Dit gaat alleen om alle zaken om de procedure.
De formulieren voor de procedure werden alleen met een linkje toegestuurd, zonder enige toelichting, een maand van tevoren. Ik heb over die linkjes geen gekeken.
Vervolgens kreeg ik een dwingende mail één werkdag van tevoren van de procedure dat ik die formulieren moest ondertekenen, en dat ze een dag voor de pr...
Toon meer »
Dit gaat alleen om alle zaken om de procedure.
De formulieren voor de procedure werden alleen met een linkje toegestuurd, zonder enige toelichting, een maand van tevoren. Ik heb over die linkjes geen gekeken.
Vervolgens kreeg ik een dwingende mail één werkdag van tevoren van de procedure dat ik die formulieren moest ondertekenen, en dat ze een dag voor de procedure binnen moesten zijn.
Het was me onduidelijk waarom het twee formulieren waren, ze bevatten inhoudelijke, spellings en opmaak fouten. Het was duidelijk dat alle mogelijke risico’s werden afgewenteld naar de klant en Clinic63 geen enkele verantwoordelijkheid wil nemen voor hun procedure.
Toen ik vragen stelde over de inhoudelijke fouten, werd gezegd dat ik die maar aan de arts moest gaan vragen.
Ook ontbrak in het formulier van de liposuctie uitleg wat de daadwerkelijke procedure nu inhoudt.
Enfin, toen ik de volgende ochtend bij de afspraak verscheen, was de dame niet voorbereid en deed de pin automaat het niet.
Toen ik mijn beklag deed, zei ze dat het niet uitmaakte, want ik had ze ondertekend.
Toen ik vervolgens vertelde dat ik erg ontevreden was over de formulieren, ik wil immers geen inhoudelijk onjuiste formulieren ondertekenen, zei de dame dat ze de feedback door zou geven. Zonder enige empathie voor mijn ontevredenheid. En ze maakte ook geen aantekeningen wat mijn zorgen zijn.
Ze beloofde door te geven dat ik ontevreden was. Ze wilde geen naam doorgeven wie dat was. Pas na aandringen beloofde ze dat ik een reactie terug zou krijgen, maar er was geen enkele specificatie wanneer dat zou zijn.
Tijdens het omkleden legde ze niet uit dat ik mijn kleding in een kast kon leggen. Ze beloofde klompen, maar die zijn er nooit gekomen. Ik moest zelf aandringen dat ik nog naar het toilet wilde voordat de procedure begon.
De dames stelden zich ook niet voor wie ze waren.
Het toilet was niet schoon, er ontbraken ook tegels. Het was duidelijk dat er onvoldoende werd schoongemaakt. Ik heb ook een cosmetische ingreep in Turkije gehad, daar was het toilet properder.
Achteraf was een andere dame vergeten blauwe doeken mee te nemen om het lek vocht op te vangen.
Al met al, de behandeling rondom de procedure was abominabel slecht, zeker voor een dienstverlening van €5000.
Toon minder »