Een zeer teleurstellende houding van mevrouw Sophie. De laatste keer moest ik een half uur wachten omdat de afspraken uitgesteld waren (dit was om 11 uur), maar ik ben een tolerant persoon en ik begreep dat het kan gebeuren. Maar vandaag werd het gevoelloos. Ik had een afspraak om 9.00 uur in de ochtend, de dame kwam om 9.05 uur toen er nog 2 andere mensen b...
Toon meer »
Een zeer teleurstellende houding van mevrouw Sophie. De laatste keer moest ik een half uur wachten omdat de afspraken uitgesteld waren (dit was om 11 uur), maar ik ben een tolerant persoon en ik begreep dat het kan gebeuren. Maar vandaag werd het gevoelloos. Ik had een afspraak om 9.00 uur in de ochtend, de dame kwam om 9.05 uur toen er nog 2 andere mensen buiten stonden te wachten. Ik moest opnieuw wachten tot 9.30 uur, zodat ze haar werk kon afmaken en mij kon ophalen. Op dat moment zei ik dat ik weg moest omdat ik niet langer kon wachten. Als ik om 9.30 uur een afspraak wilde, zou ik dat dan doen. Het antwoord van de dame? Als ik 's ochtends kom, moet ik wachten omdat ze het druk heeft. Waarom zijn er dan nog afspraken mogelijk? Waarom is het niet klaar vóór de eerste afspraak? Een grapje voor klanten, ik wil niet betalen voor frivoliteit.
A very disappointing attitude on the part of Mrs. Sophie. The last time I had to wait half an hour because the appointments were delayed (this being at 11 o'clock), but I am a tolerant person and I understood that it can happen. But today it became numb. I had an appointment at 9 in the morning, the lady came at 9:05 when 2 other people were waiting outside. I had to wait again until 9:30 so that she could finish her work and pick me up. At that moment I said that I have to leave because I can't wait any longer. If I wanted an appointment at 9:30, I would do it then. The lady's answer? If I come in the morning I have to wait because she is busy. So why are appointments still available? Why is it not ready before the first appointment? Joking for customers, I don't want to pay for frivolity.
Toon minder »