Verschrikkelijke service. Op 19 Maart had ik een afspraak met Pascal en Linzy voor een Deep Facial Cleanse en een injectable.
Dit op basis van een intakegesprek waarin besproken is dat deze twee behandelingen op mij van toepassing zijn.
Tijdens de behandeling probeerde ik met Linzy te bespreken wat er precies gaat gebeuren aan mijn huid, de antwoorden waren...
Toon meer »
Verschrikkelijke service. Op 19 Maart had ik een afspraak met Pascal en Linzy voor een Deep Facial Cleanse en een injectable.
Dit op basis van een intakegesprek waarin besproken is dat deze twee behandelingen op mij van toepassing zijn.
Tijdens de behandeling probeerde ik met Linzy te bespreken wat er precies gaat gebeuren aan mijn huid, de antwoorden waren enigszins vaag en ik moest gewoon genieten.
Tevens werd er sterk gepushed om een 5-stappen skincare lijn te open en benoemde ze dat ze nu zal starten met een massage.
Vervolgens werd ik naar een kamer met Pascal gebracht en werd er in 3 minuten een filler ingespoten, hierbij geen uitleg, geen waarschuwingen zoals niet zonnen net na een filler, het product of de milliliters werden niet genoemd.
Ze verliet snel de kamer en ik kreeg niet eens een spiegel aangeboden. Toen ik toch in een spiegel keek zag ik totaal geen verschil, toen ik vroeg of het klopt dat de lijn er nog steeds zat zij Pascal dat deze niet te verwijderen is.
Ik werd aan de kassa geconfronteerd met een hogere rekening dan verwacht. De deep facial cleanse die besproken was had niet het beoogde effect, tevens werd er opeens 53 euro in rekening gebracht voor een bindweefsel massage en een LED Therapie behandeling die opeens opgedaan werd en er weer afgehaald werd omdat hij niet goed paste.
Deze massage en LED therapie zijn nooit besproken en gewoon uitgevoerd en doorberekend zonder enige uitleg, overleg of benoeming van kosten.
Toen wij hier later contact over zochten dat we dit niet als prettig werd ervaren en dat wij graag op de hoogte gebracht willen worden als er extra’s uitgevoerd gaan worden die meer geld kosten kregen wij een geïrriteerde reactie. Dit terwijl wij heel netjes bleven en het puur voor vervolgafspraken vroegen, totaal niet om ons geld terug te vragen.
Wij hadden een vervolgafspraak gepland voor nog een behandeling en een standaard check-up 2 weken na het plaatsen van een filler.
Net voor deze afspraak kregen wij opeens een SMS’je uit het systeem dat de afspraak was geannuleerd. Toen wij hierover belde om te vragen waarom de afspraak geannuleerd was kregen wij te horen dat de behandeling die wij gepland hadden “zinloos” is en dat Aureus kliniek hier niet achter staat. (Deze was op advies van Aureus Kliniek ingepland).
Tevens was hierbij ook de check-up geannuleerd en deze was “niet opnieuw in te plannen” ondanks het feit dat wij hadden aangegeven een bubbel te voelen op de plek van de injectable.
Het is overduidelijk dat de kliniek beledigd is door een simpele vraag of dat kosten op voorhand kunnen worden besproken en pijnlijke behandelingen zoals een bindweefsel-massage liever niet zonder overleg starten.
Hierdoor ben ik naar een andere kliniek gegaan waarop ik meteen te horen kreeg dat de injectable niet juist was ingebracht en nog op de verkeerde plek ook, tevens zat er inderdaad een bubbel die in-gemasseerd had moeten worden. Toen de injectable opnieuw geplaatst werd had ik het beoogde resultaat en was het lijntje weg.
Conclusie
Erg jammer dat een hoog aangeschreven op deze manier geld probeert te trekken. Tevens jammer dat er zo onbeleefd gedaan wordt richting klanten die langskomen en netjes betalen.
Wij zullen hier in ieder geval nooit meer terugkeren.
Toon minder »