House of Bratz Maastricht - Bekijk prijzen en maak een afspraak
House of Bratz Maastricht

House of Bratz Maastricht

Tarieven
Botox
1 zone botox (merk: Azzalure)
V.a. € 140 per zone
2 zones
V.a. € 199 per behandeling
3 zones
V.a. € 275 per behandeling
Hyperhidrosis (per 2 oksels)
V.a. € 375 per 2 oksels
Kleine behandeling botox (baby/mini/halve zone)
V.a. € 85 per behandeling
Fillers
StylageStylage
V.a. € 275 per ml
Fillers overige
0,5 / 0,6 ML hyaluronzuur filler
V.a. € 195 per behandeling
2 ML hyaluronzuur filler
V.a. € 500 per behandeling
Overige
Belkyra / Kybella (deoxycholinezuur)
V.a. € 1.250 per behandeling
Hyaluronidase (filler oplossen)
V.a. € 150 per behandeling
Skinbooster
Profhilo (2 ML)Profhilo (2 ML)
V.a. € 400 per behandeling
Kenmerken
Kliniek opgericht
2019
Adres
Stationsstraat 31, Maastricht
Heb je een vraag of klopt er iets niet? Neem contact op

Werkzame specialisten

Maloes Mohammad Zadeh
Drs. Maloes Mohammad Zadeh
Functie
Basisarts
Botox zone v.a.
€ 140,00
Filler per ml v.a.
€ 275,00
Profiel bekijken

House of Bratz Maastricht Reviews

3.8
24 reviews
Mijn keuze om bij House of Bratz botox te laten doen was omwille van hun naambekendheid. Ik ben op veel plaatsen geweest om botox (3zones)te laten doen dat ter verduidelijking. De 2de oktober ben ik daar geweest voor mijn botox (3zones). Anderhalf week later heb ik gebeld voor een nieuwe afspraak omdat ik geen resultaat had gezien. Ik moest eerst een video... Toon meer »
Mijn keuze om bij House of Bratz botox te laten doen was omwille van hun naambekendheid. Ik ben op veel plaatsen geweest om botox (3zones)te laten doen dat ter verduidelijking.

De 2de oktober ben ik daar geweest voor mijn botox (3zones). Anderhalf week later heb ik gebeld voor een nieuwe afspraak omdat ik geen resultaat had gezien. Ik moest eerst een video sturen om aan te tonen dat het niet goed gelukt was! Ik weet uit ervaring dat er op andere plaatsen een 2de behandeling zonder problemen gedaan wordt want je betaald ervoor en het resultaat moet er ook zijn. Ik vond het absurd om zo'n video sturen maar heb het toch gedaan in tegenstelling tot mijn tweelingszus.

Mijn tweelingszus die 3 dagen voor mij bezoek bij House of Bratz haar rimpels heeft laten behandelen was ook ontevreden en ze is niet willen gaan voor een 2de behandeling omdat ze het maar niks vond van de video die ze moest mailen.!

De 2de afspraak is vlotjes verlopen maar weer zonder resultaat!
Ik heb de dokter gevraagd welk merk injectable ze heeft toegediend, "Azzalure" een goed product zei ze. Ze zei dat het deze keer resultaat zou geven.

Na 2 behandelingen is het de bedoeling dat ik mijn wenkbrauwen niet zou mogen bewegen ook mijn kraaienpootjes waren niet gelukt en hierdoor wil ik mijn ongenoegen uiten!

