Groene Hart Ziekenhuis Gouda - Bekijk prijzen en maak een afspraak
Groene Hart Ziekenhuis Gouda

Groene Hart Ziekenhuis Gouda

Tarieven
Botox
1 zone botox (merk: Botox)
V.a. € 150 per zone
Consult
1e consult
V.a. € 90 per consult
Fillers
Juvéderm
V.a. € 375 per ml
Kenmerken
Gespecialiseerd in
Botox, Fillers
Kliniek opgericht
2017
Adres
Bleulandweg 10, Gouda
Heb je een vraag of klopt er iets niet? Neem contact op

Is dit jouw kliniek?

Claim nu deze kliniek en pas de gegevens naar wens aan.

Registreer je kliniek

Werkzame specialisten

Niels Deenen
Dr. Niels Deenen
Functie
Dermatoloog
Botox zone v.a.
€ 150,00
Filler per ml v.a.
€ 375,00
Bekijk deze specialist

Groene Hart Ziekenhuis Gouda Reviews

3.9
354 reviews
Koude ziekenhuis… per afdeling is de ervaring anders… vraag goed voor en om goede zorg. Praat met de juiste mensen! Je wordt soms afgewimpeld!
Serhan
1 november 2024 09:09
Slecht. Je wordt totaal niet serieus genomen. Ik ben een jonge meid dus de arts ‘vond het allemaal wel meevallen’ en er was ‘niet zoveel aan de hand’ terwijl ik zo ziek was/ben dat ik amper kan lopen. Er wordt niet geluisterd. Ik heb toen gevraagd om een ander ziekenhuis maar dit werd afgewezen. Uiteindelijk is het me gelukt om zelf naar een ander ziekenhuis... Toon meer »
Slecht. Je wordt totaal niet serieus genomen. Ik ben een jonge meid dus de arts ‘vond het allemaal wel meevallen’ en er was ‘niet zoveel aan de hand’ terwijl ik zo ziek was/ben dat ik amper kan lopen. Er wordt niet geluisterd. Ik heb toen gevraagd om een ander ziekenhuis maar dit werd afgewezen. Uiteindelijk is het me gelukt om zelf naar een ander ziekenhuis te gaan en wat blijkt?? Ik had al die tijd gelijk en er is veel meer aan de hand. Ik ben zo blij dat ik mijn eigen gevoel heb gevolgd en verder ben gegaan. Toon minder »
Kelsey P
28 oktober 2024 07:07
*SLECHTE SEH ATTENTIE!!!* Tot nu toe nog nooit zo'n slonzige en onprofessionele ervaring gehad op de SEH van dit ziekenhuis. Ik werd ontvangen door twee verpleegkundigden die naar mijn mening beter thuis konden gaan zitten. De verpleegkundigen vonden dat ik mij aanstelde gezien de ziekte die ik toen had en dat ik het wel makkelijk aankon gezien mijn jonge le... Toon meer »
*SLECHTE SEH ATTENTIE!!!* Tot nu toe nog nooit zo'n slonzige en onprofessionele ervaring gehad op de SEH van dit ziekenhuis. Ik werd ontvangen door twee verpleegkundigden die naar mijn mening beter thuis konden gaan zitten.
De verpleegkundigen vonden dat ik mij aanstelde gezien de ziekte die ik toen had en dat ik het wel makkelijk aankon gezien mijn jonge leeftijd. Dit is echt ongepast!!!
In de wachttijd van de bloeduitslag en het advies van de dokter kreeg ik slechte begeleiding van de verpleegkundigen, op momenten wanneer ik bijvoorbeeld naar het toilet moest. Mijn infuus met waterzak moest ik zelf dragen! Ik kreeg geen rek ter ondersteuning. Mijn waterzak kon ik onhandig kwijt op het toilet. Lopen kon ik toen vanwege misselijkheid en duizeligheid haast niet. Ik werd met lopen niet begeleid. Een gezinslid was bij mij ter ondersteuning. Maar alsnog! Zo druk was het niet op de SEH naar mijn beleving om door de verpleegkundige begeleidt te worden.
Tegen het einde van mijn bezoek werd slordig de infuusnaald eruit gehaald door één van de verpleegkundigen. Het bloed droop op de vloer. Er werd geen pleister met verband opgeplakt. Hiermee kan je het bloeden namelijk stoppen. Zeer onhandig met het aantrekken van mijn jas waar nu een bloedvlek op zit.
Dit is ongehoord en associaal! Een ziekenhuis met goede faciliteiten maar slechte behandeling en nalatige service.
Deze dames denken liever lui dan moe. Dan moet je dit werk niet doen....
Voor professionaliteit en kwaliteit raad ik het HMC Westeinde aan in Den Haag. De verpleegkundingen, doktoren en specialisten
werken hard, doen hun werk met passie, zorg, aandacht en Haagsche gezelligheid. Dit ziekenhuis raad ik nog steeds aan. De inzet is hoog en van top kwaliteit. Toon minder »
Colorfulpainter 133
24 oktober 2024 22:10
Sorry sorry, Maar ik vind het een chaos worden in het groene hartzh. Vroeger op de Cardio. Nu last bij de Neurologie poly. Wat een drama niemand komt afspr na. Druk druk. Geloof ik. Maar dit kan echt niet. Uitslag MRI van begin okt. Kun je krijgen telefonisch eind Nov 24. Wat is dit?? Ik verbaas mij over slechte communicatie, niet doen wat je zegt. Steeds vd... Toon meer »
Sorry sorry, Maar ik vind het een chaos worden in het groene hartzh. Vroeger op de Cardio. Nu last bij de Neurologie poly. Wat een drama niemand komt afspr na. Druk druk. Geloof ik. Maar dit kan echt niet. Uitslag MRI van begin okt. Kun je krijgen telefonisch eind Nov 24.
Wat is dit?? Ik verbaas mij over slechte communicatie, niet doen wat je zegt. Steeds vd lijn afgooien. Enkele aardige dames gesproken absoluut. Maar komt niet verder.
Ongelooflijk slecht vind ik het. Al woon ik op steenworp afstand van het zh. Denk ik erg na waar zal ik anders heengaan met alles. Want ook de vroegere korte lijntjes zijn hele onverkoopbare lange meters lijn geworden. Bij Academische ziekenhuizen wordt je nog sneller geholpen, en is er korter lijntje.
Mensen dit kunnen hele oude mensen toch niet , die worden wanhopig ervan. Dit kan toch echt niet volgens mij in vele dingen. Toon minder »
EJ en H ten Brinke
14 oktober 2024 12:12
Zonder enig overleg krijg je als patiënt een brief op de deurmat dat er al een specifieke anesthesietechniek is afgesproken terwijl er helemaal niets is afgesproken. Er is geen enkel gesprek aan vooraf gegaan. Wanneer je meer informatie wilt of bezwaar tegen de techniek hebt kun je telefonisch contact met het secretariaat op nemen?! Hebben jullie er ooit a... Toon meer »
Zonder enig overleg krijg je als patiënt een brief op de deurmat dat er al een specifieke anesthesietechniek is afgesproken terwijl er helemaal niets is afgesproken. Er is geen enkel gesprek aan vooraf gegaan.

Wanneer je meer informatie wilt of bezwaar tegen de techniek hebt kun je telefonisch contact met het secretariaat op nemen?!

