Erasmus Aesthetics

Erasmus Aesthetics

Erasmus Aesthetics uit Rotterdam is gespecialiseerd in cosmetische behandelingen, o.a. met botulinetoxine (Botox) en fillers.

Reviews

3.9
473 reviews
Mijn ervaringen met dit ziekenhuis zijn een beetje dubbel. Mijn neurologische operatie is goed uitgevoerd door een bekwaam chirurg. Dat is positief. Wat mij echter heel erg tegen is gevallen is de nazorg: die was er in mijn geval gewoon niet. Ik ben naar huis gestuurd en blijk hersenletsel te hebben er was niets. Geen revalidatie, geen begeleiding. Nu keren... Toon meer »
Mijn ervaringen met dit ziekenhuis zijn een beetje dubbel. Mijn neurologische operatie is goed uitgevoerd door een bekwaam chirurg. Dat is positief. Wat mij echter heel erg tegen is gevallen is de nazorg: die was er in mijn geval gewoon niet. Ik ben naar huis gestuurd en blijk hersenletsel te hebben er was niets. Geen revalidatie, geen begeleiding.

Nu keren mijn klachten terug en krijg ik te horen dat maar naar mijn huisarts moet. Dit terwijl er destijds is afgesproken dat ik bij terugkeer klachten retour poli neurochirurgie mag komen. Het valt mij allemaal zo tegen van dit ziekenhuis was ik ooit zo hoog had zitten.
Na de operatie zijn ze letterlijk klaar met je en mag je het allemaal zelf uitzoeken.

Ik heb dit naderhand ook aangegeven in de enquête die alle patiënten na afloop krijgen en hierop geen reactie ontvangen, hoewel ik heb aangegeven dat ik wel contact wilde.

