Afrader voor orthodontische behandelingen: 2x afrader.
Vroege-orthodontie kinderen af te raden in het medisch centrum Wijnegem. Intake vroege orthodontie dochter 8j: afspraak bij dokter Akerman. Alles van foto's en scans werden genomen door de assistentes, nauwelijks uitleg ontvangen van orthodontist Dr Akerman zelf . Allesbehalve kindvriendelijke aanpak. D...
Toon meer »
Afrader voor orthodontische behandelingen: 2x afrader.
Vroege-orthodontie kinderen af te raden in het medisch centrum Wijnegem. Intake vroege orthodontie dochter 8j: afspraak bij dokter Akerman. Alles van foto's en scans werden genomen door de assistentes, nauwelijks uitleg ontvangen van orthodontist Dr Akerman zelf . Allesbehalve kindvriendelijke aanpak. Dochter werd zelf niet betrokken. Een informed consent met vaste prijsbepalingen moest meteen ondertekend worden, wat absoluut niet kan /mag. Meer een commerciële benadering waarbij assistentes het nodige bandwerk doen, dan dat er effectieve kwalitatieve zorgverlening op maat geboden wordt.
Ook voor herstelling retentiedraad heel onprofessionele aanpak.
Afspraak werd gemaakt bij Orthodontist Jef Nelissen. Bij aankomst werd mijn man niet behandeld door Jef Nelissen, maar zou hij door een collega Dr Akerman (orthodont) behandeld worden. Mijn man heeft geen van beide orthodonten gezien. Een jonge dame voerde de behandeling uit, waarvan haar naam niet gegeven werd. Geen idee of ze wel degelijk een medische opleiding tandarts/ orthodontie genoten had. Hierover werden door de dame in kwestie geen antwoorden geboden op de gestelde vragen. Facturatie gebeurde wel op naam van de Orthodont Akerman. Alleszins totaal geen idee wie mijn man behandeld heeft. Facturatie gebeurde wel gewoon op naam van Dr Akerman, desondanks mijn man NIEMAND van orthodonten gezien heeft. Laat staan of deze persoon in kwestie hiervoor gekwalificeerd is en of de uitgevoerde handelingen wel effectief kwalitatief waren. Niets om op terug te vallen. Als dit de standaard zorgverlening is die Medisch centrum op Orthodontievlak kan bieden, geef ik anderen het advies. Zoek beter een professionele zorgverlener die wél aanwezig is, contact maakt met patienten, voldoende educatie en informatie geeft en wiens zorg gericht is op kwaliteit en niet op commerce.
Desondanks deze negatieve ervaring. Zijn mijn kinderen en ikzelf wel steeds heel tevreden geweest over de tandartsen die ons behandeld hebben. Maria Mendez is er 1 uit de 1000. Altijd zeer vriendelijk en zorgzaam. Ontzettend goed contact met de kinderen. Stelt de kinderen steeds gerust en bespreekt wat ze doet. Het zal moeilijk zijn zo een gedreven, enthousiaste en goede tandarts te vervangen. Verder ook heel tevreden over tandarts George. Heel zachtaardig en patientgericht. Hij legt goed uit wat hij doet en waarom. Niets gevoeld van een behandeling, geheel pijnvrij geweest. Je voelt je meteen op je gemak. Dames aan het onthaal zijn ook steeds vriendelijk en behulpzaam. De verantwoordelijke van de balie is luisterbereid en neemt feedback ter harte. Fijn dat er écht geluisterd werd. Nu enkel hopen dat er iets met de feedback gedaan wordt.
Toon minder »