Hebben jullie er ooit aan gedacht dat de uitdrukking “spinaal + plexus/zenuwbl” mij helemaal niets zegt?

GHZ is er voor verantwoordelijk om mij van de juiste informatie te voorzien betreft de operatie en NIET google.

Zeer onprofessioneel en onpersoonlijk hoe hier mee om wordt gegaan en dan moet ik vertrouwen hebben in de operatie?!

Ik verwacht een persoonlijk gesprek mbt de anesthesietechniek en geen brief of portaal waar ik de informatie vandaan kan halen. Toon minder »
Roger -
5 oktober 2024 15:03
Vandaag 24 september 2024 bij afdeling urologie geweest . Werd deskundig en vriendelijk geholpen. Een vervelend, in mijn gedachte, onderzoek werd direct uitgevoerd. De specialist Mw. De Ruig -Spakman en ass waren bijzonder vriendelijk en gaven duidelijke adviezen. Hartelijk bedank!
Cees Kooij
24 september 2024 14:02
*SLECHTE SEH ATTENTIE!!!* Tot nu toe nog nooit zo'n slonzige en onprofessionele ervaring gehad op de SEH van dit ziekenhuis. Ik werd ontvangen door twee verpleegkundigden die naar mijn mening beter thuis konden gaan zitten. De verpleegkundigen vonden dat ik mij aanstelde gezien de ziekte die ik toen had en dat ik het wel makkelijk aankon gezien mijn jonge le... Toon meer »
*SLECHTE SEH ATTENTIE!!!* Tot nu toe nog nooit zo'n slonzige en onprofessionele ervaring gehad op de SEH van dit ziekenhuis. Ik werd ontvangen door twee verpleegkundigden die naar mijn mening beter thuis konden gaan zitten.
De verpleegkundigen vonden dat ik mij aanstelde gezien de ziekte die ik toen had en dat ik het wel makkelijk aankon gezien mijn jonge leeftijd. Dit is echt ongepast!!!
In de wachttijd van de bloeduitslag en het advies van de dokter kreeg ik slechte begeleiding van de verpleegkundigen, op momenten wanneer ik bijvoorbeeld naar het toilet moest. Mijn infuus met waterzak moest ik zelf dragen! Ik kreeg geen rek ter ondersteuning. Mijn waterzak kon ik onhandig kwijt op het toilet. Lopen kon ik toen vanwege misselijkheid en duizeligheid haast niet. Ik werd met lopen niet begeleid. Een gezinslid was bij mij ter ondersteuning. Maar alsnog! Zo druk was het niet op de SEH naar mijn beleving om door de verpleegkundige begeleidt te worden.
Tegen het einde van mijn bezoek werd slordig de infuusnaald eruit gehaald door één van de verpleegkundigen. Het bloed droop op de vloer. Er werd geen pleister met verband opgeplakt. Hiermee kan je het bloeden namelijk stoppen. Zeer onhandig met het aantrekken van mijn jas waar nu een bloedvlek op zit.
Dit is ongehoord en associaal! Een ziekenhuis met goede faciliteiten maar slechte behandeling en nalatige service.
Deze dames denken liever lui dan moe. Dan moet je dit werk niet doen....
Voor professionaliteit en kwaliteit raad ik het HMC Westeinde aan in Den Haag. De verpleegkundingen, doktoren en specialisten
werken had, doen hun werk met passie, zorg, aandacht en Haagsche gezelligheid. Dit ziekenhuis raad ik nog steeds aan. De inzet is hoog en van top kwaliteit. Toon minder »
Colorfulpainter 133
23 september 2024 20:08
*SLECHTE SEH ATTENTIE!!!* Tot nu toe nog nooit zo'n slonzige en onprofessionele ervaring gehad op de SEH van dit ziekenhuis. Ik werd ontvangen door twee verpleegkundigden die naar mijn mening beter thuis konden gaan zitten. De verpleegkundigen vonden dat ik mij aanstelde gezien de ziekte die ik toen had en dat ik het wel makkelijk aankon gezien mijn jonge le... Toon meer »
*SLECHTE SEH ATTENTIE!!!* Tot nu toe nog nooit zo'n slonzige en onprofessionele ervaring gehad op de SEH van dit ziekenhuis. Ik werd ontvangen door twee verpleegkundigden die naar mijn mening beter thuis konden gaan zitten.
De verpleegkundigen vonden dat ik mij aanstelde gezien de ziekte die ik toen had en dat ik het wel makkelijk aankon gezien mijn jonge leeftijd. DIt is echt gestoord!
In de wachttijd van de bloeduitslag en het advies van de dokter kreeg ik slechte begeleiding van de verpleegkundigen, op momenten wanneer ik bijvoorbeeld naar het toilet moest. Mijn infuus met waterzak moest ik zelf dragen! Ik kreeg geen rek ter ondersteuning. Mijn waterzak kon ik onhandig kwijt op het toilet. Lopen kon ik toen vanwege misselijkheid en duizeligheid haast niet. Ik werd met lopen niet begeleid. Een persoon was bij mij ter ondersteuning. Maar alsnog! Zo druk was het niet op de SEH naar mijn beleving.
Tegen het einde van mijn bezoek werd slordig de infuusnaald eruit gehaald door één van de verpleegkundigen. Het bloed droop op de vloer. Er werd geen pleister met verband opgeplakt. Hiermee kan je het bloeden namelijk stoppen. Zeer onhandig met het aantrekken van mijn jas waar nu een bloedvlek op zit.
Dit is ongehoord en associaal! Een ziekenhuis met goede faciliteiten maar slechte behandeling en nalatige service.
Deze dames denken liever lui dan moe. Dan moet je dit werk niet doen....
Voor professionaliteit en kwaliteit raad ik het HMC Westeinde aan in Den Haag. De verpleegkundingen, doktoren en specialisten
werken had, doen hun werk met passie, zorg, aandacht en Haagsche gezelligheid. Dit ziekenhuis raad ik nog steeds aan. De inzet is hoog en van top kwaliteit. Toon minder »
Colorfulpainter 133
26 augustus 2024 12:12
Ja kom niet helaas geregeld 😡 maar deze keer was het om steunkousen aan te laten meten en is goed gelukt👍👍👍prime geholpen en wordt door de zorgverzekering vergoed mits je eigen risico voldaan is.
ButlerBob bob
8 augustus 2024 09:09
Mijn zoontje van 7 moest voor botbreuk aan zijn arm met spoed geopereerd worden. Doen wat ze beloven, maar wachten en wachten en wachten en het houd maar niet op. Mijn zoon had de hele dag niks gegeten. We moesten er om12.00 uur zijn en waren rond 22.00 uur nog niet klaar.
Hakan Cevik
3 juni 2024 18:06
Tijdens mijn verblijf na een hartinfarct zeer goed en prettig verzorgd.

De hartrevalidatie is goed gefaciliteerd en zeer interactief, helaas wel beduidend minder wat betreft mensvriendelijkheid.
Beau Ter Ham
15 mei 2024 12:12
Mooi, modern ziekenhuis waar je je weg kan vinden via slimme loop routes. Ondanks dat toch wel moeten zoeken. Afspraak maken voor radiologie was vervelende ervaring, gewoon een onvriendelijke mevrouw die het vervelend leek te vinden dat we belde. Gelukkig waren de verpleegkundige en arts bij radiologie vriendelijk en behulpzaam. Parkeren al gemeld door an... Toon meer »
Mooi, modern ziekenhuis waar je je weg kan vinden via slimme loop routes. Ondanks dat toch wel moeten zoeken.

