Mauritskliniek Den Haag - Bekijk prijzen en maak een afspraak
Mauritskliniek Den Haag

Mauritskliniek Den Haag

Naast gespecialiseerde dermatologische zorg biedt Mauritskliniek ook gespecialiseerde cosmetische zorg. Onze cosmetisch arts KNMG kijkt samen met u hoe we de tekenen van huidveroudering tegen gaan met een natuurlijk resultaat. Wij gaan voor hoge kwaliteit zorg op een prettige en persoonlijke manier.

- Uitgevoerd door cosmetisch arts KNMG
- Hoge kwaliteit zorg op een veilige, prettige en persoonlijke manier
- Enkel gebruik van tijdelijke injectables
- Geen verdunde, goedkopere en andere varianten van spierontspanners
- Behandeling volgens richtlijnen van het NVCG
- U ontvangt een paspoort voor injectable registratie

Mauritskliniek Den Haag uit Den Haag is gespecialiseerd in cosmetische behandelingen, waaronder botulinetoxine (Botox) en fillers.

Naast gespecialiseerde dermatologische zorg biedt Mauritskliniek ook gespecialiseerde cosmetische zorg. Onze cosmetisch arts KNMG kijkt samen met u hoe we de tekenen van huidveroudering tegen gaan met een natuurlijk resultaat. Wij gaan voor hoge kwaliteit zorg op een prettige en persoonlijke manier. Meer lezen »

Huidveroudering tegen gaan met natuurlijke resultaten.

Tarieven
Botox
1 zone botox (merk: Botox)
V.a. € 195 per zone
2 zones
V.a. € 360 per behandeling
3 zones
V.a. € 480 per behandeling
Kleine behandeling botox (baby/mini/halve zone)
V.a. € 120 per behandeling
Fillers
Juvéderm
V.a. € 345 per ml
Fillers overige
Sculptra (per flacon 10 ML)Sculptra (per flacon 10 ML)
V.a. € 670 per behandeling
Skinbooster
Profhilo (2 ML)Profhilo (2 ML)
V.a. € 350 per behandeling
VISCODERM Hydrobooster
V.a. € 235 per behandeling
Kenmerken
Aantal behandelingen per jaar
1000
Gespecialiseerd in
Skinboosters, Botox, Fillers, Profhilo, Huidverbetering, Laser / IPL, Chemische peeling, Chirurgie
Kliniek opgericht
2022
Adres
Louis Couperusplein 2, Den Haag
Mauritskliniek Den Haag
Heb je een vraag of klopt er iets niet? Neem contact op

Werkzame specialisten

Magali van der Made-Netten
Drs. Magali van der Made-Netten
Functie
Cosmetisch Arts KNMG
Botox zone v.a.
€ 195,00
Filler per ml v.a.
€ 345,00
Profiel bekijken
Rinke Borgonjen
Dr. Rinke Borgonjen
Functie
Dermatoloog
Botox zone v.a.
€ 195,00
Filler per ml v.a.
€ 345,00
Profiel bekijken

Mauritskliniek Den Haag Reviews

2.8
106 reviews
VER UIT DE BUURT BLIJVEN VAN DE HEER Firdaus Ibrahim die eerder bij Alexis Kliniek heeft gewerkt. Mijn vrouw voor controle geweest voor een bultje. de arts Firdaus Ibrahim wilde een 6 cm litteken snijden om het kleine bultje van 1 cm weg te halen. MIJN VROUW HEEFT DIT GEWEIGERD. Zij hebben na een aantal weken een factuur gestuurd met daarin dat de behande... Toon meer »
VER UIT DE BUURT BLIJVEN VAN DE HEER Firdaus Ibrahim die eerder bij Alexis Kliniek heeft gewerkt.

Mijn vrouw voor controle geweest voor een bultje.
de arts Firdaus Ibrahim wilde een 6 cm litteken snijden om het kleine bultje van 1 cm weg te halen. MIJN VROUW HEEFT DIT GEWEIGERD.

Zij hebben na een aantal weken een factuur gestuurd met daarin dat de behandeling/ingreep voor het weg halen is gedaan.

