2 weken geleden via internet een afspraak gemaakt, het is al erg lastig een afspraak te maken want er nooit plek, ik was dus helemaal blij dat ik vandaag een afspraak had, word ik vanmorgen vroeg gebeld dat mijn behandelaar zich heeft ziek gemeld en mijn afspraak niet door gaat, via internet kan ik een nieuwe afspraak maken, op internet gekeken, eerst volgen...
Toon meer »
2 weken geleden via internet een afspraak gemaakt, het is al erg lastig een afspraak te maken want er nooit plek, ik was dus helemaal blij dat ik vandaag een afspraak had, word ik vanmorgen vroeg gebeld dat mijn behandelaar zich heeft ziek gemeld en mijn afspraak niet door gaat, via internet kan ik een nieuwe afspraak maken, op internet gekeken, eerst volgende mogelijkheid is pas over 3 weken, ik heb geprobeerd te bellen maar op zondag zijn ze telefonisch niet bereikbaar.
Ik vind dit echt niet kunnen! Zelf werk ik in de thuis zorg en als iemand zich ziekmeld worden de cliënten van die persoon onderverdeeld over de rest van de medewerkers, we hebben het hier over een kwartier per behandeling, ik vind dat ze me persoonlijk te woord hadden moeten staan en me een voorrang aanbieden op een nieuwe afspraak, ik ga namelijk niet weer 3 weken wachten op een afspraak en het risico lopen dat deze word gecancelt.
Toon minder »