Amphia Ziekenhuis, Locatie Langendijk - Bekijk prijzen en maak een afspraak
Amphia Ziekenhuis, Locatie Langendijk

Amphia Ziekenhuis, Locatie Langendijk

Tarieven
Botox
1 zone botox (merk: Botox)
V.a. € 200 per zone
Fillers
Juvéderm
V.a. € 450 per ml
Kenmerken
Kliniek opgericht
2021
Adres
Langendijk 75, Breda
Heb je een vraag of klopt er iets niet? Neem contact op

Is dit jouw kliniek?

Claim nu deze kliniek en pas de gegevens naar wens aan.

Registreer je kliniek

Werkzame specialisten

Guido Dolmans
Dr. Guido Dolmans
Functie
Plastisch Chirurg
Botox zone v.a.
€ 200,00
Filler per ml v.a.
€ 450,00
Profiel bekijken

Amphia Ziekenhuis, Locatie Langendijk Reviews

3.8
500 reviews
Misschien even aangeven dat mevrouw die in de hoek bij spoed (rond kamer 21) waar de koffieautomaat staat, beetje fatsoenlijk tegen kinderen moet zijn en niet mijn kind moet laten huilen. We komen hier omdat een familielid is overleden, laten onze kinderen zo min mogelijk merken dat er iets ernstigs is gebeurd en mevrouw zit gewoon te schreeuwen tegen de kin... Toon meer »
Misschien even aangeven dat mevrouw die in de hoek bij spoed (rond kamer 21) waar de koffieautomaat staat, beetje fatsoenlijk tegen kinderen moet zijn en niet mijn kind moet laten huilen.
We komen hier omdat een familielid is overleden, laten onze kinderen zo min mogelijk merken dat er iets ernstigs is gebeurd en mevrouw zit gewoon te schreeuwen tegen de kinderen dat ze de kamer niet mogen verlaten en dat het te druk wordt.

Je kan ook gewoon vriendelijk vragen en stoppen met het schreeuwen tegen kleine kinderen. Toon minder »
Ali Korkmaz
10 september 2024 19:07
Wat een verschrikkelijke service, zo brutaal. Een medewerkster van de MDL afdeling die aangeeft geen vaste werkneemster te zijn gaat me toch een partij tekeer aan de telefoon. Zo patient onvriendelijk.
Laude
10 september 2024 07:07
Ik kwam hier voornamelijk op bezoek bij mijn moeder die maanden binnen dit ziekenhuis verbleef (januari -juni). Maar wat is het een ramp als je makkelijk overprikkeld raakt. Het gebouw bestaat uit veel glas, veel mensen hebben het misschien niet door maar het produceert echt veel bijgeluid wat onrustig overkomt en bij mij zorgde dat ik nog sneller overprikke... Toon meer »
Ik kwam hier voornamelijk op bezoek bij mijn moeder die maanden binnen dit ziekenhuis verbleef (januari -juni).
Maar wat is het een ramp als je makkelijk overprikkeld raakt. Het gebouw bestaat uit veel glas, veel mensen hebben het misschien niet door maar het produceert echt veel bijgeluid wat onrustig overkomt en bij mij zorgde dat ik nog sneller overprikkeld was.
Ik vond het een ramp. Eenmaal op de afdeling tussen muren was daar rust en kon ik weer ontprikkelen.
Mijn moeder heeft wat af geklaagd over het eten en om eerlijk te zijn best wel terecht. Want vers koken is er in veel zorg instellingen niet meer bij. Ze warmen veel op of schuiven kant en klaar maaltijden in een opwarmkast.
Voor mensen die er opletten dat zoals het Voedingscentrum, diëtiste, artsen,therapeuten en medewerkers vaak tegen patiënten roepen dat je wel gezond moet eten en het liefste vers, is dit een uitnodiging om vooral over te gaan op de kant en klaar maaltijden en blikvoer als je thuis komt.
Tijdens het revalideren werdt er weinig activiteit aangeboden, ze had therapie kon haar oefeningen doen en dan moesten ze zich zelf vermaken. Mijn moeder kon niet aan een tafel iets knutselen in de rolstoel en de ergotherapeut daar had blijkbaar nog nooit gehoord van een rolstoel blad zodat ze in ieder geval wat vertier en tijd verdrijft kon maken. Wel wist hij hoe je afstandsbediening kon instellen van de tv en bedden die vast liepen kon resetten 🤔
Gelukkig wist mijn moeder wel weer mensen te vinden om een spelletje mee te spelen maar dit werdt niet actief gestimuleerd of meegezocht.
Dementerende mensen die niet terug naar huis konden maar ook niet door naar een verpleeghuis werden tijdelijk gestald op de revalidatie afdeling waar zij voor overlast zorgde bij de revalideren cliënten. Ook werd er slecht geschakeld met artsen en spoed terwijl de afdeling zich binnen het ziekenhuis bevond. Soms moesten cliënten dagen wachten tot er een arts kon komen kijken, zelf een arts bellen voor een afspraak en ook zelf de spoed bellen als ze iets niet vertrouwde. Personeel had geen tijd om mensen naar de afspraken bij artsen te brengen daar was familie voor.
De specialisten die mijn moeder deden behandelen waren wel kundig en keken daadwerkelijk verder dan hun neus lang is. Toon minder »
Chantal Wagemakers (Chantia)
15 juli 2024 06:06
Het Voorbereidingsplein is Perfect!! In 3 uurtjes weet u alles, incl onderzoeken, Bloedprikken, Ecg, Bloeddruk. Maar ook de operatie datum is dan al bekend. Ook de mailtjes en verwijzingen naar Folders en het gebruik van Mijn Amphia, maken alles veel duidelijker, dan wat ik in ons eigen Ziekenhuis gewend ben. Daar ben ik voor elk onderdeel minimaal 1 dag k... Toon meer »
Het Voorbereidingsplein is Perfect!!