Afspraak maken voor radiologie was vervelende ervaring, gewoon een onvriendelijke mevrouw die het vervelend leek te vinden dat we belde.

Gelukkig waren de verpleegkundige en arts bij radiologie vriendelijk en behulpzaam.

Parkeren al gemeld door anderen: genoeg ruimte maar moeizaam door lastige toegang tot de garage en één lift. Gelukkig is er een trap…

We besloten een kopje koffie te drinken in het ziekenhuis. Een gezellige plek met eenknopskoffie die best oké was. Helaas konden we ons geen lekker zoetigheidje veroorloven want iemand had besloten dat €4,50 voor een stukje appel gebak een reeële prijs was. Schaam jullie! Toon minder »
Anton de Zeeuw
19 april 2024 07:07
Fijn ziekenhuis, meestal snel een afspraak mogelijk,met ov goed te doen ook als je vanaf het busstation naar t ziekenhuis loopt (10 min met loop blessures het is goed te doen dus.
Ik verkies dit ziekenhuis altijd boven andere heb geen zin in lange reistijden kom niet uit Gouda
Caroline jaa
31 maart 2024 23:11
Parkeren is best vervelend met 1 lift. Je bent genoodzaakt vaak de trap te pakken omdaf het zo lang duurt voordat de lift komt in de parkeergarage. Ook zijn de prijzen in restaurant eigenlijk beetje belachelijk.
Devid Van Ree
28 maart 2024 08:08
Zeer fijn geholpen, adequaat, professioneel ,uiterst vriendelijke zorgverleners en daardoor geruststellend. Wat leveren deze mensen een prachtig werk en zo liefdevol. …en wat leven we in een mooi land om deze zorg te kunnen krijgen. Dankbaar!
Daan & Reef
17 maart 2024 10:10
Afdeling neurologie is echt vreselijk. Totaal geen empathie voor onze situatie. Mijn man had blijkbaar een hernia. Hij heeft weken op een mri moeten wachten, slechte communicatie. En ondertussen zeggenndat je een paracetamolletje moet drinken.

Wat een slechte ziekenhuis zeg!
Selma Atmani
3 maart 2024 18:06
Me zoontje moest 18 Jan 2024 komen bij de anesthesiologie want hij wordt 30 januari geholpen aan zijn amandelen nu waren we daar en kregen we een gesprek met anesthesioloog mevrouw dekker nou het begon al goed (niet dus) toen ze me zoontje riep sprak ze zijn naam verkeerd uit waarop me zoontje zijn naam wel goed zei en toen begon ze al een rot opmerking te... Toon meer »
Me zoontje moest 18 Jan 2024 komen bij de anesthesiologie want hij wordt 30 januari geholpen aan zijn amandelen nu waren we daar en kregen we een gesprek met anesthesioloog mevrouw dekker nou het begon al goed (niet dus) toen ze me zoontje riep sprak ze zijn naam verkeerd uit waarop me zoontje zijn naam wel goed zei en toen begon ze al een rot opmerking te maken richting me zoontje van 8 jaar die voor het eerst een operatie krijgt in zijn leven
In de spreek kamer zat ze tegen me zoontje te praten alsof hij een man van 35 was maar me zoontje heeft (tos)dat is een taal ontwikkelings stoornis en dat zei ik tegen haar en toen kreeg ik een heel bot antwoord ..me zoontje is een flinke jongen en hij probeerde op zijn manier iets te vragen over het eten toen maakte ze ook al een opmerking wat je zeker niet tegen een kind van 8 hoort te zeggen ...ik snap niet dat er zulke mensen dat soort werk doen en als ze er geen zin in hebben moeten ze ander werk gaan zoeken ...als je in een ziekenhuis werk hoor je mensen gerust te stellen en zeker kinderen en de ouders van kinderen ...ik heb er geen goed gevoel bij want had best nog wel wat vragen maar als je zo wordt behandeld hoeft het van mij niet meer en ga ik na een ander ziekenhuis waar wel mensen werken die er voor de patiënten zijn...ik ga zeker een klacht neer leggen maar ik betwijfel het of ze er ook echt wel wat mee gaan doen helaas moest ik ze 1 ster geven maar liever geef ik geen ster wat dat verdienen ze niet Toon minder »
Hennie Jansse
18 januari 2024 21:09
Heel fijn en prettig ziekenhuis. Zeer vriendelijk personeel dat echt de tijd neemt voor de patiënt.
Chayenne Wijnants
4 januari 2024 04:04
Zorginhoudelijke is het een prima en fijn ziekenhuis. Deskundig personeel en de artsen nemen de tijd om je goede uitleg te geven. Parkeren echter belachelijk duur. Ik ben er noodgedwongen 5 weken lang bijna dagelijks geweest met steeds parkeerkosten van 3,50 of 5 euro. Reken maar uit. Koffie in het restaurant is ook erg duur, 3,50 voor een cappucino in een k... Toon meer »
Zorginhoudelijke is het een prima en fijn ziekenhuis. Deskundig personeel en de artsen nemen de tijd om je goede uitleg te geven. Parkeren echter belachelijk duur. Ik ben er noodgedwongen 5 weken lang bijna dagelijks geweest met steeds parkeerkosten van 3,50 of 5 euro. Reken maar uit. Koffie in het restaurant is ook erg duur, 3,50 voor een cappucino in een kartonnen beker. Een gevulde koek kost 2,60, om even een indicatie te geven. Dit zou wel wat minder mogen vind ik. Toon minder »
Githa Henriëtte
18 november 2023 14:02
Ik ben zeer teleurgesteld in mijn recente ervaring in dit ziekenhuis. Ik heb ernstige zwangerschapsmisselijkheid en vroeg om medicijnen via een infuus, omdat dit in het verleden effectief was gebleken. Helaas kreeg ik alleen een zetpil voorgeschreven, die na meer dan een week nog steeds niet hielp. Toen ik vroeg om medicijnen via een infuus, werd mij vertel... Toon meer »
Ik ben zeer teleurgesteld in mijn recente ervaring in dit ziekenhuis. Ik heb ernstige zwangerschapsmisselijkheid en vroeg om medicijnen via een infuus, omdat dit in het verleden effectief was gebleken. Helaas kreeg ik alleen een zetpil voorgeschreven, die na meer dan een week nog steeds niet hielp.

Toen ik vroeg om medicijnen via een infuus, werd mij verteld dat ik dan een nacht moest blijven. In plaats daarvan werd ik naar huis gestuurd met minimale verlichting en bleef ik meer dan 15 keer per dag overgeven. Deze aanpak heeft mijn toestand niet verbeterd, en ik voelde me niet serieus genomen.