DIT IS GELOGEN! na contact op te nemen. hebben zij alsnog een incasso bureau gestuurd.

Deze arts fraudeert met behandelingen, om geld af te troggelen. Toon minder »
ralph unods
9 maart 2024 22:10
Beste mensen, Uitkijken met F. Ibrahim hij is een oplichter die eerst bij Alexa kliniek werkte. Naar aanleiding van een verwijzing van mijn huisarts doorverwezen naar een privé kliniek, afd. dermatologie. Met de heer F.Ibrahim een consult gehad waarna ik een crème diende te gebruiken die de ontsteking zou verminderen, bij het 2e gesprek werd aangegeven dat... Toon meer »
Beste mensen, Uitkijken met F. Ibrahim hij is een oplichter die eerst bij Alexa kliniek werkte. Naar aanleiding van een verwijzing van mijn huisarts doorverwezen naar een privé kliniek, afd. dermatologie. Met de heer F.Ibrahim een consult gehad waarna ik een crème diende te gebruiken die de ontsteking zou verminderen, bij het 2e gesprek werd aangegeven dat ik een kleine ingreep zou krijgen om het weg te snijden. Ik had besloten om de ingreep niet uit te voeren. Maar kreeg hier toch een nota voor gestuurd. Enige waar deze dermatoloog aan denkt is geld. Ik ben blij dat ik geen ingreep door deze dermatoloog heb gehad. Toon minder »
Damini Bhagwandin
9 maart 2024 22:10
Eerst voor mij is een afspraak gemaakt daarna de afspraak is door hen verzet. met terugbelleverzoek zal voor mijn een nieuwe afspraak gemaakt worden dat is ook niet gebeurd. Ik heb ontzetten pijn aan mijn been, de eerst mogelijkeheden habben zij gegeven over 3 manden.🫤
de sisters
22 januari 2024 10:10
Ik zie de vele negatieve revieuws maar begrijp deze echt niet. 1) Aardige dermatoloog dr. F. Ibrahim. 2) Hij had al tijdens 1e bezoek de oplossing door het voorschrijven van een juiste creme. Eerder bezochte dermatologen op verschillende adressen konden dit niet! Hier nu dus direct goed geholpen en wat mij betreft een aanrader. 3) vriendelijke dames aan de r... Toon meer »
Ik zie de vele negatieve revieuws maar begrijp deze echt niet.
1) Aardige dermatoloog dr. F. Ibrahim.
2) Hij had al tijdens 1e bezoek de oplossing door het voorschrijven van een juiste creme.
Eerder bezochte dermatologen op verschillende adressen konden dit niet!
Hier nu dus direct goed geholpen en wat mij betreft een aanrader.
3) vriendelijke dames aan de receptie.
4) Mooi gebouw, goed bereikbaar. Betaald parkeren voor de deur.
5) Acceptable wachttijd... is overal! Toon minder »
Robert
5 januari 2024 18:06
Al geruime tijd ben ik onder behandeling bij de Maurits kliniek voor pukkels dit is een tijdje goed gegaan maar weer terug gekomen Uiteindelijk blijkt het om een atheromcyste te gaan (re.oksel) ik had en heb er heel veel last van en wil hem verwijderd hebben maar krijg te horen Nee mevrouw hij is te ontstoken het moet rustig worden anders kan je infecties kr... Toon meer »
Al geruime tijd ben ik onder behandeling bij de Maurits kliniek voor pukkels dit is een tijdje goed gegaan maar weer terug gekomen
Uiteindelijk blijkt het om een atheromcyste te gaan (re.oksel) ik had en heb er heel veel last van en wil hem verwijderd hebben maar krijg te horen
Nee mevrouw hij is te ontstoken het moet rustig worden anders kan je infecties krijgen dit snap ik
Maar als je terug komt omdat hij rustiger is kan het niet want dan is het te rustig maar mocht het terug komen moet je te allen tijde terug komen dat doe je maar elke keer krijg je of een zalf of een antibioticum voor geschreven en een dossier lezen schijnt er ook niet bij te horen ik ben allergisch voor een antibioticum en wat schrijft de arts voor juist het medicijn waar je allergisch voor bent
In een woord ik vind dit te zot voor woorden als arts kan je fouten maken want het is mensenwerk maar dit kan e het niet ik zou dan ook ABSOLUUT niet deze kliniek aanraden