In 3 uurtjes weet u alles, incl onderzoeken, Bloedprikken, Ecg, Bloeddruk.
Maar ook de operatie datum is dan al bekend.
Ook de mailtjes en verwijzingen naar Folders en het gebruik van Mijn Amphia, maken alles veel duidelijker, dan wat ik in ons eigen Ziekenhuis gewend ben.

Daar ben ik voor elk onderdeel minimaal 1 dag kwijt want alles word los van elkaar gepland.

Amphia Ziekenhuis Breda is wat mij betreft een voorbeeld voor andere Ziekenhuizen, en de kosten die volgens mij vele malen minder is.

5 Sterren

Ook inmiddels opname gehad 27 Mei 2024, prothese in mijn elleboog links geplaatst, hier zag ik wat een reeks voordelen een voorbereidingsplein heeft, alles valt met de opname netjes op haar plaats, informatie is duidelijk vooraf al gedaan, ik als patiënt voel mij gesterkt in wat Amphia mij bied en nu ook geboden heeft.
Waardoor het vertrouwen veel beter haar resultaat oplevert.
Persoonlijk voelde ik mezelf erg prettig in deze opname.

Bovenal wil ik het jonge meisje die mij hielp na de operatie, zij deed Stage, maar was ook weer een voorbeeld als het gaat om hoe een verpleegster / Verzorgster dient te zijn, persoonlijk, gedreven, vrolijk, en vooral luisteren en advies geven aan de patiënt, en het sterkste wat zij had, was het aangeven dat zij Stage loopt en nog niet helemaal alles wist, maar ik als patiënt heb daar niets van gemerkt.

Sterkte is juist toegeven, soms ook menselijk te zijn, en soms ook even iets niet te weten, want deze jongedame gaat heel ver komen, met zo een wijze en open instelling.