Ik begrijp dan ook niet goed wat ik moet met het antwoord op deze review. Hallo instagram/Facebook account van het EMC, ik heb een matige review achtergelaten op Google en ben door ik-weet-niet-wie naar jullie gestuurd? Toon minder »
P. Klaasen
6 november 2022 18:06
Slechtste ziekenhuis ooit. Er gaat hier zo veel mis. Eerste week is mijn bed totaal niet verschoont, vervolgens ben ik afgekat door iemand van de facilitaire dienst, waar ik nu geen contact meer mee kan opnemen omdat de tablet eruit ligt. Helaas kan ik niet vertrekken gezien ik midden in mn behandeling voor leukemie zit. Wat een ellende hier. Als je een keuz... Toon meer »
Slechtste ziekenhuis ooit. Er gaat hier zo veel mis. Eerste week is mijn bed totaal niet verschoont, vervolgens ben ik afgekat door iemand van de facilitaire dienst, waar ik nu geen contact meer mee kan opnemen omdat de tablet eruit ligt. Helaas kan ik niet vertrekken gezien ik midden in mn behandeling voor leukemie zit. Wat een ellende hier. Als je een keuze hebt, ga dan naar een ander ziekenhuis. Toon minder »
Coco
27 oktober 2022 16:04
Als ik bel naar welke poli dan ook ben ik zolang aan de lijn.. “ik ben de eerste in de rij” en dat dan voor een halfuur lang.. super irritant.
Ivana x
8 augustus 2022 13:01
Bureaucratische bende is het waar de patient ergens onderaan de lijst staat. Update. Fijn dat er gereageerd wordt, maar ik heb geen social media. Het os nog erger dan ik dacht. Eerst wel kanker, 2 maanden later niet en weer 2 maanden later wel. Nu eindelijk behandeling maar pas over 10 weken. Acht proef en 2 later echt. De eerder gewenste en aangegeven behan... Toon meer »
Bureaucratische bende is het waar de patient ergens onderaan de lijst staat. Update. Fijn dat er gereageerd wordt, maar ik heb geen social media. Het os nog erger dan ik dacht. Eerst wel kanker, 2 maanden later niet en weer 2 maanden later wel. Nu eindelijk behandeling maar pas over 10 weken. Acht proef en 2 later echt. De eerder gewenste en aangegeven behandeling is nu niet meer mogelijk vanwege de groei. Is te groot en zit al in een ader. Voor mij gewoon fout op fout. Net als bij mn vader. Nog meer mensen met deze ervaringen? Ik hoor ze graag. Want hier moeten mensen aansprakelijk voor gesteld worden. Update: na aandringen stukje sneller behandeld. Dat is dan weer positief! Hoop dat het snel genoeg is Toon minder »
Patrick van der Veld
4 augustus 2022 18:06
Prachtig ziekenhuis. Erg mooie grote centrale hal. Vriendelijke mensen. Werd meer dan prima door de verschillende afdelingen geleid door twee vrijwilligers. Petje af.
Ray
28 juli 2022 06:06
Zelfs 1 ster is al teveel. Hoe komt het dat ik veel goede reviews lees? Mijn ervaring met de afdeling cardiologie is dramatisch. Wegens een hartinfarct en een linker harthelft die nog maar voor 35 % werkt kom ik hier. Vier weekjes loop ik rond in dit ziekenhuis, en er zijn welgeteld 13 fouten gemaakt. Teveel om ze in detail te noemen, daarom enkele: er zijn... Toon meer »
Zelfs 1 ster is al teveel. Hoe komt het dat ik veel goede reviews lees? Mijn ervaring met de afdeling cardiologie is dramatisch. Wegens een hartinfarct en een linker harthelft die nog maar voor 35 % werkt kom ik hier. Vier weekjes loop ik rond in dit ziekenhuis, en er zijn welgeteld 13 fouten gemaakt. Teveel om ze in detail te noemen, daarom enkele: er zijn 9 ! afspraken / toezeggingen niet nagekomen. Er bleek een nieuw medicijn nodig, dat kostte een volle week wachten. In een telefonisch gesprek met de balie werd mij medegedeeld dat mijn echo perfect was, bleek achteraf helemaal niet te kloppen. Ik zou 1 juni aangemeld worden voor revalidatie, is tot op heden, 2 juli, nog niet gedaan. Volgens de cardioloog in opleiding moest ik wekelijks naar een verpleegkundige, die heb ik sinds 1 juni 1 keer gezien, en er is geen nieuwe afspraak gemaakt. Mijn controlerend arts van de arbeidsongeschiktheidsverzekering vond het heel vreemd dat ik nog geen fietsproef heb gehad om te kijken hoe het hart zich gedraagt onder inspanning. En zo nog een paar dingen. Is allemaal goed voor je hart, deze chaos.
Ben ik nou de enige? Een foutje maken is menselijk, maar dit gaat wel heel erg ver. Toon minder »
rijschoolkwast
2 juli 2022 05:05
Na een eerder fiasco bij een ander ziekenhuis, waar zo’n beetje alles fout ging wat fout kon gaan, doorverwezen naar het Erasmus mc en in het bijzonder dhr. Koudstaal. Vanaf het eerste moment heel duidelijk in communicatie en het behandelplan. Hierdoor met 100% vertrouwen de kaakoperatie tegemoet gegaan terwijl ik hier als een berg tegenop zag. Ook de nazorg... Toon meer »
