Quole Medisch Centrum Waalre - Bekijk prijzen en maak een afspraak
Quole Medisch Centrum Waalre

Quole Medisch Centrum Waalre

Bekijk agenda
Tarieven
Botox
1 zone botox (merk: Bocouture)
V.a. € 195 per zone
Hyperhidrosis (per 2 oksels)
V.a. € 550 per 2 oksels
Kleine behandeling botox (baby/mini/halve zone)
V.a. € 99 per behandeling
Fillers
BeloteroBelotero
V.a. € 600 per ml
Juvéderm
V.a. € 525 per ml
Radiesse (1,5 ML)Radiesse (1,5 ML)
V.a. € 695 per 1,5 ml
RestylaneRestylane
V.a. € 510 per ml
Skinbooster
Profhilo (2 ML)Profhilo (2 ML)
V.a. € 375 per behandeling
Kenmerken
Gespecialiseerd in
Botox, Fillers, Profhilo
Kliniek opgericht
2008
Adres
Van Dijklaan 9, Waalre
Heb je een vraag of klopt er iets niet? Neem contact op

Is dit jouw kliniek?

Claim nu deze kliniek en pas de gegevens naar wens aan.

Registreer je kliniek

Werkzame specialisten

Melanie Ho Kang You
Drs. Melanie Ho Kang You
Functie
Huisarts
Botox zone v.a.
€ 195,00
Filler per ml v.a.
€ 510,00
Profiel bekijken
Bekijk agenda
Harm Hawinkels
Dr. Harm Hawinkels
Functie
Plastisch Chirurg
Botox zone v.a.
€ 195,00
Filler per ml v.a.
€ 510,00
Profiel bekijken
Bekijk agenda
Vincent Donders
Dr. Vincent Donders
Functie
Plastisch Chirurg
Botox zone v.a.
€ 195,00
Filler per ml v.a.
€ 510,00
Profiel bekijken
Bekijk agenda

Quole Medisch Centrum Waalre Reviews

4
32 reviews
Doorverwijzing middel huisarts, binnen 1 week een afspraak bij Orthopedie, gemoedelijke sfeer, kennis van zaken, goed advies en uitleg gekregen. Heel erg tevreden. Aan te bevelen.
Petty & Marco Coppens
7 december 2023 16:04
Netjes op tijd voor onze afspraak. Na 25 minuten nogsteeds niet geroepen. Pas nadat je zelf de vraag stelt wat de reden is dat we nogsteeds aan het wachten zijn zonder enige communicatie is het antwoord " ja sorry loopt wat uit " dat zaken uitlopen is vaak onmacht maar dat niet communiceren is naar mijn idee jullie motto " bij ons bent u geen nummer , maar g... Toon meer »
Netjes op tijd voor onze afspraak. Na 25 minuten nogsteeds niet geroepen. Pas nadat je zelf de vraag stelt wat de reden is dat we nogsteeds aan het wachten zijn zonder enige communicatie is het antwoord " ja sorry loopt wat uit " dat zaken uitlopen is vaak onmacht maar dat niet communiceren is naar mijn idee jullie motto " bij ons bent u geen nummer , maar gast! " niet waard. Dus of verwijder jullie motto of doe wat aan jullie service.

En als kers op de taart. Afspraak van vandaag was 3 x verzet en alsnog is timemanagement of goede communicatie ver te zoeken. Niet bepaald een "gast" gevoel dames en heren. Laatste tip: ga serieus om met opmerkingen/ klachten van mensen. Alleen op deze manier kan je als bedrijf groeien.