Als ik mag kiezen, volgende keer weer het,

Amphia Ziekenhuis in Breda

Mvg. Gerrie Oudbier
Hendrik Ido Ambacht Toon minder »
Gerrie Oudbier
25 juni 2024 13:01
Ik ben hier geopereerd aan mijn wervelkolom, ik ben erg dankbaar voor de zorg die ik kreeg, Nederland is een geweldig land, ik kwam van ver, ik ben de heer Hoebink en zijn team zeer dankbaar jullie zijn allemaal helden. De operatie aan een Scheuermann is goed verlopen en naar 5 dagen mocht ik alweer naar huis. Veel bloed verloren en ik had veel pijn nu ben i... Toon meer »
Ik ben hier geopereerd aan mijn wervelkolom, ik ben erg dankbaar voor de zorg die ik kreeg, Nederland is een geweldig land, ik kwam van ver, ik ben de heer Hoebink en zijn team zeer dankbaar jullie zijn allemaal helden. De operatie aan een Scheuermann is goed verlopen en naar 5 dagen mocht ik alweer naar huis. Veel bloed verloren en ik had veel pijn nu ben ik aan het revalideren en het gaat gelukkig heel erg goed. Ik wil jullie allemaal heel hartelijk danken voor de zorg die ik kreeg. Bedankt. J Toon minder »
j Shiva
8 juni 2024 22:10
Vandaag ben ik geopereerd waarbij mijn 7 jaar oude ICD werd vervangen door een nieuwe omdat de batterij daaraan toe was. (Een ICD is een soort pacemaker met extra schokfunktie) De operatie duurde slechts iets meer dan 1 uur. Groot vakmanschap en toewijding voor de patiënt blijkt hier standaard. Dit is een operatie onder plaatselijke verdoving met volop gele... Toon meer »
Vandaag ben ik geopereerd waarbij mijn 7 jaar oude ICD werd vervangen door een nieuwe omdat de batterij daaraan toe was. (Een ICD is een soort pacemaker met extra schokfunktie)
De operatie duurde slechts iets meer dan 1 uur. Groot vakmanschap en toewijding voor de patiënt blijkt hier standaard. Dit is een operatie onder plaatselijke verdoving met volop gelegenheid om ook tijdens de behandeling aan het medisch team vragen te stellen. Hoe wordt bv. de periode tussen het wisselen van de ICD's opgevangen mocht er een storing in de hartfunktie optreden.
Gerustgesteld door het bij voorbaat aanbrengen van electroden op de rugzijde werden mijn aanvankelijke twijfels weggenomen.
Vergeleken met het plaatsen van mijn 1e ICD was deze operatie een "eitje" omdat er geen leads geplaatst meer hoefden te worden.
Nog even een uurtje "bijkomen" een laatste controle, wat kletsen met afwisselende lotgenoten en that's it.
Ik kan er weer een jaar of 10 tegen.... Toon minder »
Car Kok
24 mei 2024 21:09
Ik ben meerdere malen op deze post terecht gekomen.
En voor alle nood situaties ik ook kwam, ze wisten met grote deskundigheid mij weer op de been te krijgen.
Ik praat hier over long problemen tot en met gebroken heup en schouder, geen paniek maar rust en vakmanschap en voor dat je het zelf doorhad, lag je op een bed met een goede verzorging
Hans Hannessen
15 mei 2024 14:02
Afdeling revalidatie van de Marq kan wel wat verbeter punten gebruiken. Met name patienten zorg. Mensen luisteren niet goed wat patienten vragen of aangeven. Late reacties op vragen onduidelijke communicatie
Familie Calland
14 mei 2024 18:06
Goed ziekenhuis
Ben hier geholpen aan een nieuwe aorta hartklep. Goede zorg en een luisterend oor. Doktoren en verplegend personeel doen er allemaal hun best
Zoals ook het vrijwillig personeel. En al zou er personeelsonderbezetting zijn , dan ligt dat aan den haag . Die alles kapot bezuinigd hebben
Jos van Mourick
17 april 2024 16:04
Spoed cardiologie was ik afgelopen woensdagmiddag opgenomen.Chapeau voor de verzorging!!heel vriendelijk personeel. Nog bedankt voor de goede zorgen
Groeten Joke de Weert
Joke de Weert
11 april 2024 08:08
Natuurlijk hebben we niet alle afdelingen gezien maar op de kinderafdeling heerst in ieder geval de cultuur: Komt er niks meteen uit bloed of scans dan heb je Munchausen by Proxy. Ik heb het meedere keren meegemaakt. Nu ligt kindje van een vriendin er, hartstikke ziek maar je kunt zo vertrekken al hebben ze geen idee wat ze mankeert. Absurd!
Liesbeth Oosterling
24 maart 2024 20:08
Tijdje onder behandeling bij de dermatoloog voor csu (netelroos) met hormoonzalf en anti histamine. Omdat het niet helemaal werkt omdat ze heen en weer lopen en ik geen kans krijg om te vragen hoe het allemaal moet, wil de arts perse injecties gaan geven zonder de bijwerkingen te bespreken en of dit wel bij me pas, voor ik het wist had ze al twee afspraken g... Toon meer »
Tijdje onder behandeling bij de dermatoloog voor csu (netelroos) met hormoonzalf en anti histamine. Omdat het niet helemaal werkt omdat ze heen en weer lopen en ik geen kans krijg om te vragen hoe het allemaal moet, wil de arts perse injecties gaan geven zonder de bijwerkingen te bespreken en of dit wel bij me pas, voor ik het wist had ze al twee afspraken gemaakt en twee verwijsbrieven voor een longfoto en bloedprikken.. Als ik dan nadrukkelijk aangeef dat ik dit niet wil zonder een goede uitleg dan hoef ik ook niet meer terug te komen en is het einde behandeling daar. Er word totaal niet naar de mens achter de netelroos gekeken, je bent daar letterlijk een nummer, meer ben je niet! Ben erg teleurgesteld. Toon minder »
Wickey
19 maart 2024 10:10
Zowat geen wachttijden. Goed en kundig personeel . Apotheek aanwezig. En goed restaurant en koffieshop aanwezig. Minpunt is het heel dure parkeergarage.
Peter Vrolijk
11 maart 2024 10:10
Ik vind het een lelijk gebouw geworden. Te lange kille gangen . De grandeur van de entree is helemaal weg.
Maar de zorg voor mijn kleinzoon is goed. Er wordt goed over hem gewaakt. Daar hij niet alleen in het ziekenhuis wil blijven mag ook oma blijven slapen wat een zeer goede indruk maakt. Aandacht voor de patiënt staat voorop.
Eleonora Schotsborg
5 februari 2024 06:06
Dit kale ziekenhuis is slecht toegankelijk (je moet over een busbaan en door een poort rijden met fiets en mag tien minuten lopen door een doolhof van routes); je voelt je een ziek kamerplantje op het moment dat je de grote glazen hal instapt en alles is tegenwoordig digitaal. Mag je ook nog even zelf je QR-code uitprinten. De mens als product. Menselijke ma... Toon meer »
Dit kale ziekenhuis is slecht toegankelijk (je moet over een busbaan en door een poort rijden met fiets en mag tien minuten lopen door een doolhof van routes); je voelt je een ziek kamerplantje op het moment dat je de grote glazen hal instapt en alles is tegenwoordig digitaal. Mag je ook nog even zelf je QR-code uitprinten. De mens als product. Menselijke maat volledig zoek. Je komt zieker terug dan dat je er heenging. Ik ga wel naar een particuliere kliniek (e.g. koffiedames, eerbied voor het verleden, contant geld etcetera) Toon minder »
Parcy Stouthart
27 januari 2024 10:10
Dit kale ziekenhuis is slecht toegankelijk (je moet over een busbaan en door een poort rijden met fiets en mag tien minuten lopen door een doolhof van routes); je voelt je een ziek kamerplantje op het moment dat je de grote glazen hal instapt en alles is tegenwoordig digitaal. Mag je ook nog even zelf je QR-code uitprinten. De mens als product. Menselijke ma... Toon meer »
Dit kale ziekenhuis is slecht toegankelijk (je moet over een busbaan en door een poort rijden met fiets en mag tien minuten lopen door een doolhof van routes); je voelt je een ziek kamerplantje op het moment dat je de grote glazen hal instapt en alles is tegenwoordig digitaal. Mag je ook nog even zelf je QR-code uitprinten. De mens als product. Menselijke maat volledig zoek. Je komt zieker terug dan dat je er heenging. Ik ga wel naar een particuliere kliniek (e.g. koffiedames, eerbied voor het verleden, contant geld etcetera) Toon minder »
PM Stout
27 januari 2024 10:10
Je moet 10 minuten met kinderen vanaf de ingang naar de oogarts lopen . Niet normaal. Draaideur blijft altijd vast zitten door oudere mensen achter jou. Garage is ver je moet in de regen en koud lopen naar de ingang!
Djevairo Everitz
12 januari 2024 19:07
Sfeerloos ziekenhuis, onoverzichtelijke lange gangen , al staan er wel vriendelijke gastvrouwen klaar om je te helpen. Klein restaurantje maar verder weinig aandacht voor positieve omgeving helaas.. aandachtspunt voor Amphia.
Diana
15 december 2023 15:03
behandelend arts dr. spithoven heeft mij gedurende 2 jaar geholpen met mijn nierproblemen. Deze arts is een verademing als het gaat over communicatie, geven van duidelijke adviezen en het adequaat omgaan met de casus. Voor mij heeft het betekent dat ik na aanvankelijke paniek uiteindelijk door zijn adviezen bloedserieus te nemen uiteindelijk weer goede wa... Toon meer »
behandelend arts dr. spithoven heeft mij gedurende 2 jaar geholpen met mijn nierproblemen.

Deze arts is een verademing als het gaat over communicatie, geven van duidelijke adviezen en het adequaat omgaan met de casus.

Voor mij heeft het betekent dat ik na aanvankelijke paniek uiteindelijk door zijn adviezen bloedserieus te nemen uiteindelijk weer goede waardes had en hoefde ik niet meer terug te komen.

