Zeer slechte zorg bij spoed afdeling , ze laten je uren wachten voordat de dokter langskomt daarna nog uren wachten voor doktersoverleg .Mijn kind mocht niet op bed liggen met heel veel pijn. Er werd gezegd dat de bed voor mensen zijn met spoed, terwijl het erg rustig was. Mijn kind kon tot er iemand kwam wel op het bed liggen, Nu heeft ze meer pijn. 3 uur lang op een stoel laten wachten.
Niet vriendelijke personeel.En 3 uur lang niemand die komt vragen hoe het gaat en of vragen voor koffie en thee, Toon minder »
petek petek
26 oktober 2024 09:09
Wat een slecht ziekenhuis m de wachttijden zijn zo belachelijk lang, 15 prikkamers en 1 is open, waardeloos. Zo loopt de tijd wel op sorry
Shirley Molenaar
8 oktober 2024 11:11
Misschien even aangeven dat mevrouw die in de hoek bij spoed (rond kamer 21) waar de koffieautomaat staat, beetje fatsoenlijk tegen kinderen moet zijn en niet mijn kind moet laten huilen. We komen hier omdat een familielid is overleden, laten onze kinderen zo min mogelijk merken dat er iets ernstigs is gebeurd en mevrouw zit gewoon te schreeuwen tegen de kin... Toon meer »
Misschien even aangeven dat mevrouw die in de hoek bij spoed (rond kamer 21) waar de koffieautomaat staat, beetje fatsoenlijk tegen kinderen moet zijn en niet mijn kind moet laten huilen.
We komen hier omdat een familielid is overleden, laten onze kinderen zo min mogelijk merken dat er iets ernstigs is gebeurd en mevrouw zit gewoon te schreeuwen tegen de kinderen dat ze de kamer niet mogen verlaten en dat het te druk wordt.

Je kan ook gewoon vriendelijk vragen en stoppen met het schreeuwen tegen kleine kinderen. Toon minder »
Ali Korkmaz
10 september 2024 19:07
Wat een verschrikkelijke service, zo brutaal. Een medewerkster van de MDL afdeling die aangeeft geen vaste werkneemster te zijn gaat me toch een partij tekeer aan de telefoon. Zo patient onvriendelijk.
Laude
10 september 2024 07:07
Ik kwam hier voornamelijk op bezoek bij mijn moeder die maanden binnen dit ziekenhuis verbleef (januari -juni). Maar wat is het een ramp als je makkelijk overprikkeld raakt. Het gebouw bestaat uit veel glas, veel mensen hebben het misschien niet door maar het produceert echt veel bijgeluid wat onrustig overkomt en bij mij zorgde dat ik nog sneller overprikke... Toon meer »
Ik kwam hier voornamelijk op bezoek bij mijn moeder die maanden binnen dit ziekenhuis verbleef (januari -juni).
Maar wat is het een ramp als je makkelijk overprikkeld raakt. Het gebouw bestaat uit veel glas, veel mensen hebben het misschien niet door maar het produceert echt veel bijgeluid wat onrustig overkomt en bij mij zorgde dat ik nog sneller overprikkeld was.
Ik vond het een ramp. Eenmaal op de afdeling tussen muren was daar rust en kon ik weer ontprikkelen.
Mijn moeder heeft wat af geklaagd over het eten en om eerlijk te zijn best wel terecht. Want vers koken is er in veel zorg instellingen niet meer bij. Ze warmen veel op of schuiven kant en klaar maaltijden in een opwarmkast.
Voor mensen die er opletten dat zoals het Voedingscentrum, diëtiste, artsen,therapeuten en medewerkers vaak tegen patiënten roepen dat je wel gezond moet eten en het liefste vers, is dit een uitnodiging om vooral over te gaan op de kant en klaar maaltijden en blikvoer als je thuis komt.
Tijdens het revalideren werdt er weinig activiteit aangeboden, ze had therapie kon haar oefeningen doen en dan moesten ze zich zelf vermaken. Mijn moeder kon niet aan een tafel iets knutselen in de rolstoel en de ergotherapeut daar had blijkbaar nog nooit gehoord van een rolstoel blad zodat ze in ieder geval wat vertier en tijd verdrijft kon maken. Wel wist hij hoe je afstandsbediening kon instellen van de tv en bedden die vast liepen kon resetten 🤔
Gelukkig wist mijn moeder wel weer mensen te vinden om een spelletje mee te spelen maar dit werdt niet actief gestimuleerd of meegezocht.
Dementerende mensen die niet terug naar huis konden maar ook niet door naar een verpleeghuis werden tijdelijk gestald op de revalidatie afdeling waar zij voor overlast zorgde bij de revalideren cliënten. Ook werd er slecht geschakeld met artsen en spoed terwijl de afdeling zich binnen het ziekenhuis bevond. Soms moesten cliënten dagen wachten tot er een arts kon komen kijken, zelf een arts bellen voor een afspraak en ook zelf de spoed bellen als ze iets niet vertrouwde. Personeel had geen tijd om mensen naar de afspraken bij artsen te brengen daar was familie voor.
De specialisten die mijn moeder deden behandelen waren wel kundig en keken daadwerkelijk verder dan hun neus lang is. Toon minder »
Chantal Wagemakers (Chantia)
15 juli 2024 06:06
Het Voorbereidingsplein is Perfect!! In 3 uurtjes weet u alles, incl onderzoeken, Bloedprikken, Ecg, Bloeddruk. Maar ook de operatie datum is dan al bekend. Ook de mailtjes en verwijzingen naar Folders en het gebruik van Mijn Amphia, maken alles veel duidelijker, dan wat ik in ons eigen Ziekenhuis gewend ben. Daar ben ik voor elk onderdeel minimaal 1 dag k... Toon meer »
Het Voorbereidingsplein is Perfect!!