( u heeft naar aanleiding van onderstaande uw reactie verwijderd , ik laat de mijne wel gewoon staan )
Antwoord op uw reactie: we zaten twee meter af van de dame die door dhr Donders werd opgehaald voor een "intake " maak daar geen ingreep van om daar achter te schuilen. Dit is een mooi voorbeeld van het niet serieus nemen van klantsignalen. Lekker bezig mensen, ga vooral zo door. Toon minder »
B S
19 augustus 2023 00:12
Netjes op tijd voor onze afspraak. Na 25 minuten nogsteeds niet geroepen. Pas nadat je zelf de vraag stelt wat de reden is dat we nogsteeds aan het wachten zijn zonder enige communicatie is het antwoord " ja sorry loopt wat uit " dat zaken uitlopen is vaak onmacht maar dat niet communiceren is naar mijn idee jullie motto " bij ons bent u geen nummer , maar g... Toon meer »
Netjes op tijd voor onze afspraak. Na 25 minuten nogsteeds niet geroepen. Pas nadat je zelf de vraag stelt wat de reden is dat we nogsteeds aan het wachten zijn zonder enige communicatie is het antwoord " ja sorry loopt wat uit " dat zaken uitlopen is vaak onmacht maar dat niet communiceren is naar mijn idee jullie motto " bij ons bent u geen nummer , maar gast! " niet waard. Dus of verwijder jullie motto of doe wat aan jullie service.

En als kers op de taart. Afspraak van vandaag was 3 x verzet en alsnog is timemanagement of goede communicatie ver te zoeken. Niet bepaald een "gast" gevoel dames en heren. Laatste tip: ga serieus om met opmerkingen/ klachten van mensen. Alleen op deze manier kan je als bedrijf groeien.