Goede tip voor de lezer laat regelmatig je plasje controleren, bij mij kwam het probleem onverwachts tevoorschijn bij de rijbewijskeuring. Toon minder »
pieter stok
5 december 2023 09:09
Zit er strak uit, het is wel eentonig, andere kleur plint kan al veel doen, ouder gebouw hangt veel kunst, in nieuwe gedeelte niets daar van, komt erg steriel over.
C.w.j Telder
1 december 2023 15:03
1 ster is al te veel, ik heb nog nooit zo een slecht ziekenhuis gezien. Ik ben op heel veel afdelingen geweest, ook met mijn moeder en ik kan de GOEDE zusters/broeders/dokters op 1 hand tellen en ik ben dankbaar dat er tenminste nog enkele goede zijn. Maar de meeste die er rondlopen.... woorden schieten te kort. Echt tè triest voor woorden. Ze helpen je eerd... Toon meer »
1 ster is al te veel, ik heb nog nooit zo een slecht ziekenhuis gezien. Ik ben op heel veel afdelingen geweest, ook met mijn moeder en ik kan de GOEDE zusters/broeders/dokters op 1 hand tellen en ik ben dankbaar dat er tenminste nog enkele goede zijn. Maar de meeste die er rondlopen.... woorden schieten te kort. Echt tè triest voor woorden. Ze helpen je eerder de dood in dan dat je gezond wordt. Ik vraag mij oprecht af waarom je dit kiest als je baan als je er een schijt hekel aan hebt, zoek dan lekker wat anders om je geld mee te verdienen. Mensen komen niet voor hun plezier naar het ziekenhuis en als je een zorgverlener bent dan hoor je ZORG te verlenen. Helaas al zoveel klachten ingediend maar dit is echt een groot drama wat zelfs met klachten niet te verhelpen is. Wie doet er hier de sollicitatie rondes? Wordt je alleen aangenomen als je verrot en vreselijk tegen patiënten kan doen? Deze review komt na jarenlang ellende dus niet na 1 voorval. Heel mooi ziekenhuis maar echt heel lelijk qua zorg. Diep triest dit weer. Ik heb echt 100 voorbeelden waarbij er door jullie personeel ZEER ERNSTIGE fouten gemaakt worden. Om er maar 1 op te noemen vandaag: jullie hebben veelste veel vocht bij mijn moeder eruit gehaald tijdens het dialyseren, zij roept zo hard omdat ze geen adem meer kreeg, wordt vervolgens 3 keer aan het lijntje gehouden i.p.v. dat er direct ingegrepen wordt. Daarna wordt zij voorgelogen omdat het zogenaamd maar 2.0 liter vocht was, vervolgens geeft de zuster toe dat het 2.6 is waarna ze daarna weer haar verhaal aanpast naar 2.4 als wij bellen om verhaal te halen. Terwijl er in het systeem duidelijk staat dat het niet meer dan 2.3 mag zijn. Proberen jullie haar dood te maken ofzo?!
Dit was maar 1 van de 100 wan toestanden. Toon minder »
Hx
25 september 2023 20:08
Dit gaat enkel over oogpolikniek op deze locatie: Slordig georganiseerd, ZEER slechte patiënt interactie, werknemers gaan ervan uit dat de patiënt dezelfde specialistische kennis heeft en legt niks uit, en houd instructies onnodig summier. Doctors zijn hierin erger dan de verplegers. Ikzelf zit weer onnodig aan de antibiotica vanwege gebrekkige informatie ZE... Toon meer »
Dit gaat enkel over oogpolikniek op deze locatie: Slordig georganiseerd, ZEER slechte patiënt interactie, werknemers gaan ervan uit dat de patiënt dezelfde specialistische kennis heeft en legt niks uit, en houd instructies onnodig summier. Doctors zijn hierin erger dan de verplegers. Ikzelf zit weer onnodig aan de antibiotica vanwege gebrekkige informatie ZELFS NADAT ik hier expliciet om heb gevraagd. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden maar het lijkt ze niks te interesseren, als ze maar snel van je af zijn, want het is hier lopende band werk. Update: echt zo ongelooflijk slecht. Organisering is om te janken. Toon minder »
Robin explains!
19 september 2023 08:08
Wat een zooitje ongeregeld is dit hier zeg!! Heb voor mijn operatie aan wel 6 verschillende mensen(artsen& verpleegkundigen) moeten uitleggen dat ik een hersenbloeding en gastric bypass heb gehad. Terwijl ik tijdens mijn gesprek op het voorbereidingsplein dit toch ook meerdere malen heb herhaald.Dit stond namelijk niet duidelijk genoeg in mijn dossier!!! De... Toon meer »
Wat een zooitje ongeregeld is dit hier zeg!! Heb voor mijn operatie aan wel 6 verschillende mensen(artsen& verpleegkundigen) moeten uitleggen dat ik een hersenbloeding en gastric bypass heb gehad. Terwijl ik tijdens mijn gesprek op het voorbereidingsplein dit toch ook meerdere malen heb herhaald.Dit stond namelijk niet duidelijk genoeg in mijn dossier!!! De apotheek gaf de verkeerde medicijnen mee nadat de orthopeed dus medicijnen voorschreef die ik absoluut niet mocht hebben. Blijkbaar wisten ze niet eens dat je bepaalde medicijnen niet mag slikken na een gastric bypass en zeiden zelfs dat het geen probleem zou zijn als ik deze in zou nemen!! Kreeg papieren mee voor de zorg na een kijkoperatie zonder hechtingen terwijl ik een wond heb met minstens 15 hechtingen 😳. Ik moest een steunkous aan die ze me nooit hebben gegeven en op mijn vraag wanneer de hechtingen eruit moesten zou ik mijn huisarts maar moeten bellen of de mijn amphia app in de gaten houden… want het zouden ook oplosbare hechtingen kunnen zijn.. Ik vind dat ze toch wat betere en de JUISTE uitleg kunnen geven maar dat gebeurde helaas niet. Toon minder »
Claudia Sprenkels
11 september 2023 02:02
Recent geopereerd op de polikliniek voor een blindedarmontsteking. De chirurg, verpleegsters en al het andere personeel waren super super lief en aandachtig. Het eten was ook daarboven op heel lekker! Super fijn ziekenhuis met super goed personeel! Aanrader
Anastazja van Welie
1 september 2023 09:09
Dit gaat enkel over oogpolikniek op deze locatie: Slordig georganiseerd, ZEER slechte patiënt interactie, werknemers gaan ervan uit dat de patiënt dezelfde specialistische kennis heeft en legt niks uit, en houd instructies onnodig summier. Doctors zijn hierin erger dan de verplegers. Ikzelf zit weer onnodig aan de antibiotica vanwege gebrekkige informatie ZE... Toon meer »
Dit gaat enkel over oogpolikniek op deze locatie: Slordig georganiseerd, ZEER slechte patiënt interactie, werknemers gaan ervan uit dat de patiënt dezelfde specialistische kennis heeft en legt niks uit, en houd instructies onnodig summier. Doctors zijn hierin erger dan de verplegers. Ikzelf zit weer onnodig aan de antibiotica vanwege gebrekkige informatie ZELFS NADAT ik hier expliciet om heb gevraagd. Dit had makkelijk voorkomen kunnen worden maar het lijkt ze niks te interesseren, als ze maar snel van je af zijn, want het is hier lopende band werk. Toon minder »
Robin explains!
28 augustus 2023 10:10
Erg slecht ziekenhuis, we kwamen met iemand die al weken niet kon eten en bijna niet drinken. En we zijn uiteindelijk naarhuis gegaan nadat ze racistische opmerkingen maakten tegen de niet blanken mensen in de familie en ons gingen uitschelden.
Niels Vantilburg
29 juli 2023 15:03
Op 16 mrt viel ik op mijn achterhoofd en verloor het bewustzijn. Ik werd door de ambulance meegenomen. De ambulancemedewerkers waren erg aardig & begaan. Op de eerste hulp werd de 1e fout gemaakt. Het bloedonderzoek was in orde, op dat moment voelde ik me goed, maar ik kreeg geen enkele waarschuwing of informatie mee. Ik heb dus een fikse hersenschudding en... Toon meer »
Op 16 mrt viel ik op mijn achterhoofd en verloor het bewustzijn. Ik werd door de ambulance meegenomen. De ambulancemedewerkers waren erg aardig & begaan. Op de eerste hulp werd de 1e fout gemaakt. Het bloedonderzoek was in orde, op dat moment voelde ik me goed, maar ik kreeg geen enkele waarschuwing of informatie mee. Ik heb dus een fikse hersenschudding en had in de 1e week volledig rust moeten houden. Er is mij niets verteld! Een maand later kon ik terecht bij de assistent neuroloog. Die bevestigde de hersenschudding die de huisarts inmiddels had vastgesteld. Ze was aardig en meelevend, maar kwam, ondanks mijn vragen, niet met tips, behalve: kijk wat je kunt. Vager advies kan je niet krijgen. Pas na 3 maanden kon ik terugkomen, dit keer bij de neuroloog. Ik kon kiezen: verder afwachten of doorverwijzing naar het revalidatiecentrum. Verder opnieuw nul adviezen. Ik startte zelf bij een vestibulaire fysiotherapeut, die direct met tips kwam. Tips die veel ellende hadden kunnen voorkomen als ik ze veel eerder had gekregen! Inmiddels ben ik ruim 4 maanden verder en kan nog steeds bijna niets. Ik ben dus woest! Toon minder »
Tamara Geraeds
20 juli 2023 17:05
Mijn arm gebroken, ze wisten niet hoe ze het moesten oplossen dus ben naar huis gestuurd met een open breuk. Mocht over een paar weken even kijken hoe het dan ging. Ze laten je eerst sterven voor ze je helpen. Laatste bezoek geweest, de inspectie is er op afgestuurd!
Stijn
11 juli 2023 15:03
Wat een geweldige ervaring na een niet zo leuk ongelukje. Iedereen super vriendelijk en heel behulpzaam op de EH deze zondagmiddag. Boterham en thee gekregen omdat we lang moesten wachten op de uitslag. Dankjewel allemaal 👍
Henny Cornelissen
2 juli 2023 16:04
OOGHEELKUNDE; Medewerkers uitstekend, BEZINT EER GIJ BEGINT, wachttijden: telefoon afspraak maken lang (1.1/2 UUR), behandeling heel lang, operatie nog langer. Ervaring 3 maanden na 1e onderzoek zonder uitslag nog geen operatiedatum mogelijk in de volgende 3 maanden.
Frans J. Mos
23 mei 2023 12:12
Ik ben afgelopen week bezig geweest om telefonisch een afspraak te maken voor mijn vader bij afdeling oogheelkunde. 19 tot 25 wachtende voor mij. Het maakt niet uit op welk dagdeel ik belde. Online geven jullie geen opties. Zeg t naar hoe ik dit voor elkaar moet krijgen. En ja, ik werk zelf 40 uur p.week. dus graag een oplossing..........
Rolf Verstappen
16 april 2023 08:08
Op bezoek bij de afdelingen Nucleaire Geneeskunde en Long-geneeskunde.
Deskundige en vriendelijke medewerkers. Vlot langs vele afspraken.
Gratis tijdschrift lezen tijdens het wachten.
Jammer dat het parkeertarief hoger is dan bij winkelen in de stad.
Stefan van Zanten
30 januari 2023 13:01
Mijn moeder van 81 wilde graag haar afspraak verzetten omdat 8.20 uur voor haar niet haalbaar is. Het antwoord wat ze kreeg ' dan moet u maar vroeger opstaan' vind ik erg respectloos.