In 3 uurtjes weet u alles, incl onderzoeken, Bloedprikken, Ecg, Bloeddruk.
Maar ook de operatie datum is dan al bekend.
Ook de mailtjes en verwijzingen naar Folders en het gebruik van Mijn Amphia, maken alles veel duidelijker, dan wat ik in ons eigen Ziekenhuis gewend ben.

Daar ben ik voor elk onderdeel minimaal 1 dag kwijt want alles word los van elkaar gepland.

Amphia Ziekenhuis Breda is wat mij betreft een voorbeeld voor andere Ziekenhuizen, en de kosten die volgens mij vele malen minder is.

5 Sterren

Ook inmiddels opname gehad 27 Mei 2024, prothese in mijn elleboog links geplaatst, hier zag ik wat een reeks voordelen een voorbereidingsplein heeft, alles valt met de opname netjes op haar plaats, informatie is duidelijk vooraf al gedaan, ik als patiënt voel mij gesterkt in wat Amphia mij bied en nu ook geboden heeft.
Waardoor het vertrouwen veel beter haar resultaat oplevert.
Persoonlijk voelde ik mezelf erg prettig in deze opname.

Bovenal wil ik het jonge meisje die mij hielp na de operatie, zij deed Stage, maar was ook weer een voorbeeld als het gaat om hoe een verpleegster / Verzorgster dient te zijn, persoonlijk, gedreven, vrolijk, en vooral luisteren en advies geven aan de patiënt, en het sterkste wat zij had, was het aangeven dat zij Stage loopt en nog niet helemaal alles wist, maar ik als patiënt heb daar niets van gemerkt.

Sterkte is juist toegeven, soms ook menselijk te zijn, en soms ook even iets niet te weten, want deze jongedame gaat heel ver komen, met zo een wijze en open instelling.