Bovendien zou ik die dag een echo krijgen om de gezondheid van mijn zwangerschap te controleren, maar dit gebeurde ook niet. Ik zit nu nog steeds thuis, worstelend met ernstige misselijkheid en onzekerheid over de gezondheid van mijn baby. Ik hoop dat dit ziekenhuis in de toekomst meer aandacht zal besteden aan de behoeften van patiënten en effectievere behandelingsopties zal overwegen. Andere landen, zoals België, lijken beter te begrijpen hoe ze zwangerschapsmisselijkheid moeten behandelen. Toon minder »
Oum Sayfudien
2 november 2023 13:01
Slecht ziekenhuis en helaas ervaring op meerdere afdelingen. De zorg op de SEH laat veel te lang op zich wachten. "We komen over 30 min de waardes checken..." Dat werd dus gewoon 1u20 minuten zonder enig bericht van vertraging! De afdeling Dermatologie is ook verre van aan te raden. Ik heb een doorverwijzing naar het WKZ in Utrecht gevraagd, ik rij dus lie... Toon meer »
Slecht ziekenhuis en helaas ervaring op meerdere afdelingen.

De zorg op de SEH laat veel te lang op zich wachten. "We komen over 30 min de waardes checken..." Dat werd dus gewoon 1u20 minuten zonder enig bericht van vertraging!

De afdeling Dermatologie is ook verre van aan te raden. Ik heb een doorverwijzing naar het WKZ in Utrecht gevraagd, ik rij dus liever 45 min naar Utrecht dan dat ik bij het GHZ Dermatologie kom.

Informatie over waar je moet zijn heel erg onduidelijk. Borden met verwijzing naar apotheek onduidelijk. Je hebt er een dienstapotheek en nog een andere apotheek bij de hoofdingang. Noem deze ajb anders zodat je weet waar je heen moet en niet van kastje naar muur gestuurd wordt!

Parkeerinfo onduidelijk. P3 enorm krappe garage met lift die niet goed werkt. Aanduiding bij P3 staat op vrij terwijl de garage overvol is. Uitrijkaarten worden niet verstrekt. Kortingstarief kaartjes (die overigens niet zelf worden aangeboden maar waar je om moet vragen!) werken niet waardoor je toch volle pond moet betalen. Hier ga ik een claim voor indienen want ik vind het onbehoorlijk dat ik parkeerkosten moet betalen voor zorgmedewerker die veel te laat komt opdagen.

Verder weinig parkeerplekken bij de SEH, onhandig ingedeeld en de inrichting van het ziekenhuis is ook niet helemaal gelukt... Allemaal wazige saaie afbeeldingen en overal dezelfde koeien. Troosteloos uitzicht.

Ook helaas ongeplande opname gehad van 1 nacht op Kindergeneeskunde. Wat een waardeloos "bed"(het mag de naam 'bed' niet hebben, zo slecht!)! Je moet een stoel ombouwen en dan zou het een bed moeten zijn. Maar je ligt gewoon op rondingen van de stoel en niet plat, mijn rug ging hier echt kapot aan. Vervolgens vraag je om extra kussens en die worden pas uren later gebracht. We waren op zondag einde middag (16.50 uur) in het ziekenhuis (HAP, SEH, Opname) en pas rond 19.30 uur werden we naar de kamer gebracht. NIEMAND heeft ons eten of drinken aangeboden die avond, en ook niet aan mijn kind dat opgenomen werd. Bizar vind ik dat. En geen oog dichtgedaan want ze hebben in dit ouderwetse aftandse ziekenhuis nog nooit van stille alarmen gehoord. Ze moeten eens flink investeren in zorgtechnologie zodat het personeel efficiënter zorg kan verlenen op het juiste moment! En een opleiding voor het zorgpersoneel met hoe je om moet gaan met patiënten lijkt me ook op zijn plaats!

Ik hoop hier nooit meer te komen. Ik stel ook voor dat het Management dit zelf eens gaat ervaren, ga eens undercover overnachten in je ziekenhuis en ervaar zelf hoe slecht je behandeld wordt. Toon minder »
S HN
11 oktober 2023 13:01
Slecht ziekenhuis en helaas ervaring op meerdere afdelingen. De zorg op de SEH laat veel te lang op zich wachten. "We komen over 30 min de waardes checken..." Dat werd dus gewoon 1u20 minuten zonder enig bericht van vertraging! De afdeling Dermatologie is ook verre van aan te raden. Ik heb een doorverwijzing naar het WKZ in Utrecht gevraagd, ik rij dus lie... Toon meer »
Slecht ziekenhuis en helaas ervaring op meerdere afdelingen.

De zorg op de SEH laat veel te lang op zich wachten. "We komen over 30 min de waardes checken..." Dat werd dus gewoon 1u20 minuten zonder enig bericht van vertraging!

De afdeling Dermatologie is ook verre van aan te raden. Ik heb een doorverwijzing naar het WKZ in Utrecht gevraagd, ik rij dus liever 45 min naar Utrecht dan dat ik bij het GHZ Dermatologie kom.

Informatie over waar je moet zijn heel erg onduidelijk. Borden met verwijzing naar apotheek onduidelijk. Je hebt er een dienstapotheek en nog een andere apotheek bij de hoofdingang. Noem deze ajb anders zodat je weet waar je heen moet en niet van kastje naar muur gestuurd wordt!

Parkeerinfo onduidelijk. P3 enorm krappe garage met lift die niet goed werkt. Aanduiding bij P3 staat op vrij terwijl de garage overvol is. Uitrijkaarten worden niet verstrekt. Kortingstarief kaartjes (die overigens niet zelf worden aangeboden maar waar je om moet vragen!) werken niet waardoor je toch volle pond moet betalen. Hier ga ik een claim voor indienen want ik vind het onbehoorlijk dat ik parkeerkosten moet betalen voor zorgmedewerker die veel te laat komt opdagen.

Verder weinig parkeerplekken bij de SEH, onhandig ingedeeld en de inrichting van het ziekenhuis is ook niet helemaal gelukt... Allemaal wazige saaie afbeeldingen en overal dezelfde koeien. Troosteloos uitzicht.

Ook helaas ongeplande opname gehad van 1 nacht op Kindergeneeskunde. Wat een waardeloos "bed"(het mag de naam 'bed' niet hebben, zo slecht!)! Je moet een stoel ombouwen en dan zou het een bed moeten zijn. Maar je ligt gewoon op rondingen van de stoel en niet plat, mijn rug ging hier echt kapot aan. Vervolgens vraag je om extra kussens en die worden pas uren later gebracht. We waren op zondag einde middag (16.50 uur) in het ziekenhuis (HAP, SEH, Opname) en pas rond 19.30 uur werden we naar de kamer gebracht. NIEMAND heeft ons eten of drinken aangeboden die avond, en ook niet aan mijn kind dat opgenomen werd. Bizar vind ik dat. En geen oog dichtgedaan want ze hebben in dit ouderwetse aftandse ziekenhuis nog nooit van stille alarmen gehoord. Ze moeten eens flink investeren in zorgtechnologie zodat het personeel efficiënter zorg kan verlenen op het juiste moment! En een opleiding voor het zorgpersoneel met hoe je om moet gaan met patiënten lijkt me ook op zijn plaats!

Ik hoop hier nooit meer te komen. Ik stel ook voor dat het Management dit zelf eens gaat ervaren, ga eens undercover overnachten in je ziekenhuis en ervaar zelf hoe slecht je behandeld wordt. Toon minder »
S BJ
11 oktober 2023 13:01
Zeer goed geholpen door oogarts Wiercx van Rhijn. Zij nam de tijd om te luisteren, vragen te beantwoorden en uitleg te geven. Dat gaf mij direct vertrouwen.