Bij een spoedopname midden in de nacht zou het fijn zijn als er eea aan verzorgingsproducten verkrijgbaar is (tandenborstel etc)
Nancy van den Bogaert
19 januari 2023 22:10
Alexandra Oltean Uit de grond van mijn hart bedankt ik het hele Amphia-team. Van de spoedeisende hulp, chirurgie tot de kinderafdeling. Van de chirurg Dhr.P. Schormans die mijn zoontje heeft geopereerd tot de verpleegkundigen op de kinderafdeling. Artsen en assistenten die vol toewijding en inlevingsvermogen in combinatie met de omstandigheden en moderne ap... Toon meer »
Alexandra Oltean
Uit de grond van mijn hart bedankt ik het hele Amphia-team. Van de spoedeisende hulp, chirurgie tot de kinderafdeling.
Van de chirurg Dhr.P. Schormans die mijn zoontje heeft geopereerd tot de verpleegkundigen op de kinderafdeling.
Artsen en assistenten die vol toewijding en inlevingsvermogen in combinatie met de omstandigheden en moderne apparatuur ervoor zorgden dat onze ziekenhuisopnamedagen bij Amphia Breda gemakkelijk verliepen. Een omgeving waar we ons veilig voelden.
Bedankt voor het redden van het leven van mijn kind, bedankt voor jullie passie, toewijding en empathie. Toon minder »
Alexandra Oltean
17 januari 2023 21:09
Mij man heeft op 11 nov 2022 bypass hart operatie gehad. Amphia ziekenhuis hebben wij erg prettig ervaren vanaf opname tot en met na de operatie. Alles verliep perfect. Communicatie in alle aspecten was perfect zoals informatie tijdens intake, uitleg over operatie enz. Tijdens operatie werden wij continu op de hoogte gebracht over de gang van de operatie. Ve... Toon meer »
Mij man heeft op 11 nov 2022 bypass hart operatie gehad. Amphia ziekenhuis hebben wij erg prettig ervaren vanaf opname tot en met na de operatie. Alles verliep perfect.
Communicatie in alle aspecten was perfect zoals informatie tijdens intake, uitleg
over operatie enz. Tijdens operatie werden wij continu op de hoogte gebracht over de gang van de operatie.
Verpleging van de afdeling 24 zijn kundig en erg lief. ik zou zeker naam van verpleging ( Sandra) benoemen. Zij is zeer kundig en lief zuster. Na zo een zwaar operatie heeft zij mijn man heel goed behandeld en goed verzorgd.
Er zijn woorden te kort om te beschrijven hoe goed de zorg wordt geleverd in Amphia ziekenhuis.
Beste Ziekenhuis die ik tot nu toe heb ervaren.
Bedankt iedereen voor een goede zorg. Toon minder »
Summera Saleem
26 december 2022 15:03
City of Angels! Natuurlijk ben je dankbaar als je hier komt en goed geholpen wordt. Natuurlijk is dat gevoel anders bij ongewenste diagnose of pijnlijk verlies. Mijn ervaring met het totale zorgteam (hartafdeling) is echt serieus goed. Warme mensen met een hoog niveau van kennis die ondanks de drukte écht de tijd nemen om alles goed uit te leggen. Écht de t... Toon meer »
City of Angels! Natuurlijk ben je dankbaar als je hier komt en goed geholpen wordt. Natuurlijk is dat gevoel anders bij ongewenste diagnose of pijnlijk verlies.