Ga hier niet naartoe als je extreem veel last hebt want ze luisteren niet verschuilen zich achter hun scherm lezen dossiers niet

En kunnen het niet hebben als je er weg wilt

Ik zet nooit meer een stap hier
Ik ga liever gewoon dood Toon minder »
anna van woerden
3 januari 2024 13:01
Zeer tevreden over Maurits kliniek Den Haag. Onze dochter heeft alopecia en alles in zeer korte tijd weer aangegroeid door de behandelingen van deze kliniek. Konden heel snel terecht zodra wij een kale plek zagen, en werd geholpen door aardige meelevende artsen. Ook 1 keer een misverstand gehad over een afspraak die wij hadden gemist en wel betalen, maar o... Toon meer »
Zeer tevreden over Maurits kliniek Den Haag.
Onze dochter heeft alopecia en alles in zeer korte tijd weer aangegroeid door de behandelingen van deze kliniek.
Konden heel snel terecht zodra wij een kale plek zagen, en werd geholpen door aardige meelevende artsen. Ook 1 keer een misverstand gehad over een afspraak die wij hadden gemist en wel betalen, maar ook dit werd vrij snel opgelost voor ons.
Zeker 5 sterren waard voor ons! Toon minder »
Dewi De vreede
9 december 2023 13:01
Na jarenlang cliënt te zijn geweest zowel ik, mijn vrouw, en overige familie.(kunnen ze na het lezen van de review op naam opzoeken) samenwerking opgezegd voor de behandeling van mijn zoon. Belde inzake een factuur voor een gemiste afspraak, wilde uitleggen dat het een misverstand betrof en wij een belafspraak hadden voor mijn zoon. Mijn vrouw zou de maandag... Toon meer »
Na jarenlang cliënt te zijn geweest zowel ik, mijn vrouw, en overige familie.(kunnen ze na het lezen van de review op naam opzoeken) samenwerking opgezegd voor de behandeling van mijn zoon. Belde inzake een factuur voor een gemiste afspraak, wilde uitleggen dat het een misverstand betrof en wij een belafspraak hadden voor mijn zoon. Mijn vrouw zou de maandag erop bellen voor een nieuwe afspraak. Helaas was de factuur eerder. Geen probleem mea culpa wilde de misverstand uitleggen. De kille manier van praten, bijna kleinerend heeft mij direct doen besluiten de samenwerking stop te zetten. Dossier opgevraagd via een formulier en ga met mijn zoon ergens anders. Wellicht zijn ze te groot geworden en laten alles over aan de administratie. Dacht middels een gesprek met de behandelaar e.e.a. duidelijk te krijgen en na betalen het geheel voort te zetten. De behandelaren waren wel goed. Echter is het uiteraard niet zo dat alle goede behandelaren alleen bij de Maurits Kliniek werken.
Ik verwacht geen elite behandeling heb respect voor de regels echter als je na al die jaren wordt weggezet als een nummer dan is het tijd om te evalueren of je ergens nog wel goed zit. Alsnog 3 sterren vanwege de behandelaren werkzaam bij de kliniek. Toon minder »
Soerin Ramdhani
22 september 2023 10:10
Super tevreden met Dr. A. Hogewoning (dermatoloog).
Wordt ook vrij snel geholpen en de dokter denkt met je mee.
Samira Fares
8 mei 2023 17:05
Inmiddels is mijn klacht naar behoren opgelost. De nota die ik inderdaad ontving is gecrediteerd. Een kind van 14 die net door weer en wind zich vanuit school naar de Mauritskliniek heeft gehaast wegsturen omdat hij 7 minuten te laat is? Bij de Mauritskliniek doen ze het gewoon. Zelf lopen ze natuurlijk noooooit uit. Ik verdenk ze er zelfs van dat ze op dez... Toon meer »
Inmiddels is mijn klacht naar behoren opgelost. De nota die ik inderdaad ontving is gecrediteerd.

