Vorig jaar heeft er tijdens mijn behandeling een incident plaatsgevonden: er is een stukje van mijn wenkbrauw weg gelaserd. Mij is toegezegd dat ik mijn wenkbrauwen bij een andere kliniek kon laten bijtatoeëren en de kosten bij jullie kon declareren.
Het is inmiddels een half jaar verder en het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik snap dat er soms een o...
Toon meer »
Vorig jaar heeft er tijdens mijn behandeling een incident plaatsgevonden: er is een stukje van mijn wenkbrauw weg gelaserd. Mij is toegezegd dat ik mijn wenkbrauwen bij een andere kliniek kon laten bijtatoeëren en de kosten bij jullie kon declareren.
Het is inmiddels een half jaar verder en het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik snap dat er soms een ongeluk kan gebeuren, maar ik vind het te gek voor woorden worden dat ik nu zelf een half jaar achter mijn eigen geld aan moet gaan.
Op 12 augustus 2024 heb ik mijn factuur ingediend via e-mail. Pas op 18 oktober 2024 kreeg ik een reactie, waarin werd vermeld dat het nog met de administratie besproken moest worden en er werd naar mijn rekeningnummer gevraagd. Ik heb gereageerd met mijn bankgegevens. Sindsdien, nu bijna een half jaar geleden, heb ik niets meer van jullie vernomen. Ondanks meerdere pogingen om contact op te nemen—via e-mail, telefonisch en zelfs via een achtergelaten boodschap bij de vestiging in Den Haag—word ik volledig genegeerd. Dit is ronduit schandalig en onacceptabel.
Toon minder »