Mijn ervaring met het totale zorgteam (hartafdeling) is echt serieus goed. Warme mensen met een hoog niveau van kennis die ondanks de drukte écht de tijd nemen om alles goed uit te leggen. Écht de tijd nemen om goede zorg te geven en écht de tijd nemen voor jou, je dossier en je gevoel.

Of je deze mensen nu bedankt voor een ingegroeide teennagel, een bevalling, een nieuwe heup of -in mijn geval- hulp tijdens een infarct? Ik ben vooral dankbaar dat ze er zijn voor ons. De manier waarop ze het doen maakt ze wat mij betreft allemaal hedendaagse engelen :)

Hope to see you soon, but never see you again :) Stevige contradictie maar in dit geval zeker van toepassing. Keep it up guys! You're the best of the best. Toon minder »
Gerd De Lathauwer
31 oktober 2022 08:08
Vrijdag 21 oktober 2022 was mijn moeder bewusteloos gevonden en naar de spoedeisende hulp gebracht. Ik kon meteen doorrijden naar het ziekenhuis en haar BSN nummer waar ik een foto van op mijn gsm heb, later laten zien. Helaas is ze op 23 oktober 2022 overleden. Helaas voor de ontvangers van de organen is ze langer blijven leven, kon de orgaandonatie niet d... Toon meer »
Vrijdag 21 oktober 2022 was mijn moeder bewusteloos gevonden en naar de spoedeisende hulp gebracht. Ik kon meteen doorrijden naar het ziekenhuis en haar BSN nummer waar ik een foto van op mijn gsm heb, later laten zien.