Een kind van 14 die net door weer en wind zich vanuit school naar de Mauritskliniek heeft gehaast wegsturen omdat hij 7 minuten te laat is? Bij de Mauritskliniek doen ze het gewoon. Zelf lopen ze natuurlijk noooooit uit. Ik verdenk ze er zelfs van dat ze op deze manier gewoon makkelijk cashen, en zo hun uitlooptijd verkorten.
Want natuurlijk krijgen we gewoon een rekening toegestuurd. Mijn huisarts raadde mij deze kliniek aan, ik heb mijn huisarts hoog zitten maar ik was wel wat argwanend toen ik de dramatische reviews zag. Wilde het toch een kans geven, maar helaas, voor mij ook een slechte ervaring. Voortaan ga ik naar de Statenkliniek. Dan maar de rekeningen voorschieten. Toon minder »
Sonia X
26 april 2023 05:05
Inmiddels is mijn klacht naar behoren opgelost. De nota die ik inderdaad ontving is gecrediteerd. Een kind van 14 die net door weer en wind zich vanuit school naar de Mauritskliniek heeft gehaast wegsturen omdat hij 7 minuten te laat is? Bij de Mauritskliniek doen ze het gewoon. Zelf lopen ze natuurlijk noooooit uit. Ik verdenk ze er zelfs van dat ze op dez... Toon meer »
Inmiddels is mijn klacht naar behoren opgelost. De nota die ik inderdaad ontving is gecrediteerd.