Als ik mag kiezen, volgende keer weer het,

Amphia Ziekenhuis in Breda

Mvg. Gerrie Oudbier
Hendrik Ido Ambacht Toon minder »
Gerrie Oudbier
25 juni 2024 13:01
Ik ben hier geopereerd aan mijn wervelkolom, ik ben erg dankbaar voor de zorg die ik kreeg, Nederland is een geweldig land, ik kwam van ver, ik ben de heer Hoebink en zijn team zeer dankbaar jullie zijn allemaal helden. De operatie aan een Scheuermann is goed verlopen en naar 5 dagen mocht ik alweer naar huis. Veel bloed verloren en ik had veel pijn nu ben i... Toon meer »
Ik ben hier geopereerd aan mijn wervelkolom, ik ben erg dankbaar voor de zorg die ik kreeg, Nederland is een geweldig land, ik kwam van ver, ik ben de heer Hoebink en zijn team zeer dankbaar jullie zijn allemaal helden. De operatie aan een Scheuermann is goed verlopen en naar 5 dagen mocht ik alweer naar huis. Veel bloed verloren en ik had veel pijn nu ben ik aan het revalideren en het gaat gelukkig heel erg goed. Ik wil jullie allemaal heel hartelijk danken voor de zorg die ik kreeg. Bedankt. J Toon minder »
j Shiva
8 juni 2024 22:10
Vandaag ben ik geopereerd waarbij mijn 7 jaar oude ICD werd vervangen door een nieuwe omdat de batterij daaraan toe was. (Een ICD is een soort pacemaker met extra schokfunktie) De operatie duurde slechts iets meer dan 1 uur. Groot vakmanschap en toewijding voor de patiënt blijkt hier standaard. Dit is een operatie onder plaatselijke verdoving met volop gele... Toon meer »
Vandaag ben ik geopereerd waarbij mijn 7 jaar oude ICD werd vervangen door een nieuwe omdat de batterij daaraan toe was. (Een ICD is een soort pacemaker met extra schokfunktie)
De operatie duurde slechts iets meer dan 1 uur. Groot vakmanschap en toewijding voor de patiënt blijkt hier standaard. Dit is een operatie onder plaatselijke verdoving met volop gelegenheid om ook tijdens de behandeling aan het medisch team vragen te stellen. Hoe wordt bv. de periode tussen het wisselen van de ICD's opgevangen mocht er een storing in de hartfunktie optreden.
Gerustgesteld door het bij voorbaat aanbrengen van electroden op de rugzijde werden mijn aanvankelijke twijfels weggenomen.
Vergeleken met het plaatsen van mijn 1e ICD was deze operatie een "eitje" omdat er geen leads geplaatst meer hoefden te worden.
Nog even een uurtje "bijkomen" een laatste controle, wat kletsen met afwisselende lotgenoten en that's it.
Ik kan er weer een jaar of 10 tegen.... Toon minder »
Car Kok
24 mei 2024 21:09
Ik ben meerdere malen op deze post terecht gekomen.
En voor alle nood situaties ik ook kwam, ze wisten met grote deskundigheid mij weer op de been te krijgen.
Ik praat hier over long problemen tot en met gebroken heup en schouder, geen paniek maar rust en vakmanschap en voor dat je het zelf doorhad, lag je op een bed met een goede verzorging
Hans Hannessen
15 mei 2024 14:02
Afdeling revalidatie van de Marq kan wel wat verbeter punten gebruiken. Met name patienten zorg. Mensen luisteren niet goed wat patienten vragen of aangeven. Late reacties op vragen onduidelijke communicatie
Familie Calland
14 mei 2024 18:06
Goed ziekenhuis
Ben hier geholpen aan een nieuwe aorta hartklep. Goede zorg en een luisterend oor. Doktoren en verplegend personeel doen er allemaal hun best
Zoals ook het vrijwillig personeel. En al zou er personeelsonderbezetting zijn , dan ligt dat aan den haag . Die alles kapot bezuinigd hebben
Jos van Mourick
17 april 2024 16:04
Spoed cardiologie was ik afgelopen woensdagmiddag opgenomen.Chapeau voor de verzorging!!heel vriendelijk personeel. Nog bedankt voor de goede zorgen
Groeten Joke de Weert
Joke de Weert
11 april 2024 08:08
Natuurlijk hebben we niet alle afdelingen gezien maar op de kinderafdeling heerst in ieder geval de cultuur: Komt er niks meteen uit bloed of scans dan heb je Munchausen by Proxy. Ik heb het meedere keren meegemaakt. Nu ligt kindje van een vriendin er, hartstikke ziek maar je kunt zo vertrekken al hebben ze geen idee wat ze mankeert. Absurd!
Liesbeth Oosterling
24 maart 2024 20:08
Tijdje onder behandeling bij de dermatoloog voor csu (netelroos) met hormoonzalf en anti histamine. Omdat het niet helemaal werkt omdat ze heen en weer lopen en ik geen kans krijg om te vragen hoe het allemaal moet, wil de arts perse injecties gaan geven zonder de bijwerkingen te bespreken en of dit wel bij me pas, voor ik het wist had ze al twee afspraken g... Toon meer »