De 28ste oktober heb ik een mail gestuurd van mijn ontevredenheid, ze hebben mij hiervoor niet gecontacteerd.
De dienstverlening zouden ze moeten verbeteren. De naambekendheid heeft mij in de val gelokt, mijn ervaring met House of Bratz is geen aanrader! De locatie kan mooi gelegen zijn maar de kwaliteit van de botox is niet goed! Toon minder »
Safiye Erzurumlu
24 november 2023 14:02
Geachte HOB , Voor mij geen HOB meer ik raad het iedereen ook af. Na recentelijk al een slechte ervaring te hebben gehad bij HOB om precies te zijn op 18Okt is het jullie wederom gelukt om de ervaring van 13 November ook naar te maken . Nadat ik al een klacht had doorgegeven heeft u mij telefonisch gecontac... Toon meer »
Geachte HOB , Voor mij geen HOB meer ik raad het iedereen ook af. Na recentelijk al een slechte ervaring te hebben gehad bij HOB om precies te zijn op 18Okt is het jullie wederom gelukt om de ervaring van 13 November ook naar te maken . Nadat ik al een klacht had doorgegeven heeft u mij telefonisch gecontacteerd en mij toch weten te overhalen om het nogmaals te proberen bij jullie . Hierbij werd mij verzekerd om een aangename ervaring te krijgen . Ik vond het al ongemakkelijk om na die verschrikkelijke 1ste ervaring weer naar die zelfde locatie in Maastricht te moeten gaan maar heb het alsnog gedaan omdat mij werd gegarandeerd dat dit niet nogmaals zou gebeuren en ze mijn klacht met betrekking tot de medewerkers serieus hebben genomen. Hierna had u een nieuwe afspraak ingepland voor mij en ben ik vandaag naar de locatie Maastricht voor de tweede keer gegaan alweer helemaal vanuit Roermond voor NIETS ! Ik ging ervan uit dat alles nu goed ging verlopen en er klantvriendelijk met me zou worden omgegaan want dat is wel het minimale wat je verwacht je betaald er notabena voor!! Maar nee hoor ik werd gewoon weg geweigerd! Voor de tweede keer!
Ik ben gewoon 2 keer voor niets naar Maastricht gereden weggegooid benzine en parkeergeld ik vind dit gewoon weg te schandalig voor woorden en hoef hier ook nooit meer te komen ik raad het iedereen ook af!!! Jullie mogen wat dat betreft wel wat aan klantenservice doen ik begrijp nu echt dat er zoveel klachten over HOB zijn nu ik het zelf ervaren heb. Ik ben jaren klant bij liquid beauty in Den Haag en daar heb ik dit in de 6 jaar tijd dat ik daar kom nog nooit meegemaakt! Ik dacht ik probeer het dichter bij huis maar dat was mijn grootste fout! Dan rijd ik liever honderden km verder dan dat ik deze onvriendelijke en onmenselijke treatment krijg!!! AUB DOE HIER WAT AAN! Medewerkers waren gewoonweg super onvriendelijk jammer dat hier niks aan wordt gedaan. Ik had geen id bij mocht geen behandeling nemen terwijl ik de vorige keer alle gegevens al had ingevuld van paspoortnummer tot bsnnummer ze kon die gegevens ook inzien maar alsnog werd ik geweigerd! Ik had alleen mijn bankpas waar mijn naam en achternaam ook opstaan en ze kon zien dat ik het was maar daar nam ze geen genoegen mee. Telefonisch werd mij ook niet verteld dat ik dit weer moest meenemen. Toen ik gelijk daarna de klantenservice belde om dit probleem aan te kaarten zei ze dat ik maar morgenochtend moest bellen omdat ze nu geen tijd hadden! Bij de eerste afspraak werd er tegen me geschreeuwd en ben ik gewoon vernederd in het bij zijn van andere klanten die ook geschrokken keken. Waarna een klant me ook vertelde dat ze het eigenlijk niet normaal vond. En de tweede keer gister ben ik geweigerd op een brutale manier. Mocht de eigenaresse dit lezen doe hier wat aan , klantvriendelijk hoort centraal te staan ! Teleurstellend dat er zo met klanten wordt omgegaan en hoop oprecht dat hier iets mee wordt gedaan! Toon minder »
Isa Jans
14 november 2023 11:11
9 november ben ik langs geweest samen met een vriendin die ook een behandeling had opstaan in Maastricht, super vriendelijk onthaal, hele duidelijke uitleg hoe alles zou verlopen en welke producten ze gebruiken en hoe deze in elkaar zaten en leuke tips gekregen voor niet te veel aan de naalden te denken. Leuke eerste ervaring met House of Bratz! Wij komen ze... Toon meer »
9 november ben ik langs geweest samen met een vriendin die ook een behandeling had opstaan in Maastricht, super vriendelijk onthaal, hele duidelijke uitleg hoe alles zou verlopen en welke producten ze gebruiken en hoe deze in elkaar zaten en leuke tips gekregen voor niet te veel aan de naalden te denken. Leuke eerste ervaring met House of Bratz! Wij komen zeker terug. Toon minder »
Stefanie S
10 november 2023 08:08
Afgelopen week een afspraak gehad. Bij aankomst in de zaak kreeg ik niet eens een hoi van de medewerkers. De twee medewerkers die er werkzaam zijn echt superonvriendelijk. Het was mijn eerste keer fillers en ik was erg zenuwachtig dus ik had een aantal vraagjes vooraf. De medewerker rolde met haar ogen en reageerde op een heftige manier! Blijkbaar mag je nie... Toon meer »
Afgelopen week een afspraak gehad. Bij aankomst in de zaak kreeg ik niet eens een hoi van de medewerkers. De twee medewerkers die er werkzaam zijn echt superonvriendelijk. Het was mijn eerste keer fillers en ik was erg zenuwachtig dus ik had een aantal vraagjes vooraf. De medewerker rolde met haar ogen en reageerde op een heftige manier! Blijkbaar mag je niet te veel vragen. Vooral die meid met een blauwe oog , jeetje heb dit nog nooit meegemaakt. Daarna gingen de twee medewerkers onderling met elkaar lachen waardoor ik een heel ongemakkelijk gevoel kreeg. Ik raad deze clinic ook daarom af! Klantvriendelijkheid en service is ver te zoeken. Toon minder »
Sarah Srh
21 oktober 2023 10:10
Niet tevreden met de informatieverstrekking, wel tevreden met de artsen die daar werken. September 2023 had ik een afspraak bij House of Bratz in Maastricht tijdens hun 50% discount op behandelingen die 100 euro of meer kosten. De enige mogelijkheid voor een vervolgafspraak was op 20 oktober dus deze heb ik online geboekt. Op dat moment was er nog geen eind... Toon meer »
Niet tevreden met de informatieverstrekking, wel tevreden met de artsen die daar werken.