Een kind van 14 die net door weer en wind zich vanuit school naar de Mauritskliniek heeft gehaast wegsturen omdat hij 7 minuten te laat is? Bij de Mauritskliniek doen ze het gewoon. Zelf lopen ze natuurlijk noooooit uit. Ik verdenk ze er zelfs van dat ze op deze manier gewoon makkelijk cashen, en zo hun uitlooptijd verkorten.
Want natuurlijk krijgen we gewoon een rekening toegestuurd. Mijn huisarts raadde mij deze kliniek aan, ik heb mijn huisarts hoog zitten maar ik was wel wat argwanend toen ik de dramatische reviews zag. Wilde het toch een kans geven, maar helaas, voor mij ook een slechte ervaring. Voortaan ga ik naar de Statenkliniek. Dan maar de rekeningen voorschieten. Toon minder »
Anne Sofia
26 april 2023 05:05
Kwam.voor ontsierd rechterbeen werd me geadviseerd links ook te laten doen nu links brandplek van binnen met pijn ,rechterbeen nog net zo lelijk als ervoor met eigen risico erbij ruim 700 armer maar ik laat het er niet bij zitten ga na de pasen contact opnemen
Stap Vogel
8 april 2023 08:08
Ik was terughoudend vanwege de negatieve reacties. Ik ben al meerdere malen voor mijzelf en mijn dochter bij de mauritskliniek geweest. Altijd vriendelijke mensen, snel geholpen, ook aan telefoon en afspraken worden nagekomen.
Shanna Leegstra
28 maart 2023 14:02
Meer dan zes jaar gaan erheen Verbeter mijn situatie niet. Ik heb last van jeukende klap roodheid Alle crèmes en zalven hebben me niet geholpen Artsen daar doen geen volledig onderzoek van de huid. .Huidbiopsie bijvoorbeeld اAlle artsen zijn er. Hun antwoord is nietik weet het niet ik kan het nie Er is een arts die ervaring heeft in het veld, maar het boeken... Toon meer »
Meer dan zes jaar gaan erheen Verbeter mijn situatie niet. Ik heb last van jeukende klap roodheid Alle crèmes en zalven hebben me niet geholpen Artsen daar doen geen volledig onderzoek van de huid. .Huidbiopsie bijvoorbeeld اAlle artsen zijn er. Hun antwoord is nietik weet het niet ik kan het nie Er is een arts die ervaring heeft in het veld, maar het boeken van een afspraak met hem heeft maanden nodig dr munardi Toon minder »
adnan adnan
24 maart 2023 06:06
Een kind van 14 die net door weer en wind zich vanuit school naar de Mauritskliniek heeft gehaast wegsturen omdat hij 7 minuten te laat is? Bij de Mauritskliniek doen ze het gewoon. Zelf lopen ze natuurlijk noooooit uit. Ik verdenk ze er zelfs van dat ze op deze manier gewoon makkelijk cashen, en zo hun uitlooptijd verkorten. Want natuurlijk krijgen we gewoo... Toon meer »
Een kind van 14 die net door weer en wind zich vanuit school naar de Mauritskliniek heeft gehaast wegsturen omdat hij 7 minuten te laat is? Bij de Mauritskliniek doen ze het gewoon. Zelf lopen ze natuurlijk noooooit uit. Ik verdenk ze er zelfs van dat ze op deze manier gewoon makkelijk cashen, en zo hun uitlooptijd verkorten.
Want natuurlijk krijgen we gewoon een rekening toegestuurd. Mijn huisarts raadde mij deze kliniek aan, ik heb mijn huisarts hoog zitten maar ik was wel wat argwanend toen ik de dramatische reviews zag. Wilde het toch een kans geven, maar helaas, voor mij ook een slechte ervaring. Voortaan ga ik naar de Statenkliniek. Dan maar de rekeningen voorschieten. Toon minder »
Sonia X
8 maart 2023 15:03
Bij Mauritskliniek Den Haag met alle tevredenheid behandeld door de dermatoloog. Een fijne kliniek met vriendelijke en kundige specialisten!
hannah conen
22 december 2022 14:02
Wat een slechte organisatie is dit. Tot 4 keer toe is een afspraak afgezegd. Ook heeft de dermatoloog medicatie voorgeschreven voordat de uitslag vanuit het lab er was, omdat deze man zeker wist te zien wat er aan de hand was. Die uitslag van het lab was toch anders en de medicatie heb ik dus voor niks gebruikt. Ik zou jezelf een plezier doen en niet naar de... Toon meer »
Wat een slechte organisatie is dit. Tot 4 keer toe is een afspraak afgezegd. Ook heeft de dermatoloog medicatie voorgeschreven voordat de uitslag vanuit het lab er was, omdat deze man zeker wist te zien wat er aan de hand was. Die uitslag van het lab was toch anders en de medicatie heb ik dus voor niks gebruikt. Ik zou jezelf een plezier doen en niet naar deze kliniek te gaan. Dan is de wachttijd elders maar wat langer, je zal uiteindelijk beter behandeld worden dan bij de Maurits Kliniek. Toon minder »
Evelien Gransjean
21 december 2022 15:03
Helaas moet ik van 5 sterren naar 1. Ik kom hier al jaren jaren, helaas als je nu een afpraak maakt 6 weken moet wachten. Zeker door bezuinigingen...jammer
Replay2012
25 oktober 2022 08:08
Ben dit jaar en eind 2021 tot volle tevredenheid geholpen en behandeld door dermatoloog Haemers. Prettige en ccorrecte receptie. Ook de ondersteuning van de assistentes(n) : super vriendelijk en bekwaam. Voor mij niets dan lof.
ASE POST
19 oktober 2022 07:07
Na alle reviews gelezen te hebben heb ik alsnog een gokje gewaagd om een afspraak te maken. Wat een drama!Erg onprofessioneel en afspraak wordt last minute afgezegd terwijl ik hier speciaal vrij voor heb geregeld. Bespaar aub de moeite en maak elders een afspraak!Bespaart een hoop gedoe
Sarah
13 oktober 2022 08:08
Na alle reviews gelezen te hebben heb ik alsnog een gokje gewaagd om een afspraak te maken. Wat een drama!Erg onprofessioneel en afspraak wordt last minute afgezegd terwijl ik hier speciaal vrij voor heb geregeld. Bespaar aub de moeite en maak elders een afspraak!Bespaart een hoop gedoe
Vanity
13 oktober 2022 08:08
Mijn vriendin is bij deze kliniek geweest. Ze maken afspraken, zeggen deze zelf af, en beweren daarna dat jij hem hebt afgezegd. Daarna brengen ze hoge kosten in rekening, en bellen levert steeds een ander verhaal op. En blijkbaar zijn er meer met deze ervaring. Bizar dat dit mag.
Vito NL
15 augustus 2022 09:09
Geholpen doorvDr. Hogewoning aardig en kundige dokter. Goed advies, en ik kon snel terecht voor mijn 1e afspraak en behandeling. Ze denken met je mee. Iedereen is ook heel erg vriendelijk.

