Informeren is lastig bij de Mauritskliniek in Nijmegen en het op een nette manier oplossen of in elk geval kritiek ontvangen ook.
2 keer een moedervlekje laten verwijderen. Beide keren werd dit niet vergoed, want niet kwaadaardig.
Ze melden bij de balie dat het niet wordt vergoed, dus dat je het ter plekke zelf moet betalen. Dit beide keren gedaan.
En ine...
Toon meer »
Informeren is lastig bij de Mauritskliniek in Nijmegen en het op een nette manier oplossen of in elk geval kritiek ontvangen ook.
2 keer een moedervlekje laten verwijderen. Beide keren werd dit niet vergoed, want niet kwaadaardig.
Ze melden bij de balie dat het niet wordt vergoed, dus dat je het ter plekke zelf moet betalen. Dit beide keren gedaan.
En ineens word ik geconfronteerd met een rekening van de zorgverzekering, waarbij ik ook nog eigen risico moet betalen.
Op de 1e vraag waarom dit even duur is voor een behandeling met 2 afspraken als een behandeling met 1 afspraak krijg ik het antwoord dat het alsnog even veel tijd kost, en dat het vooral voor mij een voordeel is dat ik in 1x geholpen kan worden....kortom "je moet niet zeuren".
Allright, als dat de regels zijn, prima.
Alleen als ik dan vervolgens aangeef dat mij dit niet duidelijk is verteld bij de balie, en dat ik echt in de veronderstelling was dat ik alleen 100 euro moest betalen voor het geheel. En dat het misschien handig is om dit de volgende keer bij behandelingen / consulten voor de volledigheid even te melden krijg ik van de dame aan de telefoon te horen dat ik dit gewoon had moeten weten. Dit is namelijk algemene kennis....
Als ik dan vervolgens aangeef dat ik niet wekelijks in een ziekenhuis kom, en dit misschien voor de gemiddelde Nederlander geen bekend verhaal is. Dan zegt ze vervolgens: "fijne dag" en hangt op...
Dank Mauritskliniek voor de topservice...
Toon minder »