Gezien goede reviews , besloten enige tijd geleden de salon binnen te stappen en om advies te vragen. Dit was fijn en deskundig. Echter veranderde alles nadat ik mijn afspraak 24 uur van tevoren netjes wilde annuleren. Dit was in strijd met de voorwaarden en moest 48 uur van tevoren zijn. Uitgelegd aan de telefoon dat ik de mail in kwestie niet had gekregen,...
Toon meer »
Gezien goede reviews , besloten enige tijd geleden de salon binnen te stappen en om advies te vragen. Dit was fijn en deskundig. Echter veranderde alles nadat ik mijn afspraak 24 uur van tevoren netjes wilde annuleren. Dit was in strijd met de voorwaarden en moest 48 uur van tevoren zijn. Uitgelegd aan de telefoon dat ik de mail in kwestie niet had gekregen, anders had ik dat zeker gedaan. Vervolgens heb ik voorgesteld om een andere datum te plannen, dit mocht niet omdat ik eerst 50% van de behandeling diende te voldoen. Zelfs voorgesteld om bij een vervolgbehandeling een add on te boeken en als antwoord kreeg ik je komt maar en dan kiezen we iets anders wat mogelijk was. Er was geen gehoor gegeven aan mijn reden voor afzegging en de onverzonden mail. Daar liet ik het bij. Vervolgens ben ik tot 5 keer toe gebeld of ik kwam op de dag van de afspraak of niet , terwijl ik heel duidelijk aangegeven heb niet te kunnen komen. Desondanks wilde ik het gesprek aangaan en ben ik naar de salon gegaan. Allereerst werd ik niet begroet ( wat overigens niet de eerste keer was want mevrouw in kwestie heeft me meermaals in het centrum gezien maar ging nooit in op m'n groet) en vervolgens kreeg ik in de salon het antwoord ' dat kan allemaal wel zo zijn maar dan verwacht ik dat je nu 50 procent betaald. Hierna kon ze wel vriendelijk doen tegen een andere klant en toen was het voor mij overduidelijk. Hier treed ik geen stap binnen meer! Ongetwijfeld vind ik een salon die zowel de kwaliteit als benadering naar klanten evenaart, want dit heb ik werkelijk waar nooit meegemaakt. Als tip wil ik 2 dingen meegeven:
Mocht een nieuwe klant een afspraak willen boeken, dubbelcheck het emailadres van de klant en benadruk goed de boekingsvoorwaarden.
Wees klantvriendelijk en warm naar klanten toe, zelfs als er sprake van een miscommunicatie of een voorval als deze plaatsvindt.
Ik bedoel het niet rot maar ik had oprecht zin om mijn traject bij jullie te starten en heb zelfs meerdere malen m'n excuses aangeboden , die ik overigens jullie niet eens schuldig was. Hopelijk kunnen jullie hiermee in de toekomst jullie processen hierin verbeteren...
Groet , Ilyas
Toon minder »