Heel erg bedankt voor de goede zorgen.
Mevr. Kenbeek van den Berg
Diana Touw
16 juni 2022 20:08
Een ongelofelijke opeenstapeling van misstanden. Een vlekje op mijn huid werd gecontroleerd. De dermatoloog wilde het verder laten onderzoeken. De uitslag was negatief. Toen ik vroeg naar de aanleiding voor het onderzoek, was het antwoord: “omdat u zich zorgen maakte”. Dat verbaasde me. Of ik me wel of niet zorgen maakte was niet ter sprake gekomen en het na... Toon meer »
Een ongelofelijke opeenstapeling van misstanden.
Een vlekje op mijn huid werd gecontroleerd. De dermatoloog wilde het verder laten onderzoeken. De uitslag was negatief. Toen ik vroeg naar de aanleiding voor het onderzoek, was het antwoord: “omdat u zich zorgen maakte”. Dat verbaasde me. Of ik me wel of niet zorgen maakte was niet ter sprake gekomen en het nader onderzoek was zeker niet op mijn aandringen. Door dit onderzoek ging de rekening wel van €135 naar €440.
Ik heb een klacht ingediend waarbij ik vroeg naar de medische grond voor het nader onderzoek en waar ik wees op foutieve informatie over de tarieven. Op de website stond namelijk dat de tarieven van de Mauritskliniek niet hoger waren dan bij reguliere ziekenhuizen, terwijl dat wel het geval bleek te zijn.
Mijn brief werd geantwoord door de klachtenfunctionaris, die de Mauritskliniek alleen maar ging verdedigen, in plaats van zich als bemiddelaar op te stellen, zoals wettelijk bepaald.
Omdat ook na telefonisch contact en mailwisseling nog steeds geen medische grond voor het onderzoek werd genoemd en omdat de kliniek nog steeds weigerde de tarieveninformatie op de website aan te passen, heb ik opnieuw een brief geschreven, waarin ik ook inzicht vroeg in mijn dossier, wat een patiëntenrecht is.
Toen kreeg ik een volledig andere reactie. Er werd me toegezegd dat de rekening teruggebracht zou worden tot alleen de kosten van het consult en dat de tarieveninformatie op de website zou worden aangepast. Mijn dossierinformatie heb ik niet gekregen.
Na 3 maanden had ik nog steeds geen terugbetaling ontvangen en heb ik weer contact opgenomen. De klachtenfunctionaris gaf aan het alsnog in orde te gaan maken, maar wilde weer een deel van de kosten van het onderzoek in rekening brengen. Ik heb moeten verwijzen naar de toezegging van 3 maanden geleden om alsnog een terugbetaling van alle kosten boven die van het consult te krijgen. Toon minder »
Ivana Gomes Durão
8 juni 2022 16:04
Vriendelijk maar wordt ik serieus genomen?
J Broekhuizen
31 mei 2022 18:06
Oplichters!!!! De dermatoloog en de baliemedewerkster hebben mij beiden niet op de hoogte gesteld van de kosten die in rekening worden gebracht bij het voeren van een telefonisch gesprek. Ik had gebeld naar de dermatoloog om een korte (niet erg dringende) vraag te stellen, met in de veronderstelling dat dat zomaar kan. Echter is er achteraf circa 100 euro i... Toon meer »
Oplichters!!!!