Helaas is ze op 23 oktober 2022 overleden. Helaas voor de ontvangers van de organen is ze langer blijven leven, kon de orgaandonatie niet doorgaan. Ze heeft op de IC gelegen. Super lieve mensen en medewerkers. Heel hartelijk bedankt voor de goede zorgen voor mijn moeder en ondersteuning aan mij. Toon minder »
Sandra Dolfijn
24 oktober 2022 04:04
Vandaag bij de kaakchirurgie geweest om mijn verstandskiezen uit te laten trekken. Kreeg drie spuitjes in mijn rechterkaak en 1 in de linker, er werd mij verteld dat ik alleen een druk zou voelen maar géén pijn. De kaakchirurg begon na 10 minuten aan mijn linkerkaak om de verstandskies eruit te snijden. Ik verging van de pijn en voelde alsof hij mijn wang ui... Toon meer »
Vandaag bij de kaakchirurgie geweest om mijn verstandskiezen uit te laten trekken. Kreeg drie spuitjes in mijn rechterkaak en 1 in de linker, er werd mij verteld dat ik alleen een druk zou voelen maar géén pijn. De kaakchirurg begon na 10 minuten aan mijn linkerkaak om de verstandskies eruit te snijden. Ik verging van de pijn en voelde alsof hij mijn wang uit elkaar trok, voelde alles! Bijna flauwgevallen van de extreme pijn en hij bleef door duwen/trekken, snijden. Niet ff stoppen ondanks dat ik het aangaf gewoon doorgaan en blijven zeggen adem door je neus, blijven doorademen! Achteraf te horen gekregen dat mijn kiezen ontstoken waren en daarom de verdoving niet werkte. Antibiotica meegekregen en met tranen in mijn ogen naar huis gegaan. Voelde alsof ik in de slachtbank zat echt niet normaal hoe zij mensen behandelen! Klacht zal volgen! Trauma voor het leven. Toon minder »
M Z
5 september 2022 19:07
Twee weken geleden aan m'n hart geopereerd in dit ziekenhuis. Het goede nieuws: ik leef nog! Het slechte nieuws: dat is er niet! 1 van de chirurgen heb ik na de operatie even gesproken en hem van harte bedankt........... De verpleegkundigen waren echt allemaal top. Gewoon innemend, invoelend, bezorgd, enz. Je zag dat ze het allemaal retedruk hadden, maar een... Toon meer »
Twee weken geleden aan m'n hart geopereerd in dit ziekenhuis. Het goede nieuws: ik leef nog! Het slechte nieuws: dat is er niet!
1 van de chirurgen heb ik na de operatie even gesproken en hem van harte bedankt...........
De verpleegkundigen waren echt allemaal top. Gewoon innemend, invoelend, bezorgd, enz. Je zag dat ze het allemaal retedruk hadden, maar eenmaal aan je bed namen ze alle tijd voor je en straalde de warmte ervan af. Toon minder »
robert winters
31 augustus 2022 08:08
tegen dit ziekenhuis moet een keer een zaak worden aangespannen. hun ernstige nalatigheid kan echt niet. Hoop echt dat die mensen die hier het zo leuk vinden om mensen te laten lijden zelf een keer hulp nodig hebben en het dan ook niet krijgen. dan zal het niet meer grappig zijn. of als ze uiteindelijk aangeklaagd worden. enige tip, wat de klacht is en hoe... Toon meer »
tegen dit ziekenhuis moet een keer een zaak worden aangespannen. hun ernstige nalatigheid kan echt niet. Hoop echt dat die mensen die hier het zo leuk vinden om mensen te laten lijden zelf een keer hulp nodig hebben en het dan ook niet krijgen. dan zal het niet meer grappig zijn.

of als ze uiteindelijk aangeklaagd worden. enige tip, wat de klacht is en hoe ernstig het ook is, ga hier niet naartoe. deze mensen snappen niks, kunnen niks, en willen niks. alles is beter dan dit. Toon minder »
Lynn
29 augustus 2022 21:09
Het is het slechtste ziekenhuis dat ik ooit heb gezien, vooral de Afdeling Chirurgie. Ze begrijpen de geneeskunde niet. Dokter Veen is arrogant en door hem is hij overleden vanwege hun arrogantie. Hoe stuur je een patiënt met een open wond naar huis? Hoe geneest een wond zonder antibiotica? Toen ik ze belde, zeiden ze dat het normaal is, maar het is niet n... Toon meer »
Het is het slechtste ziekenhuis dat ik ooit heb gezien, vooral de Afdeling Chirurgie. Ze begrijpen de geneeskunde niet. Dokter Veen is arrogant en door hem is hij overleden vanwege hun arrogantie.
Hoe stuur je een patiënt met een open wond naar huis?
Hoe geneest een wond zonder antibiotica?
Toen ik ze belde, zeiden ze dat het normaal is, maar het is niet normaal
Op de tweede dag probeerde ik het opnieuw en vertelde hen dat het gevaarlijk was
Dus help me alsjeblieft, en als je me niet kunt helpen, vertel het me dan, en ik ga naar een ander ziekenhuis
Maar het antwoord was nee, wacht gewoon op je afspraak volgende week
En toen we daarheen gingen, was het laat?
Ze hebben het been van mijn vader geamputeerd wegens verwaarlozing
Ze weten niet wanneer ze een patiënt antibiotica moeten geven

Door verwaarlozing ben ik mijn lieve vader verloren
Door slechte behandeling
Als je dit artikel leest, raad ik je aan om uit dit ziekenhuis te ontsnappen
Ik hoop dat de daders ter verantwoording worden geroepen
Ik wou dat er meer training was omdat er is geen specialist hebben?
Het woord "dokter" komt niet overeen omdat er geen dokter is
Ze hebben geen ervaring
Ik heb echt spijt dat ik daar geweest Toon minder »
Sajjad Take
24 augustus 2022 13:01
Het ZH is prima hoor hee
Maar dat parkeren is niet normaal
Je betaald je eigen groen en geel aan parkeergeld
Dat zou eigenlijk gratis moeten zijn het is al erg genoeg dat je naar het ZH moet
Of zie ik dat verkeerd soms
Parkeer geld rijst de pan uit !!
Zelfs het personeel moet betalen voor parkeerplaats
Schandelijk gewoon !!
Ellie
9 augustus 2022 11:11
Grote ziekenhuis 'fabriek'. Artsen en verplegend personeel hebben doorgaans wel passie voor hun vak. Communicatie tussen afdelingen kan beter. Ruime betaalde parkeergarage direct bij de ingang van het terrein. Als je slecht ter been bent is er een gratis pendeldienst van de lift in de parkeergarage tot de hoofdingang van het ziekenhuis met kleine blauwe busj... Toon meer »
Grote ziekenhuis 'fabriek'. Artsen en verplegend personeel hebben doorgaans wel passie voor hun vak. Communicatie tussen afdelingen kan beter. Ruime betaalde parkeergarage direct bij de ingang van het terrein. Als je slecht ter been bent is er een gratis pendeldienst van de lift in de parkeergarage tot de hoofdingang van het ziekenhuis met kleine blauwe busjes. Bij de hoofdingang staan rolstoelen klaar. Toon minder »
Jos en Marije
12 juli 2022 08:08
Gaande weg de dag voelt mijn lijf beroerder worden en ziekte verschijnselen toenemen. Ze willen niemand langs sturen voor controle. Zeggen dat ik mijn eigen huisarts maar moet bellen en bezoeken… kan in deze toestand niet eens veilig auto rijden omdat ik voor mijn werk installeer op lokatie.
Niels Berndsen
5 juli 2022 11:11
PROFESSIONEEL. AANDACHT VOOR DE PATIËNTEN DOTTERBEHANDELING WAS ZO GEBEURD. BELANGRIJK RUSTIGE OMGEVING
PVG
25 juni 2022 17:05
De beste in zijn soort, hier in de omgeving. Zeer netjes en alles is goed te vinden.
Delta November
5 juni 2022 00:12
Nooit leuk om naar het ziekenhuis te moeten, maar wat een prachtige lokatie zeg!
Riny Neefs
1 juni 2022 06:06
Mijn dochter is er geboren, uitstekende service en vriendelijke mensen, hartelijk bedankt voor alles.
Michael Hernandez
23 mei 2022 18:06
Maaltijden zijn beperkt,en bijna geen keus in desserts.
andre van der list
11 mei 2022 21:09
Tip van de dag!