Tijdje onder behandeling bij de dermatoloog voor csu (netelroos) met hormoonzalf en anti histamine. Omdat het niet helemaal werkt omdat ze heen en weer lopen en ik geen kans krijg om te vragen hoe het allemaal moet, wil de arts perse injecties gaan geven zonder de bijwerkingen te bespreken en of dit wel bij me pas, voor ik het wist had ze al twee afspraken gemaakt en twee verwijsbrieven voor een longfoto en bloedprikken.. Als ik dan nadrukkelijk aangeef dat ik dit niet wil zonder een goede uitleg dan hoef ik ook niet meer terug te komen en is het einde behandeling daar. Er word totaal niet naar de mens achter de netelroos gekeken, je bent daar letterlijk een nummer, meer ben je niet! Ben erg teleurgesteld. Toon minder »
Wickey
19 maart 2024 10:10
Zowat geen wachttijden. Goed en kundig personeel . Apotheek aanwezig. En goed restaurant en koffieshop aanwezig. Minpunt is het heel dure parkeergarage.
Peter Vrolijk
11 maart 2024 10:10
Ik vind het een lelijk gebouw geworden. Te lange kille gangen . De grandeur van de entree is helemaal weg.
Maar de zorg voor mijn kleinzoon is goed. Er wordt goed over hem gewaakt. Daar hij niet alleen in het ziekenhuis wil blijven mag ook oma blijven slapen wat een zeer goede indruk maakt. Aandacht voor de patiënt staat voorop.
Eleonora Schotsborg
5 februari 2024 06:06
Dit kale ziekenhuis is slecht toegankelijk (je moet over een busbaan en door een poort rijden met fiets en mag tien minuten lopen door een doolhof van routes); je voelt je een ziek kamerplantje op het moment dat je de grote glazen hal instapt en alles is tegenwoordig digitaal. Mag je ook nog even zelf je QR-code uitprinten. De mens als product. Menselijke ma... Toon meer »
Dit kale ziekenhuis is slecht toegankelijk (je moet over een busbaan en door een poort rijden met fiets en mag tien minuten lopen door een doolhof van routes); je voelt je een ziek kamerplantje op het moment dat je de grote glazen hal instapt en alles is tegenwoordig digitaal. Mag je ook nog even zelf je QR-code uitprinten. De mens als product. Menselijke maat volledig zoek. Je komt zieker terug dan dat je er heenging. Ik ga wel naar een particuliere kliniek (e.g. koffiedames, eerbied voor het verleden, contant geld etcetera) Toon minder »
Parcy Stouthart
27 januari 2024 10:10
Dit kale ziekenhuis is slecht toegankelijk (je moet over een busbaan en door een poort rijden met fiets en mag tien minuten lopen door een doolhof van routes); je voelt je een ziek kamerplantje op het moment dat je de grote glazen hal instapt en alles is tegenwoordig digitaal. Mag je ook nog even zelf je QR-code uitprinten. De mens als product. Menselijke ma... Toon meer »
Dit kale ziekenhuis is slecht toegankelijk (je moet over een busbaan en door een poort rijden met fiets en mag tien minuten lopen door een doolhof van routes); je voelt je een ziek kamerplantje op het moment dat je de grote glazen hal instapt en alles is tegenwoordig digitaal. Mag je ook nog even zelf je QR-code uitprinten. De mens als product. Menselijke maat volledig zoek. Je komt zieker terug dan dat je er heenging. Ik ga wel naar een particuliere kliniek (e.g. koffiedames, eerbied voor het verleden, contant geld etcetera) Toon minder »
PM Stout
27 januari 2024 10:10
Je moet 10 minuten met kinderen vanaf de ingang naar de oogarts lopen . Niet normaal. Draaideur blijft altijd vast zitten door oudere mensen achter jou. Garage is ver je moet in de regen en koud lopen naar de ingang!
Djevairo Everitz
12 januari 2024 19:07
Sfeerloos ziekenhuis, onoverzichtelijke lange gangen , al staan er wel vriendelijke gastvrouwen klaar om je te helpen. Klein restaurantje maar verder weinig aandacht voor positieve omgeving helaas.. aandachtspunt voor Amphia.
Diana
15 december 2023 15:03
behandelend arts dr. spithoven heeft mij gedurende 2 jaar geholpen met mijn nierproblemen. Deze arts is een verademing als het gaat over communicatie, geven van duidelijke adviezen en het adequaat omgaan met de casus. Voor mij heeft het betekent dat ik na aanvankelijke paniek uiteindelijk door zijn adviezen bloedserieus te nemen uiteindelijk weer goede wa... Toon meer »
behandelend arts dr. spithoven heeft mij gedurende 2 jaar geholpen met mijn nierproblemen.