Na een eerder fiasco bij een ander ziekenhuis, waar zo’n beetje alles fout ging wat fout kon gaan, doorverwezen naar het Erasmus mc en in het bijzonder dhr. Koudstaal. Vanaf het eerste moment heel duidelijk in communicatie en het behandelplan. Hierdoor met 100% vertrouwen de kaakoperatie tegemoet gegaan terwijl ik hier als een berg tegenop zag. Ook de nazorg was uitstekend. Erg blij met het resultaat! Toon minder »
Danielle van Baalen
24 juni 2022 20:08
Ik heb een paar keer in m'n leven te maken gekregen met dit ziekenhuis, zowel als patient als bezoeker. De laatste keer was bij het sterfproces van iemand. Kan niet anders zeggen dat het personeel dit bijzonder waardig deed. Professioneel en tegelijkertid invoelend. Zelf ben ik er 3x onder het mes geweest en wat dat betreft: allemaal geweldig gedaan. Toppers... Toon meer »
Ik heb een paar keer in m'n leven te maken gekregen met dit ziekenhuis, zowel als patient als bezoeker. De laatste keer was bij het sterfproces van iemand. Kan niet anders zeggen dat het personeel dit bijzonder waardig deed. Professioneel en tegelijkertid invoelend.
Zelf ben ik er 3x onder het mes geweest en wat dat betreft: allemaal geweldig gedaan. Toppers! Toon minder »
robert winters
23 juni 2022 05:05
Hiya,al langer dan 1 jaar wacht ik op 1 nieuwe heup wordt ik door mijn huisarts door gestuurd naar het vlietland,moet mijn dossier door gestuurd worden schijnt dat een heel gedoe te zijn.vlietland zegt gewoon vragen of ze het digitaal kunnen door sturen en erasmus zegt moeten ze met 1 formulier aanvragen.hele ochtend van het kasje naar de muur gestuurd.waaro... Toon meer »
Hiya,al langer dan 1 jaar wacht ik op 1 nieuwe heup wordt ik door mijn huisarts door gestuurd naar het vlietland,moet mijn dossier door gestuurd worden schijnt dat een heel gedoe te zijn.vlietland zegt gewoon vragen of ze het digitaal kunnen door sturen en erasmus zegt moeten ze met 1 formulier aanvragen.hele ochtend van het kasje naar de muur gestuurd.waarom moest ik 1 formulier ondertekenen om mijn gegevens bij iedere ziekenhuis te laten delen? pfffff Toon minder »
Mano Sieta
1 juni 2022 10:10
Het is uiteraard beter om zo min mogelijk hier te komen maar blij dat dit er is! Het is een academisch ziekenhuis gelegen in hartje Rotterdam. Dat is eigenlijk het enige minpuntje omdat het daardoor qua verkeer tijd heel druk is om er te komen maar qua parkeerplaatsen is er geen probleem want die zijn er heel veel aanwezig zowel op de begane grond als 1 etag... Toon meer »
Het is uiteraard beter om zo min mogelijk hier te komen maar blij dat dit er is!
Het is een academisch ziekenhuis gelegen in hartje Rotterdam.
Dat is eigenlijk het enige minpuntje omdat het daardoor qua verkeer tijd heel druk is om er te komen maar qua parkeerplaatsen is er geen probleem want die zijn er heel veel aanwezig zowel op de begane grond als 1 etage lager.
Parkeergelegenheid voor mindervalide mensen zijn er ook heel veel.
Het is een fijn ziekenhuis waar ik alleen maar met veel lof over kan vertellen.
Het is pas helemaal vernieuwd en heel groot maar alles staat heel duidelijk aangegeven waar je moet zijn en mocht je het even niet weten dan zijn er genoeg gastvrouwen die je graag even willen helpen.
Een mondkapje is binnen verplicht en er zijn duidelijke routes aangegeven om 1,5 meter afstand te houden.
Het personeel is overal aardig of het nu om de schoonmaakster gaat, de dame in het restaurant of een arts.
Omdat het een opleidingsziekenhuis is kan het geregeld voorkomen dat je steeds een andere arts treft die nog in opleiding is. Dat kan voor ernstige medische problemen weleens een beetje "vervelend" of wennen zijn omdat je dan misschien liever een vertrouwd persoon wilt spreken, maar alles wordt in een team altijd besproken dus dit hoeft geen probleem te zijn.
De wachttijden vind ik meevallen alleen kan het soms best lang duren voordat je de uitslag van een bepaald onderzoek hebt maar dat zal wel komen omdat het zo'n groot ziekenhuis is.
In heel het ziekenhuis zijn voldoende toiletten. Ook voor mindervalide mensen.
En er is overal een lift aanwezig.
Op de begane grond zijn er ook gelegenheden om iets te eten of te drinken en er zijn een paar winkeltjes zoals de Albert Heyn, Etos en Bloemenshop, een boekenwinkel en een cadeaushop.
Parkeren is best prijzig maar dat is helaas overal in Nederland ...
Al met al een TOP ziekenhuis 👍‼️ Toon minder »
Yoka PhotographY
23 mei 2022 04:04
De zorg is erg goed in dit ziekenhuis, echte specialisten en men komt vanuit het hele land om hier complexe operaties te ondergaan. De online omgeving is goed ingericht. Groot minpunt: de communicatie is slecht tussen verschillende afdelingen en zelfs chirurgen, de een verteld dit verhaal en de ander weer een heel ander verhaal. Dan kom je weer bij de volg... Toon meer »
De zorg is erg goed in dit ziekenhuis, echte specialisten en men komt vanuit het hele land om hier complexe operaties te ondergaan.