Officiele klacht indienen bij rijksoverheid zorgaanbieders!
Mel Wouil
21 maart 2022 21:09
Degelijk en overzichtelijk, bij de ingang wordt u gelijk te woord gestaan en geholpen met uw vragen, duidelijke wegwijzers naar de afdelingen waar u naar toe wilt gaan. Tevens een mooi restaurant en apotheker aanwezig. Verder is het een ziekenhuis zoals het hoort te zijn.
Antonius van der Vorst
14 maart 2022 14:02
Ging erheen voor een rugoperatie. Hartelijk dank. Hij is goed geslaagd. Kwamen weleen paar kleine complicaties bij, dat is puur overmacht
Martine Jumelet
1 maart 2022 06:06
Mooi gerenoveerd en bijgebouwd. Kinder afdelingpersoneel zijn super lief en kundig
Attila de Hun
16 februari 2022 19:07
Ik wil de artsen en de verpleegkundigen bedanken voor hun goede zorg en doorzettingsvermogen en inlevingsvermogen.
Ik ben ontzettend blij met de gegeven zorg.
Ze hebben me heel goed geholpen..nu op weg naar een goed herstel..
Monique Van Der Vorst
13 februari 2022 14:02
Ga daar niet heen als je corona hebt, je word de dood ingegooid als je in de IC beland. En ergste is de nabestaanden worden niet al te vriendelijk behandeld een bolle met donker haar vooral zij mee uitkijken van de receptie wie o wie kent haar naam? totaal geen begrip voor de nabestaanden !!! Jullie mogen egt een voorbeeld nemen van Noord - Holland empatie i... Toon meer »
Ga daar niet heen als je corona hebt, je word de dood ingegooid als je in de IC beland. En ergste is de nabestaanden worden niet al te vriendelijk behandeld een bolle met donker haar vooral zij mee uitkijken van de receptie wie o wie kent haar naam? totaal geen begrip voor de nabestaanden !!! Jullie mogen egt een voorbeeld nemen van Noord - Holland empatie is hier ver te zoeken en je bent slechts een nummertje en communicatie nog kennis is hier ver te zoeken hier zou ik dus niet dood gevonden willen worden. Toon minder »
Petra Janssen
3 januari 2022 23:11
Ondanks alle corona maatregelen. OMT, Dhr Rutte , Dhr de Jonge na een perscon toch weer een "milde lockdown" inzetten. Horeca, winkels, kapperszaken, overige niet- essentiële zaken door de maatregelen de deuren wederom vroeg sluiten moeten vind het Amphia dat een feestje voor 1000 man in tijdsblokken van 2 x 500 zorgmedewerkers wel moet kunnen. Maar wel roe... Toon meer »
Ondanks alle corona maatregelen. OMT, Dhr Rutte , Dhr de Jonge na een perscon toch weer een "milde lockdown" inzetten.
Horeca, winkels, kapperszaken, overige niet- essentiële zaken door de maatregelen de deuren wederom vroeg sluiten moeten vind het Amphia dat een feestje voor 1000 man in tijdsblokken van 2 x 500 zorgmedewerkers wel moet kunnen.

Maar wel roepen hoe ernstig corona is, IC volstromen en de zorg het enorm zwaar heeft.

Dus Amphia, in welke zin van het woord kan het Amphia nog serieus genomen worden na dit "afscheidsfeestje" Langedijk? Toon minder »
Patrick Wijkhuijzen
14 november 2021 13:01
Schrijf een review

Veelgestelde vragen

Wat kost een Botox behandeling bij Amphia Ziekenhuis, Locatie Langendijk?

De prijs van één zone Botox bij Amphia Ziekenhuis, Locatie Langendijk is € 200,00.

Wat zijn de kosten van fillers bij Amphia Ziekenhuis, Locatie Langendijk?

Een fillerbehandeling bij Amphia Ziekenhuis, Locatie Langendijk kost per 1 ML v.a. € 450,00. Maak een afspraak voor een vrijblijvend consult om de prijs voor jouw behandeling te bespreken.

Hoe zijn de reviews bij Amphia Ziekenhuis, Locatie Langendijk?

Amphia Ziekenhuis, Locatie Langendijk heeft op basis van 56 Google reviews 3.8 van de 5 sterren.

Waar is Amphia Ziekenhuis, Locatie Langendijk gevestigd?

Amphia Ziekenhuis, Locatie Langendijk is gevestigd op Langendijk 75 in Breda.