Antwoord op uw reactie: we zaten twee meter af van de dame die door dhr Donders werd opgehaald voor een "intake " maak daar geen ingreep van om daar achter te schuilen. Dit is een mooi voorbeeld van het niet serieus nemen van klantsignalen. Lekker bezig mensen, ga vooral zo door. Toon minder »
B S
1 april 2023 23:11
Onlangs ben ik behandeld aan een liesbreuk en heb heel goede ervaringen met Medisch Centrum Waalre. Deze organisatie bestaat uit heel vriendelijk, deskundig en klantgericht personeel. Na mijn eerste contact met hen kon ik vrijwel meteen terecht voor een intake-gesprek met mijn chirurg, de heer Groetelaers. Deze nam alle tijd om mij alles uit te leggen en vra... Toon meer »
Onlangs ben ik behandeld aan een liesbreuk en heb heel goede ervaringen met Medisch Centrum Waalre. Deze organisatie bestaat uit heel vriendelijk, deskundig en klantgericht personeel. Na mijn eerste contact met hen kon ik vrijwel meteen terecht voor een intake-gesprek met mijn chirurg, de heer Groetelaers. Deze nam alle tijd om mij alles uit te leggen en vragen te beantwoorden over de behandeling. Enkele dagen voor de ingreep belde de anesthesist de heer van Keeken mij op om vinger aan de pols te houden in verband met mijn lichamelijke gesteldheid.
Er zijn bij Medisch Centrum Waalre geen lange wachtlijsten. Binnen anderhalve week na het intake-gesprek kon ik al terecht voor de ingreep. Die is prima verlopen ; de verzorging nadien was ook prima. Ook mijn vrouw, die zich tijdens de ingreep in de wachtkamer bevond, werd door het personeel - waaronder de eigenaar die even langskwam voor een praatje - prima verzorgd met koffie.
Ik kon reeds aan het begin van de middag naar huis.
Na verloop van tijd belde mijn chirurg de heer Groetelaers mij belangstellend op om te vragen hoe het inmiddels met me ging. Het ging / gaat prima met me ; de liesbreuk is volledig verholpen en ik kan alles weer aan wat ik voordien ook kon. Ik stelde zijn belangstelling zeer op prijs.
Kortom : Medisch Centrum Waalre is een zeer toegankelijke, deskundige en klantvriendelijke organisatie ; voor vragen - zowel voor als na de ingreep - kan je er altijd terecht. Dit centrum is een regelrechte aanrader ! Toon minder »
Steven
21 maart 2023 21:09
Onlangs ben ik behandeld aan een liesbreuk en heb heel goede ervaringen met Medisch Centrum Waalre. Deze organisatie bestaat uit heel vriendelijk, deskundig en klantgericht personeel. Na mijn eerste contact met hen kon ik vrijwel meteen terecht voor een intake-gesprek met mijn chirurg, de heer Groetelaers. Deze nam alle tijd om mij alles uit te leggen en vra... Toon meer »
Onlangs ben ik behandeld aan een liesbreuk en heb heel goede ervaringen met Medisch Centrum Waalre. Deze organisatie bestaat uit heel vriendelijk, deskundig en klantgericht personeel. Na mijn eerste contact met hen kon ik vrijwel meteen terecht voor een intake-gesprek met mijn chirurg, de heer Groetelaers. Deze nam alle tijd om mij alles uit te leggen en vragen te beantwoorden over de behandeling. Enkele dagen voor de ingreep belde de anesthesist de heer van Keeken mij op om vinger aan de pols te houden in verband met mijn lichamelijke gesteldheid.
Er zijn bij Medisch Centrum Waalre geen lange wachtlijsten. Binnen anderhalve week na het intake-gesprek kon ik al terecht voor de ingreep. Die is prima verlopen ; de verzorging nadien was ook prima. Ook mijn vrouw, die zich tijdens de ingreep in de wachtkamer bevond, werd door het personeel - waaronder de eigenaar die even langskwam voor een praatje - prima verzorgd met koffie.
Ik kon reeds aan het begin van de middag naar huis.
Na verloop van tijd belde mijn chirurg de heer Groetelaers mij belangstellend op om te vragen hoe het inmiddels met me ging. Het ging / gaat prima met me ; de liesbreuk is volledig verholpen en ik kan alles weer aan wat ik voordien ook kon. Ik stelde zijn belangstelling zeer op prijs.
Kortom : Medisch Centrum Waalre is een zeer toegankelijke, deskundige en klantvriendelijke organisatie ; voor vragen - zowel voor als na de ingreep - kan je er altijd terecht. Dit centrum is een regelrechte aanrader ! Toon minder »
Chris Mol
21 maart 2023 21:09
Ooglidcorrectie laten doen. Goede zorgen. Was nogal zenuwachtig maar ze hebben me er met humor en duidelijk uitleggen doorheen geholpen!
Simone Elsen
14 maart 2023 12:12
Super fijn geholpen. Drs Harm en zijn team hebben er een mooi resultaat van gemaakt van de Max lift. Ben heel blij. Bedankt enne het was nog gezellig / gemoedelijk ook.Nogmaals dank.groetjes van de Bosschebol
Heidi van der Velden
3 maart 2023 09:09
Ik ben geholpen aan mijn oogleden,ruim 1 jaar geleden Zeer tevreden erover, ben er nog blij mee. En ik wordt zeker al 2 jaar aan mijn schouder geholpen door spuiten in mijn schouder te krijgen , gaat al stukken beter,ook in mijn knie spuiten gehad. Mijn man wordt er ook altijd goed behandeld..knie-operatie gehad en ook schouderoperatie gehad. Je wordt altij... Toon meer »
Ik ben geholpen aan mijn oogleden,ruim 1 jaar geleden
Zeer tevreden erover, ben er nog blij mee.
En ik wordt zeker al 2 jaar aan mijn schouder geholpen door spuiten in mijn schouder te krijgen , gaat al stukken beter,ook in mijn knie spuiten gehad.
Mijn man wordt er ook altijd goed behandeld..knie-operatie gehad en ook schouderoperatie gehad.
Je wordt altijd vriendelijk behandeld.
Het zijn allemaal vriendelijke mensen. Toon minder »
A van Dooren
20 februari 2023 09:09
Wat een verschrikkelijk medisch centrum, ik had een afspraak om 12:30 maar werd pas rond half 4 geholpen, terwijl als men de gene in kwestie te laat zou zijn zou je een boete krijgen. Ik had nagevraagd en blijkt dat het een bekend probleem is hiero..tijd kost geld en je word nergens mee gecompenseerd
ka nasri
19 januari 2023 15:03
Vorige jaar ooglid correctie gedaan in deze kiniek.
ze hebben heel mijn oog beschadigd! En ik moet het maar uitzoeken, word niet meer geholpen en nu heb ik allemaal littekens op mijn oog en bultjes. Er is niet eens moeite gedaan om een gesprek of afspraak te maken.