De online omgeving is goed ingericht.

Groot minpunt: de communicatie is slecht tussen verschillende afdelingen en zelfs chirurgen, de een verteld dit verhaal en de ander weer een heel ander verhaal. Dan kom je weer bij de volgende een weer een ander verhaal. Best apart, het zijn specialisten met wellicht ieder een ander zicht op hoe een behandeling moet verlopen. Wellicht beter om 1 specialist tijdens 1 traject aan te houden.

Ik ben hier voor de rest met een fijn gevoel na een operatie naar huis gegaan. Vriendelijke mensen en een modern/schoon ziekenhuis. Toon minder »
Elon Mulliner
17 mei 2022 23:11
Ik vind het echt bizar hoe bot en onvriendelijk die telefoniste of assistente van de MKA afdeling is! Ik belde om een afspraak te maken ivm extractie kiezen maar werd soort van streng terecht gewezen omdat ik nu pas een afspraak wilde maken ivm hevige pijn. Voor wat werkt ze dan in een ziekenhuis?! En als ik even terug scroll zie ik dat ik niet de enige ben... Toon meer »
Ik vind het echt bizar hoe bot en onvriendelijk die telefoniste of assistente van de MKA afdeling is! Ik belde om een afspraak te maken ivm extractie kiezen maar werd soort van streng terecht gewezen omdat ik nu pas een afspraak wilde maken ivm hevige pijn. Voor wat werkt ze dan in een ziekenhuis?! En als ik even terug scroll zie ik dat ik niet de enige ben met deze ervaring met deze mevrouw. Ben dan ook direct uitgeweken naar een andere chirurgische instelling. Toon minder »
G G
2 mei 2022 07:07
Met onze dochter 160km heen en 160km terug voor de kinder dermatoloog. Een ongelooflijke deceptie en schofterig behandeld. Hier zijn de laatste woorden nog niet over gezegd. Het is belangrijk ook slechte ervaringen te delen. Het doet met spijt dit te moeten melden. Uiteindelijk is er een kind de dupe van dit amateurisme van het Erasmus UMC. Vroeger stond dez... Toon meer »
Met onze dochter 160km heen en 160km terug voor de kinder dermatoloog. Een ongelooflijke deceptie en schofterig behandeld. Hier zijn de laatste woorden nog niet over gezegd. Het is belangrijk ook slechte ervaringen te delen. Het doet met spijt dit te moeten melden. Uiteindelijk is er een kind de dupe van dit amateurisme van het Erasmus UMC. Vroeger stond deze naam nog ergens voor! Toon minder »
Gerard en Elke Schinkel
21 april 2022 15:03
Het is uiteraard beter om zo min mogelijk hier te komen maar blij dat dit er is! Het is een academisch ziekenhuis gelegen in hartje Rotterdam. Dat is eigenlijk het enige minpuntje omdat het daardoor qua verkeer tijd heel druk is om er te komen maar qua parkeerplaatsen is er geen probleem want die zijn er heel veel aanwezig zowel op de begane grond als 1 etag... Toon meer »
Het is uiteraard beter om zo min mogelijk hier te komen maar blij dat dit er is!
Het is een academisch ziekenhuis gelegen in hartje Rotterdam.
Dat is eigenlijk het enige minpuntje omdat het daardoor qua verkeer tijd heel druk is om er te komen maar qua parkeerplaatsen is er geen probleem want die zijn er heel veel aanwezig zowel op de begane grond als 1 etage lager.
Parkeergelegenheid voor mindervalide mensen zijn er ook heel veel.
Het is een fijn ziekenhuis waar ik alleen maar met veel lof over kan vertellen.
Het is pas helemaal vernieuwd en heel groot maar alles staat heel duidelijk aangegeven waar je moet zijn en mocht je het even niet weten dan zijn er genoeg gastvrouwen die je graag even willen helpen.
Een mondkapje is binnen verplicht en er zijn duidelijke routes aangegeven om 1,5 meter afstand te houden.
Het personeel is overal aardig of het nu om de schoonmaakster gaat, de dame in het restaurant of een arts.
Omdat het een opleidingsziekenhuis is kan het geregeld voorkomen dat je steeds een andere arts treft die nog in opleiding is. Dat kan voor ernstige medische problemen weleens een beetje "vervelend" of wennen zijn omdat je dan misschien liever een vertrouwd persoon wilt spreken, maar alles wordt in een team altijd besproken dus dit hoeft geen probleem te zijn.
De wachttijden vind ik meevallen alleen kan het soms best lang duren voordat je de uitslag van een bepaald onderzoek hebt maar dat zal wel komen omdat het zo'n groot ziekenhuis is.
