Absoluut een afrader!
Als een zéér regelmatige en fervente bezoeker van zowel schoonheidsspecialisten als huidtherapeuten, én met ervaring in beide vakgebieden, weet ik exact wat kwaliteit is en wat je als betalende bezoeker mag verwachten. Ik maak er mijn maandelijkse hobby van om grote namen in de branche uit te proberen. Mijn keuze voor AD Amsterdam “Huid...
Toon meer »
Absoluut een afrader!
Als een zéér regelmatige en fervente bezoeker van zowel schoonheidsspecialisten als huidtherapeuten, én met ervaring in beide vakgebieden, weet ik exact wat kwaliteit is en wat je als betalende bezoeker mag verwachten. Ik maak er mijn maandelijkse hobby van om grote namen in de branche uit te proberen. Mijn keuze voor AD Amsterdam “Huidkliniek” was gebaseerd op de professionele uitstraling en prachtige behandelvideo’s online, maar helaas bleek de realiteit teleurstellend en verre van wat ik had verwacht.
Hier zijn de details van mijn ervaring:
1. Geen introductie of welkom: De (Syrische) schoonheidsspecialist stelde zich niet voor en nam niet de moeite om mij op een gastvrije manier te ontvangen. Ik kon achter haar aanlopen naar de behandelruimte beneden.
Wél ontving de balie-medewerker mij met een lach en gaf mij meteen bij binnenkomst een mooi gepresenteerd blad met keuze uit 3 soorten thee, suiker, een melkcupje en een koekje.
2. Gebrek aan comfort:
• Het was koud. Ik moest zelf vragen om toegedekt te worden met een dekentje op de behandeltafel, wat een standaardvoorziening is bij schoonheidsspecialisten (vooral in de koudere maanden).
• Er werd geen handdoek over m’n borst/ keel gelegd, waardoor vloeistoffen tijdens de behandeling langs m’n nek en achter in m’n haarlijn liepen. Ook kwamen de kriebelende druppels op m’n ogen en in m’n oren terecht.
3. Slechte uitvoering van de behandeling:
• De gezichtsreiniging was pijnlijk en leidde tot rode plekken. Vrij normaal, maar in dit geval sprongen de tranen in m’n ogen en bewoog ik soms m’n gezicht weg. Ze vroeg wel één keer: ‘Gaat het?’ …..
• De dermabrasie en hydrotherapie werden uitgevoerd zonder structuur, van hot-naar-her over het gezicht, met snelle, chaotische en korte bewegingen. Mijn wangen zijn meer behandeld dan mij voorhoofd of mijn kaaklijn/ onderkin.
•. De kaaklijn en onderkin moesten op verzoek behandeld worden.
• Bij thuiskomst ontdekte ik dat er nog resten van de dermabrasie-korrels in je wenkbrauwen geplakt zaten.
4. Niet volledig geleverd pakket:
• Het Deluxe-pakket beloofde aanvullende technieken zoals LED-lichttherapie, radiofrequentie of hoge frequentie, maar deze werden niet uitgevoerd.
5. Gemiste massages: Het pakket vermeldde een drukpunt gezichtsmassage, nek- en schoudermassage, en hoofdhuidmassage, maar deze werden volledig overgeslagen. De reden dat ik koos voor een langere en duurdere behandeling, was de ontspanning van een professionele gezicht-, nek-, schoudermassage.
6. Vroege beëindiging: De behandeling eindigde 15 minuten eerder dan geboekt. Toen ik dit ter sprake bracht, werd het ontkent door de schoonheidsspecialist.
Conclusie: De ervaring voldeed niet aan de verwachtingen van een professionele en deluxe behandeling van 90 minuten/ €190, door zowel het gebrek aan comfort als de slordige uitvoering en gemiste onderdelen van het pakket.
Toon minder »