September 2023 had ik een afspraak bij House of Bratz in Maastricht tijdens hun 50% discount op behandelingen die 100 euro of meer kosten. De enige mogelijkheid voor een vervolgafspraak was op 20 oktober dus deze heb ik online geboekt. Op dat moment was er nog geen einddatum van de korringsactie bekend. Op de dag van mijn tweede afspraak en nadat ik 2 uur naar Maaatricht had gereden, hebben ze verteld dat de einddatum van de actie 18 oktober was - 2 dagen eerder. Als een excuus, zeiden ze dat ik had moeten bellen of hun Instagram pagina had moeten checken om erachter te komen wanneer de kortingsactie verloopt. Tevens werd verteld dat het bedrijf geen zulke informatie mag vertrekken op hun website. Klinkt alsof iemand van de PR afdeling zijn werk niet goed had gedaan en dat kan gebeuren maar dan verwacht ik dat er een naar andere oplossing wordt gezocht voor de patiënt. Toon minder »
Dian Nikolov
21 oktober 2023 08:08
Klacht over House of Bratz Maastricht Geachte House of Bratz, Ik wil me graag uitspreken over mijn ervaring op 18-10 bij House of Bratz in Maastricht. Om te beginnen vind ik het niet gepast hoe er met klanten wordt omgegaan! Klantvriendelijk staat blijkbaar niet voorop! Ik heb jullie gemaild met de klacht om daar vervolgens ook geen reactie op te krijgen w... Toon meer »
Klacht over House of Bratz Maastricht

Geachte House of Bratz,

Ik wil me graag uitspreken over mijn ervaring op 18-10 bij House of Bratz in Maastricht. Om te beginnen vind ik het niet gepast hoe er met klanten wordt omgegaan! Klantvriendelijk staat blijkbaar niet voorop! Ik heb jullie gemaild met de klacht om daar vervolgens ook geen reactie op te krijgen wat ook weer aantoont dat het jullie niks interesseert noch er wat wordt aangedaan!

