Nadat er een mail is rondgestuurd aan klanten om een positieve review achter te laten met kans op een geldprijs en gratis producten, vind ik het toch belangrijk dat er - naast de door het bedrijf gestuurde recensies - ook mindere ervaringen worden gedeeld. Er zullen ongetwijfeld positieve ervaringen zijn, maar helaas kan ik hier niet over meepraten.
Ik nam...
Toon meer »
Nadat er een mail is rondgestuurd aan klanten om een positieve review achter te laten met kans op een geldprijs en gratis producten, vind ik het toch belangrijk dat er - naast de door het bedrijf gestuurde recensies - ook mindere ervaringen worden gedeeld. Er zullen ongetwijfeld positieve ervaringen zijn, maar helaas kan ik hier niet over meepraten.
Ik nam de huidtherapeut in vertrouwen voor een behandeling van mijn vette huid, en kreeg peperdure producten van ZO Skin Health geadviseerd. Ik had van tevoren uitgebreid aangegeven wat mijn huid tot nu toe had doorstaan, waaronder een gel van de dermatoloog - en tevens dat deze gel mijn huid gevoelig had gemaakt. Ondanks dat mocht ik de - naar wat achteraf bleek - agressieve geparfumeerde producten toch gelijk gebruiken, en toen kreeg ik een nare reactie met mijn huid. Het was alsof mijn gezicht verbrand was door de zon. Het was erg pijnlijk en gevoelig. Het werd echter afgedaan alsof het niets was. Bovendien nam de huidkliniek nul verantwoordelijkheid voor deze reactie. Het was volgens hen de schuld van de gel van de dermatoloog, ondanks dat ik dit duidelijk van tevoren had aangegeven. Mij werd zelfs telefonisch nog een extra product van dezelfde productenlijn aangesmeerd, maar toen ik aangaf mijn geld terug te willen bleek dit geen optie te zijn, ook al had ik niet alle producten geopend.
Als je zoveel geld durft te vragen voor je producten, mag je daar ook op z'n minst de nodige service voor verlenen. Toen ze mij adviseerden de producten te blijven gebruiken - maar dan minder frequent - wist ik dat er iets niet klopte aangezien de huisarts en de dermatoloog mij hadden geadviseerd onmiddellijk met de producten te stoppen.
Klantvriendelijkheid is ver te zoeken wanneer er iets mis gaat, en ook dat je pas je geld terugkrijgt als je over juridische gevolgen begint is heel jammer. Excuses zijn nooit aangeboden.
Toon minder »