Alle lof voor de verpleegster en/of assistente en de arts over hoe ze met mij als angst patiënt omgingen bij de begeleiding, de voorbereiding en bij het zetten van de Avastin injectie in het oog.
petronella overbeeke
6 september 2023 14:02
Zwaar slecht ziekenhuis! Ik ben hier voor mijn eerste bevalling geweest helaas. Ze hebben tegen mij gelogen zodat ze mij konden inleiden. Ik was niet medisch, was nog voor tijd en mijn dochter groeide goed plus alle bloeduitslagen waren goed. Ik ben tijdens mijn bevalling mishandeld door het verplegend personeel. Er werd totaal niet naar mij geluisterd en to... Toon meer »
Zwaar slecht ziekenhuis!
Ik ben hier voor mijn eerste bevalling geweest helaas.
Ze hebben tegen mij gelogen zodat ze mij konden inleiden.
Ik was niet medisch, was nog voor tijd en mijn dochter groeide goed plus alle bloeduitslagen waren goed.
Ik ben tijdens mijn bevalling mishandeld door het verplegend personeel.
Er werd totaal niet naar mij geluisterd en toen ik om pijn medicatie vroeg werd dit geweigerd.
Ik kreeg alleen neusspray waarvan ik tot de dag van vandaag niet weet wat het was.
Zogenaamd was het voor de pijn en mocht ik vanwege die spray niks anders.
Wat blijkt nou, zulke pijnmedicatie blijkt helemaal niet te bestaan.
Ook hebben ze zonder toestemming na het aanleggen van mijn infuus bloed geprikt.
Zogenaamd wilde ze mijn bloedgroep weten terwijl die gewoon in mijn dossier staat en ik heb het nog duidelijk aangegeven ook.
Ook heb je geen 3/4 buisjes nodig daarvoor.
Ook werd er keihard op mijn borst gedrukt toen ik hyperventileerde waardoor ik helemaal geen lucht meer kreeg.
En dan doen ze het nog twee keer ook, dus thanks voor de bijna dood ervaring want zo voelde het.
Ook werd er zonder te vragen een zeiknatte washand over mijn mond gehouden en over mijn gezicht geveegd.
Hierdoor dacht ik dat ik gewaterboard werd.
Dus ook bedankt daarvoor he!
Vervolgens eiste ze dat ze ontsluiting mochten voelen.
Okee hoort erbij maar mag wel gewoon geweigerd worden wat ik niet wist.
Ze werden ook nog boos omdat ik het uitschreeuwde van de pijn.
Alsof een hele hand in je doos geen pijn doet🤦🤦.
Oh en ze wilde een hartslagmeter op mijn dochters hoofdje plakken en omdat het niet lukte hebben ze me maar zonder verdoving en toestemming geknipt en mijn dochter eruit getrokken.
Was echt nergens voor nodig, alle waardes waren goed, er zat geen poep in het water.
Er was totaal geen reden voor om mij zo te behandelen.
Ze zaten zelfs te zeuren over hoe ik in bed lag, want ik mocht alleen op me rug.
En laat me maar niet beginnen over hoe slecht ze mijn dochter hebben behandeld, gelukkig kon ze na twee dagen weg en heeft ze geen blijvende schade.
En nu na vijf jaar probeer ik mijn dossier op te vragen en ze zeggen doodleuk dat heb je al eerder gedaan en toen heb je hem gekregen.
Nou ik vraag me af wie hem voor mij heeft aangevraagd en opgehaald want ik was het niet... Toon minder »
Melissa Smit
4 september 2023 07:07
Jammer dat je altijd een sterretje moet geven, eigenlijk wil ik dat niet doen. Maar goed, Ik vind de ziekenhuis echt echt heel slecht vooral 't groene hart ziekenhuis, Mijn vriend moest een operatie onder gaan en het is niet goed genezen en de artsen daar zeggen dat het geneesd vervolgens moet die 3× terug komen voor controle en vervolgens zeggen ze dat het... Toon meer »
Jammer dat je altijd een sterretje moet geven, eigenlijk wil ik dat niet doen. Maar goed,

Ik vind de ziekenhuis echt echt heel slecht vooral 't groene hart ziekenhuis,
Mijn vriend moest een operatie onder gaan en het is niet goed genezen en de artsen daar zeggen dat het geneesd vervolgens moet die 3× terug komen voor controle en vervolgens zeggen ze dat het netjes uitziet. De huisarts waar hij loopt zeg dat die spoed geopereerd moet worden maar helaas geven ze daar geen antwoord op.

Over mij zelf
Ik ga naar de huisarts en zeg dat ik heel erg last heb ze verwijst mij door naar 't ziekenhuis, ik ga daar heen en zeggen ze heb je daar alleen pijn nee ook daar gelijk want het trekt helemaal door waarop 't brief stond dat dat ook gecontroleerd en bekeken moest worden maar nee 1 kant en andere kant hebben ze niet gedaan waar ik voor spijtig de deur daar uit liep. Loop je de andere route waar je ook moest zijn krijg je gelijk te horen van je mond dicht moet houden en ik zei nog niks . Nog geen eens Hallo of goeiemiddag nee zitten controleren snel weg.
Nou dank u zeer vriendelijk ik ga wel naar een ander ziekenhuis waar ik toen 5 jaar geleden eerst beter werd begrepen en geholpen Toon minder »
kim van der Pompe
30 augustus 2023 14:02
Kort geleden een nood opname van 3 dagen. Van top tot teen onderzocht. De ervaring was op zich positief, voelde me met liefde omringd en goed verzorgd. Zelfs het eten, voor een hospitaal, niet slecht. Een minder positieve ervaring. Er werd een arteriele punctie gedaan. Daar kreeg ik een joekel van een blauwe plek van op mijn pols, die na 2 weken nog steeds n... Toon meer »
Kort geleden een nood opname van 3 dagen. Van top tot teen onderzocht. De ervaring was op zich positief, voelde me met liefde omringd en goed verzorgd. Zelfs het eten, voor een hospitaal, niet slecht. Een minder positieve ervaring. Er werd een arteriele punctie gedaan. Daar kreeg ik een joekel van een blauwe plek van op mijn pols, die na 2 weken nog steeds niet weg is. Ik heb ondertussen gehoord dat daar een drukverband op had gemoeten. Mij dus een raadsel dat in een goed hospitaal als't groene hart dat niet gedaan werd. Toon minder »
narabroadcast
25 juli 2023 09:09
Neuroloog mw. Bakels stuurde zoonlief weg na aankomst met ambulance op spoedeisende hulp. Volgens haar was zijn klachten gerelateerd aan stress! Achteraf bleek een herseninfarct te zijn. Ook personeel was zeer onvriendelijk en de hele tijd aan het schreeuwen. Waar zijn we beland, dachten we?! In een ziekenhuis nota bene, op spoedeisende hulp waar het perso... Toon meer »
Neuroloog mw. Bakels stuurde zoonlief weg na aankomst met ambulance op spoedeisende hulp. Volgens haar was zijn klachten gerelateerd aan stress! Achteraf bleek een herseninfarct te zijn. Ook personeel was zeer onvriendelijk en de hele tijd aan het schreeuwen. Waar zijn we beland, dachten we?! In een ziekenhuis nota bene, op spoedeisende hulp waar het personeel ten aller tijd moet professioneel, rustig, vriendelijk en uiteraard adequaat kunnen handelen. Helaas niets van dat. Het voelde alsof we op de verkeerde plek op de verkeerde tijd ergens beland waren. Ongelooflijk!!!. Zeer traumatische ervaring. Houding en handelen van verpleegkundigen en arts i.o Nicollette J. Noorda als supervisor neuroloog mw F. Bakels zeer arrogant, onprofessioneel en buitengewoon onaardig. Wat een houding en een buitengewone arrogantie! Sommige mensen kiezen de verkeerde beroep met alle gevolgen van dien. Affiniteit, vriendelijkheid en passie voor en in je werk zijn zeer belangrijk . Werk aan de winkel! Toon minder »
Lily
4 juli 2023 09:09
Neuroloog mw. Bakels stuurde zoonlief weg na aankomst met ambulance op spoedeisende hulp. Volgens haar was zijn klachten gerelateerd aan stress! Achteraf bleek een herseninfarct te zijn. Ook personeel was zeer onvriendelijk en de hele tijd aan het schreeuwen. Waar zijn we beland, dachten we?! In een ziekenhuis nota bene, op spoedeisende hulp waar het perso... Toon meer »
Neuroloog mw. Bakels stuurde zoonlief weg na aankomst met ambulance op spoedeisende hulp. Volgens haar was zijn klachten gerelateerd aan stress! Achteraf bleek een herseninfarct te zijn. Ook personeel was zeer onvriendelijk en de hele tijd aan het schreeuwen. Waar zijn we beland, dachten we?! In een ziekenhuis nota bene, op spoedeisende hulp waar het personeel ten aller tijd moet professioneel, rustig, vriendelijk en uiteraard adequaat kunnen handelen. Helaas niets van dat. Het voelde alsof we op de verkeerde plek op de verkeerde tijd ergens beland waren. Ongelooflijk!!!. Zeer traumatische ervaring. Houding en handelen van verpleegkundigen en arts i.o Nicollette J. Noorda als supervisor neuroloog mw F. Bakels zeer arrogant, onprofessioneel en buitengewoon onaardig. Wat een houding en een buitengewone arrogantie! Sommige mensen kiezen de verkeerde beroep met alle gevolgen van dien. Affiniteit, vriendelijkheid en passie voor en in je werk zijn zeer belangrijk . Werk aan de winkel! Toon minder »
L.
4 juli 2023 09:09
De arts ( dr Verberne was goed. Kwam betrouwbaar resoluut over Dus krijgt van mij een 9!! ) maar t secretariaat.25 mei geweest zou online aanvraag MRI door gestuurd worden naar Hardenberg. Maar hoorde niets. gebeld. niets ontvangen.foutje bedankt Gouda 4 u exstra rijden

