Ik ben normaal altijd tevreden over Faceland, maar helaas was mijn laatste ervaring teleurstellend. Ik heb Botox laten inspuiten in mijn frons door arts G. Berkleef, maar dit heeft geresulteerd in twee bulten op mijn hoofd: één bij mijn wenkbrauw en één midden op mijn voorhoofd. Dit heb ik nooit eerder meegemaakt, en ik baal er enorm van.
Ik had een control...
Toon meer »
Ik ben normaal altijd tevreden over Faceland, maar helaas was mijn laatste ervaring teleurstellend. Ik heb Botox laten inspuiten in mijn frons door arts G. Berkleef, maar dit heeft geresulteerd in twee bulten op mijn hoofd: één bij mijn wenkbrauw en één midden op mijn voorhoofd. Dit heb ik nooit eerder meegemaakt, en ik baal er enorm van.
Ik had een controleafspraak ingepland, maar helaas moest ik deze drie keer verzetten door omstandigheden: ziekte en een noodgeval met mijn vriend, die met spoed naar de tandarts moest. (Dit was afgelopen zaterdag)
Ik heb Faceland telefonisch probeerde te bereiken, alleeen lukte dit niet. Ik heb daarom een bericht en een e-mail gestuurd, ook naar de arts zelf.
Toen ik met spoed naar de tandarts moest vond ik de reactie van de kliniek in Haarlem echt niet gepast. Ik kon zelf niet afbellen want het gebeurde 20 minuten voordat ik naar de afspraak moest. Ik heb hier toen niet over nagedacht door de paniek.
Toen de kliniek mij belde met de vraag waar ik was, hoorde ik de receptioniste niet netjes over mij praten tegen de arts terwijl ik de telefoon al had opgenomen. Ze was ook niet vriendelijk en toonde geen begrip voor mijn situatie, ik snap dat het verkeerd kan overkomen als ik al meerdere keren niet ben gekomen, maar het is niet dat ik het expres doe want ik wil ook super graag het laten checken alleen er is afgelopen keren wat tussen gekomen (ziekte).
Afgelopen zaterdag ben ik ondanks de drukte met mijn vriend toch snel naar de kliniek gegaan, omdat er werd gezegd dat ik anders niet meer mocht komen. Mijn hoofd stond hier totaal niet naar maar ik voelde me nu echt verplicht. Toen ik daar aankwam heb ik tien minuten op de arts gewacht (het liep uit kennelijk) maar omdat het met mijn vriend niet goed ging, moest ik uiteindelijk weg.
Tot mijn verbazing toen ik zei dat ik wegging kreeg ik te horen dat ik geen nieuwe controleafspraak meer mocht inplannen. Dit werd op een kille en empathieloze manier medegedeeld en er werd totaal niet sterkte gewenst. Ik mag nu een halfjaar niet naar de kliniek komen omdat ik mijn afspraak niet ben nagekomen. Mijn excuses heb ik aangeboden en ik heb het ook echt niet voor mijn lol afgezegd, want ik loop nog steeds met twee bulten..
Kennelijk gaat het alleen maar om geld en is er totaal geen empathie en begrip.
Ik was op dat moment in paniek over mijn vriend, en zijn gezondheid ging voor! Net zoals de andere keer dat ik ziek was, gezondheid gaat ten slotte voor alles. Dat er in zo’n situatie geen begrip is, vind ik erg teleurstellend. Ik voel me hier totaal niet serieus genomen. Dit vind ik ontzettend jammer, omdat ik tot nu toe altijd goede ervaringen had.
Toon minder »