In heel het ziekenhuis zijn voldoende toiletten. Ook voor mindervalide mensen.
En er is overal een lift aanwezig.
Op de begane grond zijn er ook gelegenheden om iets te eten of te drinken en er zijn een paar winkeltjes zoals de Albert Heyn, Etos en Bloemenshop, een boekenwinkel en een cadeaushop.
Parkeren is best prijzig maar dat is helaas overal in Nederland ...
Al met al een TOP ziekenhuis !! Toon minder »
Yoka PhotographY
5 april 2022 22:10
Je gaat sneller dood dan geholpen worden
2,5 uur wachten, daarna onderzoek 10 min, dan weer 30 minuten wachten en het gaat zo door zit nu mijn 8e uur te wachten totdat ik geholpen word en als ik wat vraag zeggen ze “wacht maar even meneer u wordt zo geholpen of de dokter kom er zo aan” verschrikkelijk
Kristian
1 april 2022 19:07
Voor het uitvoeren van ingewikkelde operaties zijn ze wel goed. Alleen nemen ze weinig verantwoording voor complicaties. Er heerst totale chaos. Overdrachten verlopen altijd problematisch. Men leest zich niet in of rapporteert slecht. In gesprekken wordt er van alles gezegd, afgesproken en toegezegd. In de praktijk komt daar nauwelijks iets van terecht. Afsp... Toon meer »
Voor het uitvoeren van ingewikkelde operaties zijn ze wel goed. Alleen nemen ze weinig verantwoording voor complicaties.
Er heerst totale chaos. Overdrachten verlopen altijd problematisch. Men leest zich niet in of rapporteert slecht.
In gesprekken wordt er van alles gezegd, afgesproken en toegezegd. In de praktijk komt daar nauwelijks iets van terecht. Afspraken worden niet gehouden. Plannen worden chaotisch uitgevoerd omdat ochtend/middag/avond diensten niet van elkaar eten wat ze doen. Zo werd bijv een mobiliteitsplan keer op keer opnieuw vanaf dag 1 begonnen terwijl we al dagen verder waren. Fysiotherapie kwam ineens niet meer omdat hij dacht dat het geannuleerd was.
Onderzoeken zijn dramatisch slecht. Als men niks vindt trekt men gewoon conclusies ipv verder te onderzoeken.
Misverstanden en miscommunicatie zijn aan de orde van de dag en gaat ten koste van de kwaliteit van de zorg omdat niet de juiste zorg in de juiste intensiteit wordt verleend.
Als zelfs de verpleging zegt dat je in dit academisch ziekenhuis niet meer interessant bent als je niet meer in een van de hokjes past, dan is er iets serieus mis. Men probeert dan ook gewoon van de af te komen. En intussen laten ze je rustig creperen. En dan hebben we het nog niet over alledaagse fouten zoals verkeerde doseringen of gewoon verkeerde medicatie aan de verkeerde patiënt. Of een hopeloos verouderd softwaresysteem. Meerdere keren per week raakt er iets geïnfecteerd of zijn er nieuwe complicaties. De hygiëne is hopeloos.
Dagelijks (tijdens een inmiddels 10wkn verblijf ) horen we minimaal 2x uitspraken van artsen in de trant van “we weten het niet”, “we snappen er niks van”, “het zou niet moeten kunnen”.
Een ziekenhuis waar patiënten, naasten en zelfs het personeel continu klaagt over de ongeregeldheden. Toon minder »
michelle van Galen
1 april 2022 13:01
Het is werkelijk bizar hoe onkundig de mevrouw aan de telefoon is op de polikliniek van de Mondziekten, kaak- en aangezichtschirurgie (Kaakchirurgie). Advies: duik s.v.p. terug de schoolbanken in en kies voor een ander beroep, waar je wel je minimale kunde uit kunt putten. Kennelijk is het medisch-administratieve veld te hoog gegrepen voor deze abnormaal onb... Toon meer »
Het is werkelijk bizar hoe onkundig de mevrouw aan de telefoon is op de polikliniek van de Mondziekten, kaak- en aangezichtschirurgie (Kaakchirurgie). Advies: duik s.v.p. terug de schoolbanken in en kies voor een ander beroep, waar je wel je minimale kunde uit kunt putten. Kennelijk is het medisch-administratieve veld te hoog gegrepen voor deze abnormaal onbekwame en botte persoon. Toon minder »
Michel
26 maart 2022 19:07
De artsen zijn goed maar ze laten een kankerpatient 4 weken wachten op een uitslag die na 10 dagen bekend is. Vervolgens zeggen ze dat er geen uitslag is want het onderzoek was niet goed gegaan. Vier weken voor niks in spanning. Bij de volgende controle dus weer 4 weken wachten. Belt de arts op een ander tijdstip dan afgesproken. Telefoon dus gemist. Moet ik... Toon meer »