heen en terug
Ria Ten Brinke
26 juni 2023 12:12
Super slecht kwa info kwa de rot ziekte kanker.
Sterker nog de echte artsen die het weten zeggen compleet wat anders.
En tevens informatie over een experiment op het laatste moment over beginnen terwijl de keuze is gemaakt.
Sorry echt super slecht.
Ik pas voor dit ziekenhuis
Perry van vliet
21 juni 2023 17:05
Ik ben in het GHZ geweest voor dagopname. Poliepen in mijn neus moesten verwijderd worden. Ik wist niet echt waar ik heen moest, maar er was een behulpzame SCHOONMAKER die wist waar ik moest zijn. Een andere indersteunende medewerker heeft mij later verder de weg gewezen... Let wel: het was totaal niet hun werk (!). Vervolgens eenmaal in de opname laten wet... Toon meer »
Ik ben in het GHZ geweest voor dagopname. Poliepen in mijn neus moesten verwijderd worden. Ik wist niet echt waar ik heen moest, maar er was een behulpzame SCHOONMAKER die wist waar ik moest zijn. Een andere indersteunende medewerker heeft mij later verder de weg gewezen... Let wel: het was totaal niet hun werk (!).

Vervolgens eenmaal in de opname laten weten dat ik autisme heb. Vanaf dat moment werd alles wat ging gebeuren mij exact verteld. Dat vond ik erg fijn. Zelfs bij de operatie vertelde de arts mij alles.

Helaas was, toen de operatie afgerond was, de steun minder. Ik kreeg zat te drinken en kreeg wat te eten. Het bezoek aan bed van de arts was niet goed te noemen. Ik kreeg bijna geen informatie, ja, ik moest zelfs de informatie uit haar trekken.

Ook het moment wanneer ik kon gaan was niet duidelijk en ik voelde mij op een gegeven moment aan mijn lot over gelaten.

Ik heb feedback gegeven aan de behandelend arts en zij reageerde daar open en vriendelijk op, wat weer een pre is.

