Hallo, we hebben geprobeerd hier service te krijgen voor mijn zoon, maar het was een compleet fiasco en teleurstelling.Zonder ons de behandeling voor mijn zoon goed en adequaat uit te leggen, werd er direct met de behandeling gestart.De behandeling was helemaal niet effectief.
Aan het einde van de behandeling kwamen we erachter dat de procedure niet gedekt w...
Toon meer »
Hallo, we hebben geprobeerd hier service te krijgen voor mijn zoon, maar het was een compleet fiasco en teleurstelling.Zonder ons de behandeling voor mijn zoon goed en adequaat uit te leggen, werd er direct met de behandeling gestart.De behandeling was helemaal niet effectief.
Aan het einde van de behandeling kwamen we erachter dat de procedure niet gedekt werd door onze verzekering.
We hebben dit allemaal doorstaan, wat ons echt van streek maakt is dat mijn vrouw en kind werden vastgehouden omdat ze zeiden dat ze de rekening van 50 euro niet konden betalen omdat ze niet genoeg geld bij zich hadden.
Ik heb het op deze manier via de telefoon geprobeerd uit te leggen.‘Mijn vrouw had geen geld meegenomen, omdat ze dacht dat onze verzekering het wel zou betalen.Ik moet ook thuis blijven met onze baby.Laat daarom mijn vrouw thuiskomen en dan kom ik daar en voer de betaling uit. Ik zei.De vrouwelijke medewerker bij de receptie wilde ons niet verstaan, ook al legden we onze situatie uit.Hierdoor kon mijn vrouw het zorgcentrum Sanderm verlaten, op voorwaarde dat ze de identiteitskaart van mijn zoon achterliet.
Het is een beschamende situatie dat het belangrijkste huidverzorgingscentrum van de stad Hoorn anno 2024 mensen vasthoudt voor een rekening van 50 euro en hen alleen vrijlaat op voorwaarde dat ze hun identiteitsbewijs achterlaten.
Het interessante is dat we al eerder een dienst van deze instelling hebben ontvangen voor misschien wel 1200 euro.
Ik zie deze situatie niet bij het bedrijf Sanaderm.Het was geheel de persoonlijke schuld en onbeschoftheid van de officier daar.Maar het is de plicht van het bedrijf Sanaderm om ze te exploiteren en er toezicht op te houden.
Ik schrijf deze verklaring specifiek zodat ik hoop dat andere mensen nooit meer in deze kleine en onbeschofte situatie zullen terechtkomen waar wij in terecht zijn gekomen.
In uw antwoord zei u dat mijn verzekering de behandeling niet vergoedde.Maar je bent verkeerd geïnformeerd.Halverwege de behandeling werd gezegd dat er sprake was van een dergelijke situatie.
Het spijt me ook dat ik uw werknemer de schuld geef.Als Sanaderm-bedrijf is het dus de verantwoordelijkheid van uw bedrijf om onbeleefd tegen mensen te zijn en hen of hun identiteit vast te houden voor 50 euro
Toon minder »