ik raad iedereen af om hier een e ingreep te doen!!!!
Magnefiq Hairstudio
15 februari 2022 14:02
Heel slecht behandeld daar borst prothese gezet alles zit scheef geen kleine lettertjes gelezen als je niet tevreden bent zijn hun niet aansprakelijk Dokter Donders heeft mij geholpen dus let op ik ga nu klachten commissie in schakelen
Marietje van Wesenbeeck
29 juni 2021 10:10
Goed en vakkundig personeel!
Nick van Ham
4 juni 2021 14:02
Top bedrijf met ondertussen zeer veel gespecialiseerde afdelingen
Erwin van Dijk
1 juni 2021 18:06
Fijn tandheelkundig centrum waar ik al jarenlang met volle tevredenheid kom
Fred
10 maart 2021 15:03
Ik dank God op m’n blote knieën dat ik geholpen ben aan mijn liesbreuk
Dikke complimenten aan heel het Quole team echt iedereen is vriendelijk vakkundig en oprecht betrokken met de patiënt/ gast
Een dikke 10 met gouden griffel
DANKJEWEL
René Van Vught
17 februari 2021 17:05
Vanmorgen intake gehad bij Dr.Donders.
Hij nam de tijd en beantwoorde netjes mijn vragen.
Hij was persoonlijk en professioneel!!
Daarna nog bij assistente's gesprek ook daar werd je goed en zorgzaam behandeld.
Ik heb dit ook anders meegemaakt en ik voel me hier erg op mijn plek voor operatie in januari....👍👍
Brigitte Geraads
12 november 2020 12:12
Parkeer je auto niet direct bij de ingang. Één van de artsen, gynaecoloog Joke Haartsen, parkeerde haar gebutste VW Touareg zo nauw naast mijn auto, dat zij bij uitstappen haar portier met een flinke tik tegen mijn portier stootte. Mevrouw had daar geen boodschap aan, nam ook niet de tijd of er schade was ontstaan. Nadat ik later een foto van haar auto had g... Toon meer »
Parkeer je auto niet direct bij de ingang. Één van de artsen, gynaecoloog Joke Haartsen, parkeerde haar gebutste VW Touareg zo nauw naast mijn auto, dat zij bij uitstappen haar portier met een flinke tik tegen mijn portier stootte. Mevrouw had daar geen boodschap aan, nam ook niet de tijd of er schade was ontstaan. Nadat ik later een foto van haar auto had gemaakt kwam ze naar buiten en zei dat ze dokter Joke Haartsen was, verder niet voor rede vatbaar.
Ik hoop dat haar behandelingen wel zorgvuldiger worden uitgevoerd dan haar parkeermaneuvres en dat zij met patiënten wel fatsoenlijk kan communiceren als er een probleem is. Toon minder »
Kees Olieman
1 november 2020 12:12
Kon hier binnen 3 dagen terecht ipv de 4 weken bij mijn eigen ziekenhuis. Vriendelijke en deskundige orthopeed. Ook de telefonistes zijn erg aardig en meedenkend. Het is een klein ziekenhuis maar er wordt goed rekening gehouden met de Corona maatregelen.
S G
23 september 2020 14:02
Snelle in planning mogelijk, persoonlijke benadering, gratis parkeren. Leuk ingericht medisch centrum dat zie je toch vaak anders.
Niets te maken met behandeling maar zelfs echte plantjes en bloemen ( raar misschien maar het viel me op 😄)
marja
13 augustus 2020 18:06
Schrijf een review

Veelgestelde vragen

Wat kost een Botox behandeling bij Quole Medisch Centrum Waalre?

De prijs van één zone Botox bij Quole Medisch Centrum Waalre is € 195,00.

Wat zijn de kosten van fillers bij Quole Medisch Centrum Waalre?

Een fillerbehandeling bij Quole Medisch Centrum Waalre kost per 1 ML v.a. € 510,00. Maak een afspraak voor een vrijblijvend consult om de prijs voor jouw behandeling te bespreken.

Hoe zijn de reviews bij Quole Medisch Centrum Waalre?

Quole Medisch Centrum Waalre heeft op basis van 19 Google reviews 4 van de 5 sterren.

Waar is Quole Medisch Centrum Waalre gevestigd?

Quole Medisch Centrum Waalre is gevestigd op Van Dijklaan 9 in Waalre.