Op 18-10 had ik een afspraak waarbij ik iets later zou aankomen door een onverwachte gebeurtenis op de weg (file) waardoor ik 18 min later aan zou komen wat gewoon kan gebeuren! Ik ben helemaal vanuit Roermond vertrokken voor niets om vervolgens niet geholpen te worden en onbeschoft behandeld te worden! Geen enkele oplossing aangeboden gekregen. Ik moest maar een klacht via de mail indienen dan zou ik geholpen worden(dus niet)!! Nog nooit eerder zoiets meegemaakt! Dat de 2 medewerkers gewoon beginnen te schreeuwen op je terwijl je een normale vraag stelt! Dit terwijl er 1 klant in de wachtruimte zat die zelf ook geschrokken hiervan was. Ik was benieuwd naar de zaak en het zou me heel wat reistijd schelen aangezien ik normaal gesproken bij Liquid Beauty in Den Haag ga! Maar ik blijf liever gaan naar een zaak waar ze wel service bieden en respectvol met hun klanten omgaan! Dit was overigens ook mijn eerste en laatste keer bij House of Bratz. Ik hoop overigens dat hier wat mee wordt gedaan en de service verbeterd wordt voor andere klanten! Toon minder »
Isa Jans
20 oktober 2023 13:01
Een tijdje geleden ben ik geweest voor een botox behandeling in Maastricht. Dit was mijn eerste ervaring bij House of Bratz. Eerst en vooral was het onthaal niet echt professioneel, het heeft mij zeer verbaasd. Mijn afspraak was 45 minuten uitgelopen, de zitbank stonk naar een muffe geur. Mijn behandeling duurde nog geen 5 min en ik mocht vertrekken. Ik heb... Toon meer »
Een tijdje geleden ben ik geweest voor een botox behandeling in Maastricht. Dit was mijn eerste ervaring bij House of Bratz.
Eerst en vooral was het onthaal niet echt professioneel, het heeft mij zeer verbaasd. Mijn afspraak was 45 minuten uitgelopen, de zitbank stonk naar een muffe geur. Mijn behandeling duurde nog geen 5 min en ik mocht vertrekken.
Ik heb contact opgenomen met House of Bratz voor een bijwerking. Er werd mij gevraagd om een video op te nemen en door te sturen per email. Ik dacht eerst dat het een grapje was maar NEEN. Ze moeten de video eerst bekijken en indien nodig gingen ze mij contacteren. Natuurlijk ben ik daar niet op ingegaan. Als ik als patiënt niet aux serieux wordt genomen ga ik daar nooit meer naar toe. Zulke plaatsen kan je best vermijden als ze u als patiënt niet aux serieux nemen. Toon minder »
Rukiye Erzurumlu
16 oktober 2023 12:12
20 september langsgeweest bij House of Bratz Maastricht. Zeer mooie kliniek met een vriendelijk onthaal! Alles werd heel duidelijk uitgelegd en je werd ook meteen door iedereen gerustgesteld. Onlangs voor een tweede keer de behandeling “lipfiller” laten uitvoeren bij dr. Zadeh en ik ben zeer tevreden over het resultaat. Ze luistert goed naar je wensen, maar... Toon meer »
20 september langsgeweest bij House of Bratz Maastricht. Zeer mooie kliniek met een vriendelijk onthaal! Alles werd heel duidelijk uitgelegd en je werd ook meteen door iedereen gerustgesteld. Onlangs voor een tweede keer de behandeling “lipfiller” laten uitvoeren bij dr. Zadeh en ik ben zeer tevreden over het resultaat. Ze luistert goed naar je wensen, maar is ook eerlijk over wat mogelijk is en wat niet. Ze bespreekt ook duidelijk op welke manier je het beste resultaat kunt bereiken. Al bij al voor een tweede maal een zeer goede ervaring gehad bij House of Bratz. Het is dus zeker een aanrader! Toon minder »
Selina Kurtulmus
28 september 2023 22:10
Onderwerp: Klacht over House of Bratz Maastricht Geachte heer/mevrouw, Ik wil graag een serieuze klacht indienen over mijn recente ervaring bij House of Bratz in Maastricht. Mijn ervaring was uiterst teleurstellend en onaangenaam, en ik voel me genoodzaakt om mijn bezorgdheid te uiten. Bij mijn bezoek aan House of Bratz in Maastricht werd ik onbeschoft be... Toon meer »
Onderwerp: Klacht over House of Bratz Maastricht

Geachte heer/mevrouw,

Ik wil graag een serieuze klacht indienen over mijn recente ervaring bij House of Bratz in Maastricht. Mijn ervaring was uiterst teleurstellend en onaangenaam, en ik voel me genoodzaakt om mijn bezorgdheid te uiten.

Bij mijn bezoek aan House of Bratz in Maastricht werd ik onbeschoft behandeld door een winkelmedewerker en voelde ik me vernederd. Ik ben van nature al onzeker, en het personeel maakte de situatie alleen maar erger. Bovendien werd ik in een wachtkamer geplaatst waar andere bezoekers me konden zien, terwijl ik met verdoving op mijn neus en lippen zat te wachten. Dit was niet alleen oncomfortabel, maar ook ongepast.

Het meest verontrustende aspect van mijn ervaring was de onprofessionele houding van zowel de medewerkers als de dokter, Zadida, die naar mijn begrip uit Amsterdam komt. Ik moest ook buitensporig lang wachten, namelijk 40 minuten, hoewel dit aanvankelijk slechts voor 5 minuten zou zijn.

Daarnaast was de afspraak pas om kwart voor 12 's avonds, wat ik als absurd beschouw. Ik was aanvankelijk verheugd dat House of Bratz naar Maastricht kwam, omdat het me reistijd naar Amsterdam en Rotterdam zou besparen. Helaas heeft mijn ervaring me ervan overtuigd dat ik niet meer terug zal komen. Ik kan eerlijk gezegd niemand aanraden om naar House of Bratz Maastricht te gaan op basis van mijn ervaring.

Ik hoop dat deze klacht serieus wordt genomen en dat er stappen worden ondernomen om de dienstverlening en klantvriendelijkheid te verbeteren Toon minder »
Melly Mona
28 september 2023 16:04
Schrijf een review

Veelgestelde vragen

Hoe duur is Botox bij House of Bratz Maastricht?

Bij House of Bratz Maastricht kost één zone Botox € 140,00.

Wat is de prijs van een behandeling met fillers bij House of Bratz Maastricht?

Bij House of Bratz Maastricht kost een behandeling met 1 ML filler v.a. € 275,00.

Hoe zijn de ervaringen bij House of Bratz Maastricht?

House of Bratz Maastricht scoort 3.8 van de 5 sterren uit 9 Google reviews.

Wat is het adres van House of Bratz Maastricht?

In Maastricht is House of Bratz Maastricht gevestigd op Stationsstraat 31.