De artsen zijn goed maar ze laten een kankerpatient 4 weken wachten op een uitslag die na 10 dagen bekend is. Vervolgens zeggen ze dat er geen uitslag is want het onderzoek was niet goed gegaan. Vier weken voor niks in spanning. Bij de volgende controle dus weer 4 weken wachten. Belt de arts op een ander tijdstip dan afgesproken. Telefoon dus gemist. Moet ik vervolgens opnieuw 3 weken wachten. Dat is echt niet te doen als het om kanker gaat. Je wacht dan dus 7 weken op een uitslag van een biopt. En het bericht of de kanker terug is of niet. Toon minder »
Yvonne Van Gink
11 maart 2022 17:05
Sinds 2020 ontvangen wij per 3 weken een coassistent in onze sportschool MyHealth Breda voor het coschap sociale geneeskunde. Fantastisch initiatief, waar wij en de coassistent elke periode enorm veel van leren 🙏
Maarten Philippi
18 februari 2022 11:11
Ik ben zeer tevreden over ‘t Erasmus!
Voel me in goede handen bij professor de Herder en gezien door zijn assistente!
Hanneke Bruinincx
31 januari 2022 21:09
Het is uiteraard beter om zo min mogelijk hier te komen maar blij dat dit er is! Het is een academisch ziekenhuis gelegen in hartje Rotterdam. Dat is eigenlijk het enige minpuntje omdat het daardoor qua verkeer tijd heel druk is om er te komen maar qua parkeerplaatsen is er geen probleem want die zijn er heel veel aanwezig zowel op de begane grond als 1 etag... Toon meer »
Het is uiteraard beter om zo min mogelijk hier te komen maar blij dat dit er is!
Het is een academisch ziekenhuis gelegen in hartje Rotterdam.
Dat is eigenlijk het enige minpuntje omdat het daardoor qua verkeer tijd heel druk is om er te komen maar qua parkeerplaatsen is er geen probleem want die zijn er heel veel aanwezig zowel op de begane grond als 1 etage lager.
Parkeergelegenheid voor mindervalide mensen zijn er ook heel veel.
Het is een fijn ziekenhuis waar ik alleen maar met veel lof over kan vertellen.
Het is pas helemaal vernieuwd en heel groot maar alles staat heel duidelijk aangegeven waar je moet zijn en mocht je het even niet weten dan zijn er genoeg gastvrouwen die je graag even willen helpen.
Een mondkapje is binnen verplicht en er zijn duidelijke routes aangegeven om 1,5 meter afstand te houden.
Het personeel is overal aardig of het nu om de schoonmaakster gaat, de dame in het restaurant of een arts.
Omdat het een opleidingsziekenhuis is kan het geregeld voorkomen dat je steeds een andere arts treft die nog in opleiding is. Dat kan voor ernstige medische problemen weleens een beetje "vervelend" of wennen zijn omdat je dan misschien liever een vertrouwd persoon wilt spreken, maar alles wordt in een team altijd besproken dus dit hoeft geen probleem te zijn.
De wachttijden vind ik meevallen alleen kan het soms best lang duren voordat je de uitslag van een bepaald onderzoek hebt maar dat zal wel komen omdat het zo'n groot ziekenhuis is.
In heel het ziekenhuis zijn voldoende toiletten. Ook voor mindervalide mensen.
En er is overal een lift aanwezig.
Op de begane grond zijn er ook gelegenheden om iets te eten of te drinken en er zijn een paar winkeltjes zoals de Albert Heyn, Etos en Bloemenshop, een boekenwinkel en een cadeaushop.
Parkeren is best prijzig maar dat is overal ...
Al met al een TOP ziekenhuis !! Toon minder »
Yoka PhotographY
24 januari 2022 07:07
Schrijf een review
Tarieven
Botulinetoxine
Botox (1 zone)
V.a. €175 per zone
Kleine behandeling botulinetoxine
V.a. €60 per behandeling
Fillers
Juvéderm
V.a. €425 per ml
Fillers (kleine behandeling / touch up)
0,5 / 0,6 ML hyaluronzuur filler
V.a. €275 per behandeling
Overige
Hyperhidrosis (per 2 oksels)
V.a. €450 per 2 oksels
Kenmerken
Gespecialiseerd in
Botox (botulinetoxine), Fillers, Huidverbetering
Kliniek opgericht
2016
Adres
Dokter Molewaterplein 40, Rotterdam
Heb je een vraag of klopt er iets niet? Neem contact op

Is dit jouw kliniek?

Claim nu deze klinek en pas de gegevens naar wens aan.

Registreer je kliniek

Werkzame specialisten