Al met al is er zeker ruimte voor verbetering, maar het ziekenhuis is één van de betere waar ik mee te maken heb gehad. Toon minder »
Xander Hoogendoorn
15 juni 2023 16:04
Neuroloog mw. Bakels stuurde zoon weg na aankomst met ambulance op spoedeisende hulp. Volgens haar was klachten gerelateerd aan stress! Achteraf bleek een herseninfarct te zijn. Ook personeel was zeer onvriendelijk en de hele tijd aan het schreeuwen. Waar zijn we beland, dachten we?! In een ziekenhuis nota bene op spoedeisende hulp waar personeel ten aller... Toon meer »
Neuroloog mw. Bakels stuurde zoon weg na aankomst met ambulance op spoedeisende hulp. Volgens haar was klachten gerelateerd aan stress! Achteraf bleek een herseninfarct te zijn. Ook personeel was zeer onvriendelijk en de hele tijd aan het schreeuwen. Waar zijn we beland, dachten we?! In een ziekenhuis nota bene op spoedeisende hulp waar personeel ten aller tijd moet professioneel, vriendelijk ... zich gedragen. Helaas niets van dat. Het voelde alsof we op de verkeerde plek op de verkeerde tijd zaten. Ongelooflijk!!!. Zeer traumatische ervaring. Houding en handelen van verpleegkundigen en arts i.o Nicollette J. Noorda als supervisor neuroloog Bakels zeer arrogant, onprofessioneel en buitengewoon onaardig. Toon minder »
Lily
3 juni 2023 08:08
Wat een fijn en goed ziekenhuis. Overal waar gewerkt word is er wel eens wat niet goed gaat. Ik zeg altijd als er geen fouten worden gemaakt wordt er niet gewerkt. Prima ziekenhuis waar we blij mee mogen zijn.
lejo ghijssen
16 maart 2023 16:04
Neuroloog mw. Bakels stuurde zoon weg na aankomst met ambulance op spoedeisende hulp. Volgens haar was klachten gerelateerd aan stress! Achteraf bleek een herseninfarct te zijn. Ook personeel was zeer onvriendelijk en hele tijd aan het schreeuwen. Waar zijn we beland, dachten we?! In een ziekenhuis nota bene op spoedeisende hulp waar personeel ten aller tij... Toon meer »
Neuroloog mw. Bakels stuurde zoon weg na aankomst met ambulance op spoedeisende hulp. Volgens haar was klachten gerelateerd aan stress! Achteraf bleek een herseninfarct te zijn. Ook personeel was zeer onvriendelijk en hele tijd aan het schreeuwen. Waar zijn we beland, dachten we?! In een ziekenhuis nota bene op spoedeisende hulp waar personeel ten aller tijd moet professioneel, vriendelijk ... zich gedragen. Helaas niets van dat. Het voelde alsof we op de verkeerde plek op de verkeerde tijd zaten. Ongelooflijk!!!. Zeer traumatische ervaring. Houding en handelen van verpleegkundigen en arts i.o als supervisor neuroloog Bakels zeer onprofessioneel en buitengewoon onaardig. Toon minder »
Lily
25 februari 2023 16:04
ik wilde graag een kamer boeken voor 2 personen voor 4 weken all inclusive zodat mijn vrouw en ik kunnen bijkomen van een leven lang in de uitkering zitten. Ik heb de truuk namelijk gehoord van een zekere Shafique in de restauratie. Deze vrouw bivakkeerde namelijk van 4 tm 28 januari bij jullie in het ziekenhuis voor gratis terwijl zij helemaal niets mankee... Toon meer »
ik wilde graag een kamer boeken voor 2 personen voor 4 weken all inclusive zodat mijn vrouw en ik kunnen bijkomen van een leven lang in de uitkering zitten. Ik heb de truuk namelijk gehoord van een zekere Shafique in de restauratie. Deze vrouw bivakkeerde namelijk van 4 tm 28 januari bij jullie in het ziekenhuis voor gratis terwijl zij helemaal niets mankeerde maar alleen omdat haar vader ( levenslange uitkeringstrekkende buitenlander ) zat te wachten op een plaats in een ander ( gratis ) hotel. graag boeken van 1 maart tm 28 maart ivm de energierekening ( lekker laag ) maar dit geldt blijkbaar alleen voor buitenlanders met een hoop praatjes, ik hoor niets van dit #$%%$$### ziekenhuis/ hotel Toon minder »
Ik Dus
17 februari 2023 05:05
Ziekenhuis zal ik niets van zeggen, maar als je wat wilt gebruiken tast je wel diep in de buidel. Een gevulde koek €2,60 een glas uitgeperste sinaasappelsap €4.00
Daarbij kan het personeel verderop een stuk uitgebreider eten dan ze hier aanbieden voor bezoekers.
Bert d.j.
27 januari 2023 19:07
Als Drentenaar kwam ik via de spoedeisende hulp binnen met de ambulance. Ik was ondersteboven van een trap in een Landal huisje gevallen. De zorg door de ambulancebroeder Richard en van de doctoren en verpleegkundigen was hartverwarmend en uiterst deskundig. Er werd zorgvuldig en professioneel met mij gepraat over wat er allemaal ging gebeuren. Ondanks de ba... Toon meer »
Als Drentenaar kwam ik via de spoedeisende hulp binnen met de ambulance. Ik was ondersteboven van een trap in een Landal huisje gevallen. De zorg door de ambulancebroeder Richard en van de doctoren en verpleegkundigen was hartverwarmend en uiterst deskundig. Er werd zorgvuldig en professioneel met mij gepraat over wat er allemaal ging gebeuren. Ondanks de barsten in mijn schedel, hoofdwonden en talloze kneuzingen was de zorg van een hoog niveau waardoor ik (langzaam) lopend het ziekenhuis zeer voldaan kon verlaten met een gevoel van “Alles komt goed” ❤️💛💚🧡💙 Toon minder »
Henk Kroesen
22 januari 2023 18:06
Ben nou voor de 2e keer bij afdeling neurologie geweest op arts niks aan te merken , maar het personeel die afspraken maakt heel slordig met afspraak maken ,niet echt luisteren naar cliënt. Ik voel me gewoon teveel daar , heel vervelend. En voor verkeerde afspraak of fouten worden ook absoluut geen excuses voor gemaakt.Heel laks; leven deGHZ ! voor mij laat... Toon meer »
Ben nou voor de 2e keer bij afdeling neurologie geweest op arts niks aan te merken ,
maar het personeel die afspraken maakt heel slordig met afspraak maken ,niet echt luisteren naar cliënt.
Ik voel me gewoon teveel daar ,
heel vervelend. En voor verkeerde afspraak of fouten worden ook absoluut geen excuses voor gemaakt.Heel laks; leven deGHZ ! voor mij laatste keer om daar te komen! LAATSTE KEER ……. Toon minder »
Siraj Siraj
22 december 2022 13:01
Het GHZ blinkt uit in klantvriendelijkheid en hartelijke 💕 en zeer kundige zorg, dit geldt voor verschillende afdelingen. De ruimten zijn allemaal even verzorgd en aantrekkelijk uitgevoerd. All het personeel is een visitekaartje voor dit groene hart. 💚 Het parkeren is inderdaad een stress-puntje, ivm de lastige en vaak bijna volle garage. Parkeerplaatsen c... Toon meer »
Het GHZ blinkt uit in klantvriendelijkheid en hartelijke 💕 en zeer kundige zorg, dit geldt voor verschillende afdelingen. De ruimten zijn allemaal even verzorgd en aantrekkelijk uitgevoerd. All het personeel is een visitekaartje voor dit groene hart. 💚
Het parkeren is inderdaad een stress-puntje, ivm de lastige en vaak bijna volle garage. Parkeerplaatsen creëren is helaas vaak een lastig punt, anders was dit zeker al opgelost.
Complimenten en dus 5 sterren 🌟 Toon minder »
Lyanne Rudenko
20 december 2022 10:10
De jaarlijkse controle bij Oogheelkunde voor een basisschoolkind met een oogafwijking komt al jaren te laat. Steeds hetzelfde geluid: 'we hebben nu eenmaal een lange wachtlijst'. De jaarlijkse controle is nu meer een 1,5- jaarlijkse controle, zeg dat dan ook gewoon als je het niet red. Als je zelf niet er achteraan belt, hoor je niets.
Daniëlle Achterberg
29 november 2022 21:09
Op eerste hulp kunnen ze beter andere naam geven echt gewoon 6 uur lang 2 verpleegkundige gezien en moest naar toilet werd er gezegd alweer? Was 2 en half uur later... Lopen ook geen stap harder erg druk in hokje met computers en praten wat ze afgelopen weekend privé hebben gedaan.. Dan uiteindelijk opgenomen op ouderenafdeling ivm geen plek op juiste afdeli... Toon meer »
Op eerste hulp kunnen ze beter andere naam geven echt gewoon 6 uur lang 2 verpleegkundige gezien en moest naar toilet werd er gezegd alweer? Was 2 en half uur later...
Lopen ook geen stap harder erg druk in hokje met computers en praten wat ze afgelopen weekend privé hebben gedaan..
Dan uiteindelijk opgenomen op ouderenafdeling ivm geen plek op juiste afdeling.
Volgende dag naar neurologie en daar diverse verpleegkundige de 1 geeft je aandacht en is goed in zijn vak en de andere zie je in 8 uur 1 x ..
De voedingsmedewerksters aardig en behulpzaam..weten waar ze het over hebben..
Nee voor mij groene hart niet de juiste plek om te genezen en te verblijven.
Ze praten op de afdeling en op eerste hulp druk druk maar gedragen zich er totaal niet naar... Toon minder »
Yolanda Jacobs
16 oktober 2022 13:01
Ze hebben het allemaal zogenaamd druk maar staan met hun handen in hun zakken!! Op het rode knopje gedrukt voor mijn oma die vergaat van de pijn en duurt zeker meer dan een half uur voordat er personeel aankomt. Belachelijk echt!!
Demi Anten
12 september 2022 14:02
GHZ Gouda is best wel een fijn ziekenhuis en niet alleen voor de regio :) , met meestal behoorlijke aardig personeel.