De dermatoloog en de baliemedewerkster hebben mij beiden niet op de hoogte gesteld van de kosten die in rekening worden gebracht bij het voeren van een telefonisch gesprek. Ik had gebeld naar de dermatoloog om een korte (niet erg dringende) vraag te stellen, met in de veronderstelling dat dat zomaar kan. Echter is er achteraf circa 100 euro in rekening gebracht voor deze paar minuten bellen. Zowel de dermatoloog als de baliemedewerkster hadden mij hiervan op de hoogte moeten brengen. Ik vind dat dit echt niet kan. Verder was de persoonlijke aandacht tijdens de behandeling erg slecht. Er wordt ongeïnteresseerd gedrag vertoont en alles wordt snel 'afgeraffeld' om binnen de beperkte tijd te blijven. Toon minder »
J Bilzarian
17 mei 2022 10:10
Ik ben een paar keer door mevrouw C van Heuven behandeld voor mijn spataders.
Ik ben zeer tevreden.
Mvg
Priscilla de Best
Tim de Best
29 april 2022 12:12
Ik ben bij Maurits Den Haag geweest. Super lieve personeel, tijdens een dermapen behandeling was alles netjes uitgelegd wat gaat nu gebeuren.
Ben tevreden :)
Kamila Shefka
15 maart 2022 19:07
ik ben wel tevreden over deze kliniek! wel veel wachttijd maar ach waar ook niet ?
Birgit Gigi
4 februari 2022 10:10
Standaard 30 min langer wachter in wachtkamer en een dermatoloog die amper kijkt.
lm
27 januari 2022 08:08
Ik had hier een intake, mevrouw keek mij amper aan en zat alleen maar achter haar laptop te typen. Ze gaf een beetje informatie terwijl ze mij niet eens aankeek. Na 10 min stond ik alweer buiten en was ik 45 eur armer. Waardeloos, ben er nooit meer heen gegaan.
es yuk
20 november 2021 11:11
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik er géén behandeling heb gehad, dus daar kan ik niet over oordelen. Zover ben ik namelijk niet gekomen. "Online een afspraak maken" betekent gewoon allerlei persoonlijke gegevens invullen op een contactformulier, waarna je later terug gebeld gaat worden voor het echt maken van een afspraak. Dat deden ze vrij snel, dus d... Toon meer »
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik er géén behandeling heb gehad, dus daar kan ik niet over oordelen. Zover ben ik namelijk niet gekomen.
"Online een afspraak maken" betekent gewoon allerlei persoonlijke gegevens invullen op een contactformulier, waarna je later terug gebeld gaat worden voor het echt maken van een afspraak. Dat deden ze vrij snel, dus daar een pluspunt(je).
Echter, het allereerste wat aan je gevraagd wordt, is mijn BSN?!? Waarom is dat nodig voor een cosmetische acné-behandeling?! Antwoord: dan kunnen wij uw gegevens controleren bij instanties en een volledig dossier aanleggen.
Nogmaals de vraag gesteld waarom dat nodig is voor een éénmalige cosmetische behandeling; ik wil alleen twee milia (gerstekorrel) op mijn wang laten verwijderen, géén operatie dat ingediend kan worden bij mijn zorgverzekeraar?!?
Ze hebben al mijn naam, geboortedatum, telefoonnummer, adres en email-adres. Sorry, ik ga ze echt niet zomaar mijn BSN geven.
De Mauritskliniek vraagt totaal onnodig teveel zeer persoonlijke informatie waar mensen heel veel mee kunnen doen als ze willen.
Diezelfde middag bij een schoonheidsspecialiste voor € 15,- de gerstekorrels snel laten verwijderen (naaldje erin en uitpoppen). Na een paar uur lichte roodheid niks meer van te zien... Toon minder »
SL
12 november 2021 16:04
Schrijf een review

Veelgestelde vragen

Wat kost een Botox behandeling bij Mauritskliniek Den Haag?

De prijs van één zone Botox bij Mauritskliniek Den Haag is € 195,00.

Wat zijn de kosten van fillers bij Mauritskliniek Den Haag?

Een fillerbehandeling bij Mauritskliniek Den Haag kost per 1 ML v.a. € 345,00. Maak een afspraak voor een vrijblijvend consult om de prijs voor jouw behandeling te bespreken.

Hoe zijn de reviews bij Mauritskliniek Den Haag?

Mauritskliniek Den Haag heeft op basis van 31 Google reviews 2.8 van de 5 sterren.

Waar is Mauritskliniek Den Haag gevestigd?

Mauritskliniek Den Haag is gevestigd op Louis Couperusplein 2 in Den Haag.