Deze arts is een verademing als het gaat over communicatie, geven van duidelijke adviezen en het adequaat omgaan met de casus.

Voor mij heeft het betekent dat ik na aanvankelijke paniek uiteindelijk door zijn adviezen bloedserieus te nemen uiteindelijk weer goede waardes had en hoefde ik niet meer terug te komen.

Goede tip voor de lezer laat regelmatig je plasje controleren, bij mij kwam het probleem onverwachts tevoorschijn bij de rijbewijskeuring. Toon minder »
pieter stok
5 december 2023 09:09
Zit er strak uit, het is wel eentonig, andere kleur plint kan al veel doen, ouder gebouw hangt veel kunst, in nieuwe gedeelte niets daar van, komt erg steriel over.
C.w.j Telder
1 december 2023 15:03
1 ster is al te veel, ik heb nog nooit zo een slecht ziekenhuis gezien. Ik ben op heel veel afdelingen geweest, ook met mijn moeder en ik kan de GOEDE zusters/broeders/dokters op 1 hand tellen en ik ben dankbaar dat er tenminste nog enkele goede zijn. Maar de meeste die er rondlopen.... woorden schieten te kort. Echt tè triest voor woorden. Ze helpen je eerd... Toon meer »
1 ster is al te veel, ik heb nog nooit zo een slecht ziekenhuis gezien. Ik ben op heel veel afdelingen geweest, ook met mijn moeder en ik kan de GOEDE zusters/broeders/dokters op 1 hand tellen en ik ben dankbaar dat er tenminste nog enkele goede zijn. Maar de meeste die er rondlopen.... woorden schieten te kort. Echt tè triest voor woorden. Ze helpen je eerder de dood in dan dat je gezond wordt. Ik vraag mij oprecht af waarom je dit kiest als je baan als je er een schijt hekel aan hebt, zoek dan lekker wat anders om je geld mee te verdienen. Mensen komen niet voor hun plezier naar het ziekenhuis en als je een zorgverlener bent dan hoor je ZORG te verlenen. Helaas al zoveel klachten ingediend maar dit is echt een groot drama wat zelfs met klachten niet te verhelpen is. Wie doet er hier de sollicitatie rondes? Wordt je alleen aangenomen als je verrot en vreselijk tegen patiënten kan doen? Deze review komt na jarenlang ellende dus niet na 1 voorval. Heel mooi ziekenhuis maar echt heel lelijk qua zorg. Diep triest dit weer. Ik heb echt 100 voorbeelden waarbij er door jullie personeel ZEER ERNSTIGE fouten gemaakt worden. Om er maar 1 op te noemen vandaag: jullie hebben veelste veel vocht bij mijn moeder eruit gehaald tijdens het dialyseren, zij roept zo hard omdat ze geen adem meer kreeg, wordt vervolgens 3 keer aan het lijntje gehouden i.p.v. dat er direct ingegrepen wordt. Daarna wordt zij voorgelogen omdat het zogenaamd maar 2.0 liter vocht was, vervolgens geeft de zuster toe dat het 2.6 is waarna ze daarna weer haar verhaal aanpast naar 2.4 als wij bellen om verhaal te halen. Terwijl er in het systeem duidelijk staat dat het niet meer dan 2.3 mag zijn. Proberen jullie haar dood te maken ofzo?!
Dit was maar 1 van de 100 wan toestanden. Toon minder »
Hx
25 september 2023 20:08
Dit gaat enkel over oogpolikniek op deze locatie: Slordig georganiseerd, ZEER slechte patiënt interactie, werknemers gaan ervan uit dat de patiënt dezelfde specialistische kennis heeft en legt niks uit, en houd instructies onnodig summier. Doctors zijn hierin erger dan de verplegers. Ikzelf zit weer onnodig aan de antibiotica vanwege gebrekkige informatie ZE... Toon meer »