Tja wel een mis diagnose, ben wel een beetje zuur, na jaren.

Wel raar dat het dossier alleen opgehaald kan worden, niet online en niet per post #Antiek dus .................
Beheer Beer
30 augustus 2022 09:09
Dag opname gaat liever lunchen.
Smijt een plakje kaas op je boterham
Je kunt er ook niet douchen nadat weet ik hoeveel aan me hebben gezeten.
De chirurg wil liever niet met je praten na operatie.
Geen excuus voor meer dan 10x prikken in mijn arm voor infuus.
Je mag ineens niet thuis douchen en gewoon weg gaan.
Astrid van Dorp
7 augustus 2022 10:10
Goede service en begeleiding al vanaf de servicedesk bij de hoofdingang. Prima parkeergarage. Goede busverbinding van en naar het ziekenhuis. Rolstoelen beschikbaar voor mensen slecht ter been. Toiletten mooi schoon. Afdelingen goed te vinden door duidelijk aangegeven route beschrijving. Vriendelijk personeel.
Tanner H
18 juli 2022 09:09
Vandaag super fijn en goed geholpen bij radiologie. Met pasgeboren baby is het sowieso een uitdaging (en spannend) dus daar werd helemaal in meegedacht. Ik kon eerst rustig voeden, en er werd gevraagd of dat kon. Het was super dat dit werd mogelijk gemaakt en dat de ruimte hiervoor werd gelaten! Super fijn en een verademing! De mevrouw achter de balie bij ra... Toon meer »
Vandaag super fijn en goed geholpen bij radiologie. Met pasgeboren baby is het sowieso een uitdaging (en spannend) dus daar werd helemaal in meegedacht. Ik kon eerst rustig voeden, en er werd gevraagd of dat kon. Het was super dat dit werd mogelijk gemaakt en dat de ruimte hiervoor werd gelaten! Super fijn en een verademing! De mevrouw achter de balie bij radiologie verdient dit compliment. Toon minder »
Marjolein van werkhooven
14 juli 2022 09:09
Mensen zijn erg aardig maar bereikbaarheid is absolute slecht. Klantcontactcentrum is amateuristisch het lijkt wel of er te weinig mensen werken. Werd wel uitendelijk goed geholpen maar moest er echt achterna gaan.
Nora van Berg
19 juni 2022 15:03
Fijn zo’n kleinschalig ziekenhuis dichtbij - dacht ik.
Erg jammer dat zowel de neuroloog als de MS verpleegkundige niet met je meedenken naar oplossingen. En ondertussen gaat kostbare tijd verloren en lever ik steeds een stukje gezondheid in.
Daarom ga ik op zoek naar een andere neuroloog .
Want wat heb je aan vriendelijkheid zonder doortastendheid ?
Arenda Rous
10 juni 2022 04:04
GHZ Gouda is best wel een fijn ziekenhuis en niet alleen voor de regio :) , met meestal behoorlijke aardig personeel.

Tja wel een mis diagnose, ben wel een beetje zuur, na jaren.

Wel raar dat het dossier alleen opgehaald kan worden, niet online en niet per post.
Beheer Beer
1 juni 2022 08:08
Schoon ziekenhuis, aardig mensen.
R A
14 mei 2022 12:12
Plotseling opgenomen. 14 dagen in ziekenhuis gelegen met voetwond. Alle lof voor de verpleging en de artsen. Geweldig geholpen. Iedereen is vriendelijk naar de patiënten.
Jos Spans
16 maart 2022 11:11
Een nog sociaal Ziekenhuis in deze wereld.
Mensen doen hun best en hebben mijn moeder,s leven gered.
Ik ben ze eeuwig dankbaar en respect voor degene die er werken en helpen .
r g
5 maart 2022 12:12
Deze week de eerste keer in dit ziekenhuis geweest.
Prettig ontvangen door de dame aan de receptie en bij het polisecretariaat van de kaakchirurg.
Behulpzaam en vriendelijk personeel die mij daarna behandeld hebben
Connie Jongeneel
23 februari 2022 10:10
Inhoudelijk een fijn ziekenhuis met vriendelijk personeel. Maar de bereikbaarheid is vrij hopeloos. Alléén maar telefonisch, via een keuzemenu dat naar niks leidt en gewoon uitkomt bij een klantcontactcentrum. Dat dan toch weer moet doorverbinden en vervolgens zelf stuit op de wachtenden bij het betreffende polisecretariaat. Waar het werkelijk eindeloos kan... Toon meer »
Inhoudelijk een fijn ziekenhuis met vriendelijk personeel. Maar de bereikbaarheid is vrij hopeloos. Alléén maar telefonisch, via een keuzemenu dat naar niks leidt en gewoon uitkomt bij een klantcontactcentrum. Dat dan toch weer moet doorverbinden en vervolgens zelf stuit op de wachtenden bij het betreffende polisecretariaat. Waar het werkelijk eindeloos kan duren. Blijkbaar veel te weinig ondersteunend personeel. En alsof er geen digitalisering bestaat ! Er zijn zelfs ziekenhuizen waar je digitaal je eigen afspraken kunt beheren en inzage hebt in je dossier, en waar je op zijn minst e-mail contact kunt leggen. Niks daarvan bij het GHZ. Toon minder »
Leo Roest
21 februari 2022 13:01
Dichtbij het station, een bushalte voor de deur, alleen met de auto parkeren is (zeker bij herhaaldelijke bezoeken) wat prijzig. Het ziekenhuis biedt enorm veel. Per afdeling wisselt de service en sfeer wel wat. Van uitmuntend prettig tot onprettig. Soms lijkt het hele systeem zo groot dat het wat te onoverzichtelijk wordt waardoor miscommunicatie kan ontsta... Toon meer »
Dichtbij het station, een bushalte voor de deur, alleen met de auto parkeren is (zeker bij herhaaldelijke bezoeken) wat prijzig. Het ziekenhuis biedt enorm veel. Per afdeling wisselt de service en sfeer wel wat. Van uitmuntend prettig tot onprettig. Soms lijkt het hele systeem zo groot dat het wat te onoverzichtelijk wordt waardoor miscommunicatie kan ontstaan. Gelukkig maakt merendeels van het personeel er wel een feestje van. Wel zou ik het waarderen als er niet alleen naar het mondkapjesgebruik van de gasten maar ook het personeel gekeken wordt. Toon minder »
Alex
9 januari 2022 19:07
Schrijf een review

Veelgestelde vragen

Wat kost één zone Botox bij Groene Hart Ziekenhuis Gouda?

Één zone Botox bij Groene Hart Ziekenhuis Gouda kost € 150,00.

Wat kost een filler behandeling bij Groene Hart Ziekenhuis Gouda?

1 ML filler kost bij Groene Hart Ziekenhuis Gouda v.a. € 375,00. Tijdens een vrijblijvend consult kun je bespreken wat jouw behandeling gaat kosten.

Wat voor reviews heeft Groene Hart Ziekenhuis Gouda?

Op basis van 55 Google reviews heeft Groene Hart Ziekenhuis Gouda 3.9 van de 5 sterren.

Waar is Groene Hart Ziekenhuis Gouda gevestigd?

Op Bleulandweg 10, 2803 HH Gouda, Nederland is Groene Hart Ziekenhuis Gouda gevestigd in Gouda.