Dit gaat enkel over oogpolikniek op deze locatie: Slordig georganiseerd, ZEER slechte patiënt interactie, werknemers gaan ervan uit dat de patiënt dezelfde specialistische kennis heeft en legt niks uit, en houd instructies onnodig summier. Doctors zijn hierin erger dan de verplegers. Ikzelf zit weer onnodig aan de antibiotica vanwege gebrekkige informatie ZELFS NADAT ik hier expliciet om heb gevraagd. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden maar het lijkt ze niks te interesseren, als ze maar snel van je af zijn, want het is hier lopende band werk. Update: echt zo ongelooflijk slecht. Organisering is om te janken. Toon minder »
Robin explains!
19 september 2023 08:08
Wat een zooitje ongeregeld is dit hier zeg!! Heb voor mijn operatie aan wel 6 verschillende mensen(artsen& verpleegkundigen) moeten uitleggen dat ik een hersenbloeding en gastric bypass heb gehad. Terwijl ik tijdens mijn gesprek op het voorbereidingsplein dit toch ook meerdere malen heb herhaald.Dit stond namelijk niet duidelijk genoeg in mijn dossier!!! De... Toon meer »
Wat een zooitje ongeregeld is dit hier zeg!! Heb voor mijn operatie aan wel 6 verschillende mensen(artsen& verpleegkundigen) moeten uitleggen dat ik een hersenbloeding en gastric bypass heb gehad. Terwijl ik tijdens mijn gesprek op het voorbereidingsplein dit toch ook meerdere malen heb herhaald.Dit stond namelijk niet duidelijk genoeg in mijn dossier!!! De apotheek gaf de verkeerde medicijnen mee nadat de orthopeed dus medicijnen voorschreef die ik absoluut niet mocht hebben. Blijkbaar wisten ze niet eens dat je bepaalde medicijnen niet mag slikken na een gastric bypass en zeiden zelfs dat het geen probleem zou zijn als ik deze in zou nemen!! Kreeg papieren mee voor de zorg na een kijkoperatie zonder hechtingen terwijl ik een wond heb met minstens 15 hechtingen 😳. Ik moest een steunkous aan die ze me nooit hebben gegeven en op mijn vraag wanneer de hechtingen eruit moesten zou ik mijn huisarts maar moeten bellen of de mijn amphia app in de gaten houden… want het zouden ook oplosbare hechtingen kunnen zijn.. Ik vind dat ze toch wat betere en de JUISTE uitleg kunnen geven maar dat gebeurde helaas niet. Toon minder »
Claudia Sprenkels
11 september 2023 02:02
Recent geopereerd op de polikliniek voor een blindedarmontsteking. De chirurg, verpleegsters en al het andere personeel waren super super lief en aandachtig. Het eten was ook daarboven op heel lekker! Super fijn ziekenhuis met super goed personeel! Aanrader
Anastazja van Welie
1 september 2023 09:09
Dit gaat enkel over oogpolikniek op deze locatie: Slordig georganiseerd, ZEER slechte patiënt interactie, werknemers gaan ervan uit dat de patiënt dezelfde specialistische kennis heeft en legt niks uit, en houd instructies onnodig summier. Doctors zijn hierin erger dan de verplegers. Ikzelf zit weer onnodig aan de antibiotica vanwege gebrekkige informatie ZE... Toon meer »
Dit gaat enkel over oogpolikniek op deze locatie: Slordig georganiseerd, ZEER slechte patiënt interactie, werknemers gaan ervan uit dat de patiënt dezelfde specialistische kennis heeft en legt niks uit, en houd instructies onnodig summier. Doctors zijn hierin erger dan de verplegers. Ikzelf zit weer onnodig aan de antibiotica vanwege gebrekkige informatie ZELFS NADAT ik hier expliciet om heb gevraagd. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden maar het lijkt ze niks te interesseren, als ze maar snel van je af zijn, want het is hier lopende band werk. Toon minder »
Robin explains!
28 augustus 2023 10:10
Schrijf een review

FAQ cosmetische behandelingen

Hoeveel kost Botox bij Amphia Ziekenhuis, Locatie Langendijk?

Hoeveel kosten fillers bij Amphia Ziekenhuis, Locatie Langendijk?

Hoe zijn de reviews bij Amphia Ziekenhuis, Locatie Langendijk?

Wat is het adres van Amphia Ziekenhuis, Locatie Langendijk?